Szasztok!
Az enyém is szimeringcserés lesz,de én nem merek hozzányúlni,inkább elviszem a cimbihez,és szakszerüen kicseréli/motorszerelő/egy 5000-ért.Nekem megéri hogy ne kelljen izgulnom utána,meg közbe hogy mit barmolok össze,vajon jól csinálom-e.Az ilyen macerás dolgokba inkább nem nyúlok bele.
Ugy erzed mint akit megbantottal?
Nem olyan csaladbol szarmazom en akit konyu megbantani!
Bar ha valaki kibaszik velem az orokre megjegyzem!
feher ember nem felejt csak megorexik
Tegnap emeltem fel az enyémet, kár hogy nem csináltam róla képet. A felső villahidat felkötöd spaniferrel. Komplett eleje 20 perc alatt kényelmesen kint van. Fék sárvédő levétel szerintem egyértelmű. Mielőtt szétszednéd az elejét jegyezd meg a beállításaidat (a teljes becsavarástól hány fordulat kifelé). Aztán lazítsd fel a rugó előfeszítést. Pont ezt a modellt még nem szedtem szét, a tengely felől tudsz majd támadni imbusz kulccsal, de előtte a rugót ki kell szedned felülről!
Az enyém is szimeringcserés lesz,de én nem merek hozzányúlni,inkább elviszem a cimbihez,és szakszerüen kicseréli/motorszerelő/egy 5000-ért.Nekem megéri hogy ne kelljen izgulnom utána,meg közbe hogy mit barmolok össze,vajon jól csinálom-e.Az ilyen macerás dolgokba inkább nem nyúlok bele.
Nalad maradtak a fejidomba valo gumis csavaros betetek + a
csavarok.
Elkuldened oket?
Koszi!
Nem olyan csaladbol szarmazom en akit konyu megbantani!
Bar ha valaki kibaszik velem az orokre megjegyzem!
feher ember nem felejt csak megorexik
...Mint Jimy
A régi kilencesem csinált olyat, hogy hidegen 3 hengerrel indult, de nem köpte be a gyertyát sohasem. Nem simson ez...
Ébresztő, mingyá dél!
2-ik