Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah, ezen a képen az a cső lenne az, ami a jobb felső sarokból, attól a hűtőbordától indul...
Bocsi, de egy perc időm nem volt tegnap... de körülnézek neten, hátha találok képet, amin megmutathatom...
ilyen barátokkal minek ellenség?
csinálok majd képet hétvégén a verdáról, akkor pampogjatok...
Hát igen.
Ahogy az eladási,/érdeklődö státuszt nézem, lehet még a lottón is nyersz és megtudod venni, mert nem szeretne tőlem elkerülni ez a kis masina! Amíg gond volt vele, nem is aggódtam ezen, de már fasza, csak kicsit drága mulatság lenne ezt is a nagyot is, a robogót is meg a kocsit is tankolni, ezért valakinek mennie kell, és ő lesz a leggyengébb láncszem, hogy lehessen saját kocsi, amit szintén tnakolni kell...
Ez egy ördögi kör....
Még abba is beleválasztana az a baj. Inkább jobb lenne ha csak fényképezne, és csak a képeket nézegetné, abból baj nem lehet.
Egyszerűbb lenne ha csak kasznikat vennél blokk nélkül
Hajj de kár hogy nincs rá pénzem, pedig megvenném. Szeretnék összegyűjteni majd későbbiekben egy kis zxr-re, a dr mellé jó lenne.
Azt megköszönném. Nagyon . Egyébként most vittem ki, és 1es 2es 16 ezer . Tovább nem mertem mert olyan szar volt az út.
Szia!
http://kepesmotor.hu/kawasaki-... minden kérdésre szívesen válaszolok!
ha hazamegyek, akkor leszedem a tankot, és csinálok egy képet... már asszem nincsen meg, amit anno csináltam róla...
leginkább az, hogy nem csinálnak... bár van egy emberke, akit nem hívtam még föl...
Csak hát most első a kocsi felújítása (abba is új motor megy :D ), utána vissza a motor kérdésre...
Jah mondjuk igazad is van, para ha szar jön kidobott a pénz! Mi is volt a baj a csináltatással?
Az enyém 18500nál tilt le! A vákum csőnek ott kéne lennie, szerintem nézz egy robbantott ábárt! Nem kell valakinek a motorom? Olcsó:D Vigyétek már el
Az igaz, de ott tiltania kéne, na most azt éppen nem éri el szerintem. Csak szép egyenletesen visít 18 ezernél. Tiltását még nem hallottam .
De ez üresbe van.
"Üresbe se tilt le, csak 18 ezerig pörög"
ŐŐŐ az a tiltáshatár pedig, enyém sem ment 18E fölé.
Hát igen azon a pöckön nincs semmi. De viszont amikor szétkaptam cső se volt sehol . A csőnek a másik vége hova fut be? Mert akkor megnézem.
nézegettem, de nem nagyon látok normális árban... meg már tartok a vakon vásárlásban...
valami bontóban, vagy akárhol kéne megnézni, mert oda ha szar, vissza tudom vinni...
hehe... azért, mert a szelep, ami a légszűrőn van, szerintem lejött... van a légszűrő doboz tetején egy kis pöcök, arra kell a vákuumcsövet rádugni...
Hello!
Rendben megnézetem csak azt nem értem, hogy ezt csinálta egy darabig (12-ig pörgött minden sebességbe ) aztán meg a picsa se nyúlt hozzá és pörgött 17 ig, most meg megint nem pörög normálisan csak 12 ig. Egyébként az indítással nincs bajom pöccröff.
Üdv. Nekem is volt ilyen, h nem akart kipörögni 4-5-6 ba..... de ilyen 16 ezerig igencsak elment. Méress rajta kompressziót az a fontos. Nekem a szelepek voltak leverődve :S azért nem pörgött ki. Lehet szarok a gyűrőid vagy csak karbiszinkron kell neki. Szerelővel nézesd meg, mert eljutsz oda, h csak tolásra fog beindulni......
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_250_ninja-479903
4
Sziasztok!

Valaki tudna segíteni nemrég vettem egy zxr 250-est, az a bajom vele, hogy nem pörgi ki az órát terhelés alatt. Üresbe se tilt le, csak 18 ezerig pörög. Terhelés alatt egyesbe van ereje 14-et pörög a többibe 12-őt és nem gyorsul úgy ahogy kéne. Lusta a kis gép csak nem tudom miért? Ha valakinek van ötlete az írjon. Én valami dugulásra tippelek a karbiba vagy valami ilyesmi. Egyébként most kapott új gyertyákat, légszűrő kitakarítva. Menni megy, csak nem úgy ahogy kéne.
Ahogy látom sehogy se akar össze jönni az a fránya féktrácsa! Ebayon nem probáltad még?