Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

K4GSXR600-ról van szó.Injektoros,nincs keverékszabályzó csavar.
Majd nézd meg közelebbről ezt a tipust(K4GSXR600)-ról van szó.A folytószeleptengely egy fix tengely.15 éve dolgozom a gépjármüjavitó szakmában.

na egyre többen leszünk itt a mami ból .
én is ot vagyok jelenleg, és megfordult a fejemben hogy kozmax-ék hoz megyek gyakorlatra csak ne lennének olyan kurva messze.
Yoshi.én nem védem lecsot,habár én is a mami-nál tanultam.A szinkronizálás légyege hogy minden henger egyformán kapjon levegöt.Ezt a folytoszelep tengelyének állitocsavarjával lehet beállitani AZ 1 es majd a 2 es és igy tovább.
Amiröl te beszélsz az az üresjárati keverékszabályzás.Ott kell CO mérö.
Tisztelt YOSHIMURA!

A kollégám nevében irok, mert jelen pillanatban külföldön tartozkodik.

Cak, hogy tud öt évet dolgoztunk a Suzuki Hollosnál, és most egy éve a soroksári uti Yamahánál vagyunk.
Övé volt a 90-ben nyitott BoldOr motorkerékpár szerviz igy gyanitom, hogy látot már ilyet.
Mellesleg jelen pillanatban a MAMI szakközépiskolában is tanit.
Szerintem elösször tájékozodni kell, és utána véleményt mondani bár miröl is!
Az első indexek előtt a fejidom ki van fúrva?
Nem ez?
Csá!!
Azon a zöld fehér kék kawa kipufogó dobján van egy "sebring" matrica?? és be van Kevlározva a dob?

Ha igen és nem tévedek akkor ez az én gépem is volt.
De lehet tévedek.
Lecsó mindennap javitok,mivel szerelő vagyok és szerintem te nem láttál még ilyen motor folytószelepházat,hogy hogyan kell szinkronizálni.Nekem 1500 ford/perc-es vákuumérték kell!A folytószelepek egymástól nem elállithatóak csak megkerülő ágon álllitócsavarral lehet változtatni a vákuumértéket minden hengernél külön-külön.
Haudek Szervíz : Bp. 13.ker Alig u. nagyon segítőkészek, és profik, reális áron!
Hamamatsuban van egy srác. Ő rakja össze a műszrefalakat
Na komolyan: Haudek szervíz. Google...
Sziasztok! Tud valaki segíteni abban, hogy a Hayabusán hogyan lehet a műszerfalról levenni a mutatókat, úgy, hogy utána még működőképes is maradjon? Köszönet előre is!
Hanem hogy? Idegesen??? Agresszívan????
nem szeretek nyugodtan aludni
Nem szinkronizáltál még ezek szerint soha.
Halandó a szinkronizáláskor nem tudja befolyásolni az értéket. Az adódik a motor állapotából kifolyólag.
köszönöm a szemléletkiigazítást! Asszimiláltam! Nem tudsz véletlenül egy jó okmányhamisítót?
neked nem szerelökel, ha nem egy okmány hamisito
Csöcs!

Leendő 400as mocimat vinném Ak jogsimmal. Cinkes mert a ZX Kawa több mint 25Kw. Erre mondták hogy sebaj, mennyen bele egy fojtókitt vagy mi a hóhér halála. Na, mostan segítsetek hogy hol és mennyiért teszik ezt bele nekem papiron, mert így kéne csak. Nehogymá" lefolytsa a gépem. Meg ha valaki tudja hogy mi a menete a papirok intézésének az irjon plz pár gondolatot róla, onnantól hogy kicsengetem a lóvét a tulajnak, odáig hogy a forgalmiban az ál- de törvényes adatok szerepelnek. Köszi előte is!
K4-es GSXR600 fojtószelep szinkronizálásnál mennyi a beállitandó érték (hg/cm)?Folytószelepenként!
ha nem jár a motor akkor nem is hajtja a szivattyút ergo akkor nem működik. ha beindítod lehúzod a csövet és finoman nyomatja az anyagot akkor fasza
tudja valaki hogy hogyan lehet megállapitani hogy működik-e az olajszivattyú,mert most raktam össze a mocim.ha leveszem a slagját akkor nyomni kell az olajat neki?
Lehet, hogy igazad van én szét nem szedtem
De miért mutatna végig kevesebbet?
Az az óra nem jó. Ott valami el van mozdulva benne vagy nemtom, de ott a mutató alatti mágneslapnál/rugónál valami nem jó. Kevesebbet nem szabadna mutatnia, az nem egészséges...

Az enyém kevesebbet mutat, de az enyémnek az órája szerintem szét volt törve...
Na most fordítva 50-nél 48
Mito?!
Azt hittem, a GSX-ed órája mutat ilyen érdekeseket...