Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz az infot. szerinted mi lenne a megfelelő arány (endurozni szoktam) vele néha 1kis aszfalt.
szia
lehet állítani rajta a bowdent ahogy spanolod azal tudod növelni vagy csökkenteni az olajmenyiséget.
az 1:30 a krossz mocikban használják.
attól függ mire éy hogyan használod a motot.
sziasztok! CRM250hez keresek szerelési utmutatot, robbantott ábrát. A különolajzo szivattyun lehet állitani? kb 1:30ra keveri vagy ez a helyes arány?
Sziasztok!

Van egy nagy problémám van egy R1 em és 12 litert eszik a többiek azt mondják 8nál többet eszik akkor valami nem jó.

Megnézem a hétvégén a légszűrőt, de szerintem karbi.

Karbi álítás megoldaná a problémát?

Köszi
Safee
Nem rendszámos a motor, de ez nem akadályozott még meg abban hogy rendes úton használjam. A rendőrök nem nagyon próbálkoznak, pedig mentem már el mellettük.
Persze az is igaz, hogy ilyenkor ésszel húzom neki, és csak annyit megyek közúton, amennyit muszáj.
Pl.: benzinkút, szerelő, kocsma...
Csak vicc volt. Szerelőhöz nem járok.
Safee a CR500 az krossz ugyhogy gondolhatod mennyi rendszám van rajta.................
Én egy szóval nem mondtam h a KX-ban nincs power!!!!! Mondjuk amikor próbáltam a Piliscsévi krosszpályán én csak arra figyeltem h rajta bírjak maradni és h valahogy nem kéne rajta megdögölni 2-esben indulás 5 méter után 3-as utána laza 4 es és bármilyen gázra huzta fel az elejét (uj hátsógumival persze) gondolhatod milyen volt a siratonak felfelé....halálfélelem!!! soha többet ,ugyhogy azt h van-e benne power vagy se sztem tökmindegy mert ezeknél már mindegy igyis-ugyis brutális!!! Jo azt az alul gyengét azt ne ugy vedd h tényleg gyenge hanem ugy h utána meg hihetetlen mit művel.
Rendszámos a motor?
Bár enduro esetén hülye kérdés, de hátha...
na viszont te se figyelted meg mert a kx 500 ban viszont van power.
és ne hogy azt hidd hogy egy 500 köbcis egyhengers olyan gyenge lene alapról, az már power nélkül is olyat meg yhogy hanyatt baszod magad.
Rosszul hiszed mert KX500-hoz volt már szerencsém Az biztos hogy brutálisak és kimotorozhatatlanok ezek a gépek (nekem nem is kéne) de azért ha lenne benne power azt éreznéd mert alul gyenge lenne és nagyon hírtelen jönne meg a sok paci és azonnal hanyatkúrnád magad
Nemrég vettem a motort, de természetesen ültem már rajta. De a kérdésből itélve, te még ilyenen nem. Nemigazán lehet összehasonlítani egy 125-ös utcai géppel. Csúnyán büntet ha olyan gázt húzol neki, ahol elvileg nyitnia kéne a powernek. Szószerint kimegy alólad. Ezért még nem nagyon próbálgattam.
Azért kössz a hozzászólást. Sokat segített.

Kishapsi
Kössz a választ. A gyertyát már kicseréltem, sajnos nem az a gond.
A motorpróbát medumálhatjuk. Az enyém általában a Balaton déli partján van, vagy ritkán fent Pesten. Ha valamelyik neked jó, lezsírozzuk.
Jarod: Az hogy lehet h van ilyen motorod és nem tudod h van e benne power!!!!!!!!!????????????
Még soha nem ültél rajta vagy mi?????
gazat mondtak téleg nincs power benne.
a gyertya cserét probáltad, már, lehet hogy az megoldja a gondodat.

sajnos nem volt szerencsém cr500 hoz de eccer ki szeretném probálni.
Szevasztok.
Lenne egy kérdésem: volt valamelyikőtöknek dolga 500-as CR-rel?
Ugyanis az enyém, elkezdett ütemeket kihagyni, és visszadurrogni. Ezt csak terhelés alatt gázra csinálja. Két dologra gondolunk: gyújtás, vagy powerszelep.
De nekem azt mondták, hogy az 500-as CR-ekbe nem raktak power-t. Tudja valamelyikőtök hogy ez igaz-e?
Előre is kössz.
Értem, legalább most már tudom, 3 évig jogsi nélkül csavartam csak A1 volt tavaly meg mar a korlátlant csináltam meg.
Ak -nak a felső teljesítményhatár 25kw. az A -nal meg van szabva hogy 35kw nak kell minimum lenni a motor teljesítményének hogy vizsgázhass vele.
Figyu csak A korlátozottal nem 35 Kw a határ én tavaly csináltam a korlátlant és 35 Kw fölötti motor kellett hozzá ez TT nek is. Meg mikor eladtam a 400 as kawát annak 33 kw volt irva a forgalmiba és akkor is pont azért vették meg mert azt a korláttal lehet nyomatni. Szerintem, de lehet tévedek.
Kössz az infót!
Majd azért közölhetnéd h mit mondtak mert kíváncsi vagyok!!!!
Köszi, felhívom!
wins03!!!
Itt egy telefonszám ez egy elég jó műhely itt BP-n hívd fel és kérj egy árajánlatot!!!!!
06-1-252-8770
Bocsi, az előbb rosszul írtam, műszaki vizsga nem kell, ha még nem járt le.
Szóval amit csináltatni kell az új motorhoz:
-törzskönyv
-forgalmi engedély (ehhez kell az eredetvizsga)
-biztosítás
T.T!
Én hasonló cipőben járok, mint Te (nekem is csak A-korlom van még), csak én jövő tavasszal ha minden jól megy nem 400asat, hanem 600asat vennék 25KW-s papírokkal!
Szóval ennek a procedúrának a menete:
Nem tudom, hogy hova valósi vagy, de fogod a telefonkönyvet/arany oldalakat/netet és elkezdesz nézegetni olyan szervizeket, ahol foglalkoznak eredetvizsgával. Ezeket sorban felhívogatod és megmondod, hogy most vennél egy motort, és ehhez szeretnél papírokat. (ami kell: eredetvizsga+biztosítás+műszaki vizsga) Jobb helyeken 2-4000Ft pluszért a papírmunkát és az okmányirodában szaladgálást is elintézik helyetted, így csak azt a kb. 4-7napot kell kibírnod, amígy minden papírt kiküldenek.
De a lényeg, hogy mondd, hogy van egy kis probléma (A-korl jogsid van) és kérdezd meg, hogy megoldható -e, hogy 25KW-ot, vagy az alatti teljesítményértéket írjanak be a forgalmiba. Persze ezt csak úgy tudják megcsinálni, ha ezt az eredetvizsga-papírt készítővel ledumálod. Nekem ingyen megcsinálták volna (most 250es Banditom van, szóval nem igazán volt erre szükség, mivel eleve 23KW-os papírokkal volt - bár még ez sem fedi a valóságot ), de a lényeg, hogy kivitelezhető!
Sok sikert a továbbiakban!
Üdv
Sziasztok!
250es Banditom van, és még az előző tulaj mondta, hogy lassan ráférne majd egy szelephézag-állítás. Ez pontosan mit jelent? Ilyenkor mi a baja a motornak, és ennek milyen jelei mutatkoznak? Gyöngyösi vagyok, és Tátrainál úgy tudom, hogy foglalkoznak ilyennel, de még az is lehet, hogy máshova vinném, mert ők egy "kicsit" borsos áron dolgoznak.
Pesten mennyibe kerülne ennek a beállítása? Előre is köszi a választ!
Tök mindegy, hogy milyen módon szinkronizálsz. Akár a fojtószeleptengelyeken lévő szinkroncsavarokkal, akár a megkerülőjáratokkal, a végeredmény ugyanaz. Egyforma szívóhatás a kívánt, és egy bizonyos állapotú, megfelelő benzin-levegő aránnyal rendelkező gépnél nem tudsz változtatni az értéken.
Gondold végig! A szívóhatáson úgy tudsz csökkenteni, hogy nyitsz azon a torkon. Így elmegy a szinkron, nyilván hozzá kell nyitni a többit is. Ennek viszont az az eredménye, hogy felmegy az alapjárat. Ekkor visszaveszed az alapjáratot, azaz zársz a torkokon. A kör bezárult. Ami itt bekavar az a TPS, de azt is hozzá kell állítani, ha a keverési arányt tartani akarod.