Hasonlítsd csak képen össze a két tipust aztán rájössz miről is beszélünk.Amúgy meg a Honda az isten tudjuk mind de a KTM meg A! terepmotor
KTM-esek elmondása szerint
(kerékcsapágy, főtengelycsapágy, szimeringek (telóba is), hajtókar, dugó, gyűrű, stb..)
Másodszor én is annak a híve vagyok, hogy ha tehetem, minnél újabb frissebb, jó állapotú motort, mint egy régit, mert azt úgyis rá kell költeni (előbb, vagy utóbb).
Kópó alkatrészek meg vannak minden motoron, amit cserélgetni kell. Viszont én annyira nem szoktam nyúzni a motorjaimat, a mostanival is (125 sportmotor), a szezonban alig mentem 5000km-et. Úgy jött le, hogy különösebben nem szervizigényesek a KTM-ek, mint pl. 50 üóránkát dugócsere stb.
Ha már itt tartunk 2004-2005 ös modelleket néztem 16000 körüli km-el, itt már elképzelhető, hogy volt henger-dugó csere, vagy hogy bontották a blokkját?