Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja elfelejtettem....

nem azért tökéletes mert 2006 -osom van pont
hanem pont azért van 2006- osom mert tökéletes....
hát ennyi az evolúció...

2008 tól nekiálltak olcsósítani mert túl elnyűhetetlenek voltak...

de nem véletlen kerül vissza a 12 esekbe ez a fajta kuplung sok mellékvágány fejlesztés meg olcsósítás könnyítés és nem kevés szopás után az én kuplungom(mondjuk baj a crossnál volt )...bár lehet tudják hogy ilyenem van ezen nem is gondolkoztam) ....annyi hogy még a központi állítható nyomórugóval kombinálták ...az is naccerű ötletnek tűnik működni látom... ...az még hiányzott..kiváncsi vagyok mikorra nyúlják le a pipere kuplungunkat.......



arról hogy enyém miért pont 2006 os .....mikor vehettem volna akármit kétmilláért...az se véletlen marad a háznál....

szerintem a régiek közül az 5-6 os volt a legjobb 525...
mondom úgy hogy volt / van mindegyik nálunk...és még olyan helyen is dolgozom
csak azért mert neked is 2006-os van.. azért tökéletes mi..?
de lehet egyel több van már benne valamiből......

azt azért ki kéne találni....mert ennyi idős motoroknál már összevissza mókolgatnak a szagértők...és vannak csodák...hogy ne legyenek annyit segítek hogy ...



1999 -2000- 2001 -esig régiblokkos exc -ken egyformák az acéllamellák mind a 8 db 1 mm-es ...a nyomórugók hossza 43 mm...7db 1.8 mm es kopóval....kuplungagy bordázott hagyományos szar mint a többi motoron mostanság is.....de a kosár itt is már az elnyűhetetlen....

a 2002 estől újabb kuplung(megismered mert a kuplungagyrészen nincsenek bordák hanem csövek vannak betologatva abba kapaszkodik acéllamella közepe (elnyűhetetlen)...már 7 kopó lamella van...és 8 acéllamella....amiből a széleken 2 -2 darab...1 mm -es és közepén 4db 1.4mm-es acéllemez van....nyomórugók hossza 43mm de még seeger van az agy közepén...

2003 változatlan.....


aztán 2004 be annyit változott ,hogy középre anya lett a kuplungagyra.....de itt meg 2 mm es kopólamellák lettek (7db ) ..és 8 db egyforma 1 mm-es acélok....



aztán ez 2005 ben is így volt még ...

aztán 2006 ban még annyit fejlesztettek a kuplungn (ezzel el is érkeztünk a tökéleteshez ) ...hogy az acélok 4 db 1 mm 4 db 1.4mm (mint 2002 ben) de a kopók 2mm -esek lettek (7db)...nyomórugók 43 mm

2007 is ugyanez...
amugy volt baja is? vagy csak vékonynak érzed ..

én biztos azt csinálnám berendelném a garniturát, viszont ezt használnám addig amig megy, azt cső ...

ha megcsuszik azt azonnal észre veszed..
nem bizod a véletlenre.. mikroval méred a vastagságot..
Nem tűnik kopottnak.
Szeretném az eredeti műszerfalat megtartani, a fényszóró és a külső burkolat kell igazán.
Az szép...lemezek milyen állapotban vannak?
Szép jó estét motoros kolegák :) épp most állok motor vásárlás előtt és eléggé az EXC-k felé húz a szívem http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_520_520_sm-4612936 ezzel a géppel szemezek nagyon aki tudna róla valami infót mondani , előélet stb, meg köszönném :) na megy hogy utcai használatra mennyire lenne ez jó ?:)És ha tudnátok ajánlani hasonlót meg köszönöm :)
Az 1,8mm hez képest az enyémbe elég vékonyka a cucc.A legvastagabb lamellám 1,3mm ,azaz legalább 4 mm-rel vékonyabb a kuplungkosár "tartalma"
Nekem 2-re
Másfél fordulat van kitekerve!1.25 a gyári érték
Erről beszél Bugic
Szevasz.
Neked mennyin áll ez a csavar?
Minden 2T modellhez, 10 fokonként, és 300 méter tengerszint feletti magasságváltozáshoz más-más tű, főfúvóka, alapjárati fúvóka, és mix csavar beállítás való. A manualban ad a KTM hozzá egy táblázatot, illetve az összes tűt, fúvókát, amikor megveszed a vasat...
hello Srácok!

szerintetek az én 2003-as exc 125-ömbe mekkora fűfúvi kéne, és milyen beállítással? ((:
egy ktm racing kipff van rajta, a nagy dob és a hangtompító közti részen meg van vágva, és igényesen vissza is van hegesztve... gondolom valami fojtás miatt van így, én így vettem, szóval nem tudom... :(( (ez csak mellékes infó volt)


előre is köszönöm a hozzáértőknek. ((:
Lehet hozzá kapni spéci kulcsot.Sőt asszem lehet hozzá venni ilyen tekerős állitókát mint amivel az alajáratot állítod.De egyszerűen megoldható csak kilazítod a karbinál a bilincseket és kifordítod az alját.Így oda férsz hozzá a csavarhúzóval.Vagy csinálsz egy célszerszámot.Én imbuszkulcsból csináltam amivel hozzáférek.
sziasztok! 520-as EXC karbin a CO csavart mi a fenével állítjátok? nem férek oda semmivel sem. vagy ha van vkinek vmi spéci kulcsa akkor írjon. köszönöm.
Szia!
Műszerfal tartó műanyag elemem és műszerfalam van a típushoz. Adatlapomon megtalálod az emilem ha érdekel!
Hali!
megnéztem, sajnos az enyémnek is ez a része törött.
Köszi,azt hittem balfasz voltam a felrakásnál.
Akkor leveszem és ahol beleér a teló,ott kalapálok össze a csövön,mert ott csóprofil a védő.
Utána meg,ha szügséges az ütközőn állítok.
van modell amin előfordul sajna...

vagy faragj a hűtő védön valahol okosan, vagy ha nem nagy a beleütés akkor a kormány ütközön állits a kontrával, igazábol nem fogod észre venni hogy picit kevésbé fordul...

pl a hűtő elött lévő műanyag terelőt majdnem mindig faragni kell..legyezős flexkorong..