...ne haragudj , hogy beleugatok de ha nem versenyezni kell és azért a 450 ccm akkor én azt javaslom vegyél 525-öt mindenképp .........hidd el nem bánod meg, mi kipróbáltuk mindentekintetben összevetettük pro és kontra .....525 exc a jobbik választás........
árban elhanyagolható a külömbség de nagyon megéri!
rendszámmal ?
/gondolom igen erdélyi túra miatt...mert gasgas-osokkal mennél ők meg lábon szoktak lemenni / lehet meg se engedik , hogy velük menj ktm-el
/
Ááá, nem...öreg vagyok és tehetségtelen én már a versenyzéshez
Tényleg ennyivel jobb az 525? Nyomatékilag, kezelhetőségre?MIk a tapasztalatok?
Tudom hogy egy 250-es gép után ez elég nagy ugrás, de az okosok is azt mondják hogyha hozzá vagy szokva egy 250-es kétüteműhöz, semmiképpen ne vegyél ugyanakorra köbcentis négyüteműt.Hát ez igaz.Kipróbáltam egy zsír új 250 EXC-t és majdnem elsírtam magam.Jó, tudom hogy az nem egy crossgép, de azért hogy ekkora különbség legyen!
Igazából én is egy 525-öst néztem ki magamnak, remélem összejön.Itthon nem akarok enni, asszem ezt is Ausztriából vagy Németországból fogom behozni.Most láttam egy 2002-es évjáratút (igaz hogy az nem 525-ös volt) 700 ezerért...
Szerintem nem fogom levizsgáztatni...egy valag pénz, utcára úgy is csak ritkán megyek..így iy ha találkozom rendőrökkel a mostani SX-emmel, lelkesen szoktam integetni nekik!
Igen, lábon fogunk menni, de a jó hír az hogy uniósak lettek a románok, szal mostmár lehet menni rendszám nélkül is.Hogy mi a procedúra, azt még meg kell kérdeznem...de max áttolom a határon.
Két csoportban megyünk, a másodikban mennek más tipusú gépek is...asszem.