Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figyz egy KTM mindíg joo mindegy ,hogy milyen fajta akkor is joo!!!!!!! nálunk van egy srác akinek 640-es endurója van nagyon tuti motor!!! nagyon erős motor az biztos!!!!! szerintem ha veszel nem fogod megbánni!!!!!!!!!
hali! nemsokára veszek egy motort.125 öst. és az lenne a kérésem akinek ktm exc 125 e van az irja le a véleményét a motorrol légyszi. hogy mennyi a vége meg ilyesmi. elöre is köszi
jók a múltkori képek vt750
JAjaj igaz ez a kép nem egy cross de akkor is KTM
kösz ez joo kép meg a gumi is joo rajta!!!!!!!
ez a joo!!!!!!!!!!
1-2 éve a Motorsport Zsembery egy 85 ös ktm 900.000ezerér volt és az üllés ki volt szakadva,az idomok karcosak voltak,néhol a műanyagokat már fehér csíkok borították.Mondjuk egy idomgarnitúra meg 1 üllés nem egy óriás összeg!!!!!!!!!
Ilyen csak használt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ktm 85-ös van v.kinek??????????????????????????????
Szétszedted már a tiéd??Mert ha nem,akkor nem tudhatod kell e már cserélni..Most pont van nálam egy dugócserés 525.Jó drága volt a cucc,pedig nem is gyári,hanem Wössner.
Igen de az üzemórát le lehet vetíteni km-re...
DE teljesen mindegy.
a CR-F használatát km-ben mérik?
én ugy tudtam hogy motororakban.
Ez teljesen reletív kérdés és általában mindíg a megközelítés a lényeg!
Egy haverom crf-jén szelepet meg vezérműláncot,meg dugattyút kellett cserélni.Kérdem én miért amikor az enyémen még nem volt rá szükség!
Holott az enyémben több km van
minden motorhoz lehet felhozni tipushibákat.
Az geyik cimbi wr450-esén a blokkból kitört egy 5X10 cintis darab azért mert rosszul rúgta be és visszarugott amikor a mechanika valahogy megakadt és jukat ütött a blokkon.
Én nem mondom hogy ez tipushiba csak azt hogy van úgy hogy baj van a japánokkal is.
Azért ott is lehet bosszankodni néha.
nem:(
Nem tudod milyen áttételek vannak az rg-ben?
A vizpumpa egy dolog.Pitiáner,de sajnos ez is egy tipushiba.Ami a japánoknál nincs igazán.Legalábbis én nem tapasztalok ilyesmiket.Meg a hangjuk sokkal kultúráltabb.Meg már olcsóbb is a Japán mint a KTM
én 8000km-t mentem a idén, állatlában olyan 13 üzemoránként dobáltam le az olajat, és a 20-50 es valvoline-t használtam gond nélkül elment, motorikusan semit nem kellet hozzányulni, most januárban kellet egy új gyertyát venni bele.
szelephézagot 28-30 üzoránként állítottam, mikor hogy jött ki, de inkáb mindig előbb , mert ugye job előbb mint utóbb.
az olajat is azért dobáltam le, a haverokkal akikel jártam mocizni, mindig péntek szombat vasárnap mentünk hétközben mindeni dolgozott, és hogy hétvégén gond nélkül lehessen menni.
Én is csak általánosításban gondolkodtam!
husqvarnaban
miben nincs olajszűrő?
A motoromban már lassan 10000km-van.
nos ennyi km után már eredetileg egy féltucat alkatrészt ki kellett volna cserélni rajta!
De simán csak azzal hogy az előírás szerint cserélem az olajat, abból is a legjobb minősítésűt,meghálálta magát a dolog hogy hálistennek eddig semmi bajom nem volt a géppel.De ha lessz is akkor is betudom hogy ittaz idő már rég csereérett lett volna egyébként is.
Egyébként hasonló problémák merülnek fel a Yamahánál,Hondánál,Ktm-nél, Suzukinál.
Amit az előbb említettél az pedig egy pitiáner ügy a Vízpumpa szimeringes téma.
olyan motorozásokat mondatm le a nyáron azért mert ép a szelepálítás intervallum jött, meg olajcsere.
mert ha már csinálom akkor normálisan, idomokat tankot le, föl az álványra gőzborotvával szép tisztára mindenhol, láncot kimos légszürőt kimos, olajat leenged, szelepet beállít és vissza mindent, légsürőt beolajoz, friss olajat bele, hűtővizet ellenőriz, láncot befuj, megfeszít, ( olajszürőt direkt nem irom mert nincs benne).