Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oks,picit furcsáltam is,pont nálad,mert ugy jön le itt,hogy nem vagy hozzá balek
várjatok félreértetetek
én motorszerelő vagyok a srác meg autószerelő, mellete dizel tuningal foglalkozunk.
nem azt mondtam hogy mindenféle karantartás nélkül 1 éve ütjük a motor, természetesen az olaj+szürőcseréket betartjuk, néha még hamarabb is ledobáljuk belőle, a a légszürőt minden hétvégén mosuuk, láncmosás+fújás minden nap imotorozás előtt,
állat vagyok ahogy közlekedek a motorral, de nem hülye hogy szétbasszam.
mindenféle odafigyelést és karbantartást megkap a motor, vezlánc is azért lett cserélve, hogy uj legyen benne, még birta volna régi, csak még hideg volt a motorozáshoz mikor megvette a srác, és még volt pénze is és gondolta hogy akor rakjuk rendbe a gépet.
Igen,nem vigyáznak rájuk igazán.Mert azt hiszik csak megvenni kell.De 15 óránként ha csak a két szűrőt meg a másfél lityi olajat számolod az is 10rugó. ÉS az IGÉNYTELENSÉG NEM MENTSÉG SEMMIRE!!
Nos igen!
Lehet hogy az a motor is kedves szerelő barátunkhoz fog kerülni
az elmondásodból megítélve.
Mert ha 1-éve olajcsere,szűrő csere,légszűrő csere és természetesen szelepállítás nélkül megy vele,tehát az alapvető karbantartási feladatokat nem végzi el,- mivel ez nem egy szájbabaszott utcai motor és nem tízezrenként kell olajat cserélni-,hanem 15 üzemóránként vagy az üzemenyagfogyasztás után.Mivel ez egy versenymotor!
És az a baj hogy olyan emberek is birtokolnak ilyen motorokat akiknek a figyelme arra sem terjed ki hogy a láncot meghúzzák ha netán meglazult, vagy esetleg láncspray használatát megtanulják,tehát az ilyen emberek példálya mutatja azt hogy egy ilyen motor igenis széthullik ha nincs megfelelően szervizelve és karbantartva,természetesen figyelembevéve azt is hogy vannak olyan alkatrészek amiket cserélni kell adott időközönként!
DE fölösleges beszélnem ilyesmiről hiszen a fórumon előforduló emberek 90%-ának
köze sincs ahhoz amiről épp beszél, vagy állást foglal az adott témákban!
SMADE IN AUSTRIA

szar,jol mennek amig mennek azaz nem sokáig akármien tokéletes karbantartás mellet.

azt egyet gondol és szétrepul a blokk.
Hát látod,egy 3-4 éves japánon ilyet még nem nagyon kell cserélni,ráadásul a KTM gyolyóscsapágyban fut.Meg a veztengelyen a vizpumpa részét elkoptatja a szimering a és folyik a víz minden harmadik 520-ason!?Lejjebb nem is mondom,és ez csak a hengfej..
haverom az 520 exc-t nyúzza meg néha én is 1 éve már, és mé mindig semmi baja, mikor megvette akkor vezérműlánc csere, meg vezérműtengely csapágy, meg olaj, szürő, és azóta gond nélkül megy egész nyáron végig ralliztunk de semmi baja nem volt.
akkor pedig nyiss egy ktm tapasztalatok topic-ot
(had legyen még egy úgyis elfér) és ott irogasd
a véleményed a ktm-ről
Én se megyek utánad azokba a topicokba amelyek terád tartoznak
és írom le a a korántsem építő kritikáimat!

Köszi Szia!
2001-előttit????Akkor tájt jött az első 520-as EXC.Inkább 2001-től lett rossz.Mondjuk 2001 előttit már nem is látni 4 üteműt ugy kikoptak.Meg az 525-ös motor még 2005-ben is 99%-ban megegyezik a 2001-essel.Én frankón nem értem miért szeretik az emberek.
igen legaláb lesz valami köze a ktm-hez a KTM topiknak is
de télleg felesleges, van már egy kTm topik.ot kéne folytatni ezt meg törölni
degondolom a 2001 előtieket javitasz anyit nem? vagy a nem megfelelő használat miatt?
mert 2001 től a husaberg fejlesztéseit tették bele.
Hát a KTM nagyon jó.Ha nem lenne 4ütemű KTM felkopna az állam. Annyit javítok,mint a szemét,mindig van valami bajuk az SX-és EXC 4 üteműeknek.Borzalmas az alkatrész ár,és lassan is ér ide.
Újabb teljesen felesleges topic.

Ezt nem lehetett volna a cross stb. topic keretein belül. Valószíűsítem, közöd nem volt még hasonló géphez sem
meg a 950 Adventure, meg a 950 Supermoto, meg a 950 Superenduro...
a ktm-nek csak a super duke a v2
De mien ??
v2?
jaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én egyébként nem értek a KTM-ekhez annyira!
Csak kicsit!!
Ez cross vagy mi?
de naon szép!!
nem!!!!!!!!!!!!
a legjobb motor

ja a kedvenc!!!!!!!!!
van ktm quad és supermoto keverék