Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szentendre...de előfordulok néha Dorog környékén is...
A 2T igencsak jól szuperál.... én má csak tudom!
KelemenBandi. Te hollaksz?
van a borosjenői bányától lefele 1 út ami megy a várhoz(talán pont ez az ) nyáron olyan geci poros volt..huhúúú nem tudtam megállni így hát húztam neki hamar leértem,de para volt,mert a végén van 3 ilyen sáv és közte mélyedés ott majdnem bedőltem a bokorba
ja, hihetetlen azért hogy valaki egy erdőrészletről megmondja hogy hol van...elismerésem, de tényleg!
pedig jó kis hely ez...ma még off road-osokkal is találkoztunk..vicces hogy ahol szenvednek a terepjárók, ott mi egy kézzel hanyattfejenállva elmegyünk.. ..jó,jó, tudom...nem egy kategória
mekkora penge vagyok h kitaláltam
boby nemtudom mit veszed fel anynira,ohgy mit gondol csita vagy ki.... örülj neki,hogy megtehetted hogy egy oylan gyönyörü masina legyen alatattad amilyen van,és kész attol,mert sok embernek van rosz tapasztalata a ktm.röl még fasza moci most had folytassam a sor azzal,hogy motoros haverok közt 2 ktm van egy 2t és egy 4t és mind a 2 jol szuperál,erröl ennyit
nem,csak az utóbbi 2 nyaramat ott töltöttem el most már supermotozom
Fasza!
Te nagyon setétvagy nemhiszem el. Járjálmár utánna dolgoknak. Valoban 3év az aprilra a gri. De az is idetartozik, hogy a gyári állapotban. Talán 30 lórö+43 végseb. Amint hozzányulsz, ugrik gari. Ezt mértnem hangoztatod?
...és beázott a csizmám is, vazze...
De bizony, XLZX ! Te is kint voltál ma?
Megtréfált minket a csobánkai bány siratófala...ma nem mentünk fel rajta, csak majdnem..
az első kép nagyon emlékeztet pilisborosjenő közelében való egri vár maketthez vezető útra nem az?
Bobby, jó kis dagonyában voltál ma...mi is huncutkodtunk egy kicsit..
Háát én endúróról beszélek a KTM-nél 1 hónap a apriliánál mondjuk 3 év a yamaha meg onda esetében egy év vagy még több!
...meg az sem várható egy géptől hogy mindig pattentul működjön...sajnos.Tavaly, az erdélyi túránkon azt mondta valaki (és kurvára igaza is volt) hogy nem baj ha megállunk szerelni..ez atúra szerves részét képezi..
A YAMAHÁRA mennyi a gar, vay a HONDÁRA?
nézd, ezeket a "tüneteket" én is láttam már szalonból kicipelt GasGas-oknál is...Az én kis öreg EC 250-em beindult 5. rugásra 2 hónap állás után, az övéké meg nem...erre meg megint csak azt tudom mondani hogyha valaki rendszeresen átnézi a gépét, ezek a hibák elkerülhetőek lennének..
Nemvagyok zabos, de nem is ment még életébe rendes motorral.Mért jár a .... mindey.
Nem próbáltam még tartósan! De amit mondtam nem egy motor tulaj mondta. Részese voltam mikor a Ktm a határ közepén megált meg mikor a másikat egy nap kétszer kelett haza tolni a harmadik meg sose jó a 4. meg 100. rugásra indul. Ezek számomra azt a következtetést vonják le hogy nem egy tartós motorok. 1 hónap gari:S
Csiszta, elkövettél egy hibá: KTM fórumon fikázod a KTM-eket...erre egy gazdi nagyon zabos tud lenni..
Ha már itt tartunk, szerintem KTM-ek nagy pozitívuma az hogy (a szó jó értelmében) igénytelenek.
Nekem semmi bajom az SX-emmel...Egyébként erősek (az én 250-em 62 LE, gyárilag) és ha tudod kezelni őket, tényleg mennek mint az állat.De ha valaki annyira tud, mint Everts, akkor lehet az KX, SX, EXC vagy mittudomén...