{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5615386] 2020. 04. 24. 13:04
851Tricolore
Gondolom azért akarod kézzel kapcsolgatni, mert nem találod elégnek a gyári 1 db ventillátor hűtési teljesítményét. Miért?
[#5615374] 2020. 04. 24. 12:50
ini
a hőgomba vezetékeire kell rákötni a kapcsolót
így csak akkor fog működni ha gyújtáson van, és ha elfelejted bekapcsolni a hőgomba akkor is be fogja kapcsolni
[#5615316] 2020. 04. 24. 8:07
Döme00
Sziasztok
Segítség, tanács, ötletre lenne szükségem, van egy lc4 smc 660as motorom és szeretnék rá még egy hűtő ventilátort tenni vagy a gyárit be kötni úgy hogy kormányról kapcsolható legyen, tudna ebben valaki segíteni honnan tudnék 12v ot adni hogy müködjön és esetleg a világításom teljesítményét se vegye le.
Köszön a válaszokat
[#5614502] 2020. 04. 21. 11:07
z00
Valoban az, semmi esetre sem michelin.
Tesom ragaszkodott hozza, 2 szettet is hasznalt a motorjan, 1-1 szezont futottak a gumik es nem allat modjara hasznalta, azt se lehet mondani h sokat ment, mert max 2000-et egy evben, parszor panaszkodott ra hogy nem tapad elegge, lehet a jo poros kozutak miatt.
Az exc-n pedig lehet egy oreg szar volt.
[#5614490] 2020. 04. 21. 10:50
851Tricolore
Nem derül ki, én meg nem tettem hozzá. De azzal mennek.
[#5614489] 2020. 04. 21. 10:46
z00
Mondjuk ebbol a videobol az nem derult ki, milyen gumival mentek a sracok, a felbontas miatt en nemtudom megallapitani.
[#5614484] 2020. 04. 21. 10:33
851Tricolore
Én is a gumira értettem, a Heidenaura (arra ment a a válasz).
[#5614473] 2020. 04. 21. 10:20
z00
En a gumira ertettem, a motor abban a kialakitasban pedig ilyesmi felhasznalasra hivatott.
[#5614385] 2020. 04. 21. 2:54
851Tricolore
Azért az túlzás, hogy semmire se való!
https://www.sportmotor.hu/vide...
[#5614200] 2020. 04. 20. 11:12
z00
Oke, ez a heidenau k73 teny hogy semmire se valo, de akkor is. Ez arra volt jo hogy parszor megrugja ez a bolond.
[#5614143] 2020. 04. 20. 9:31
GD
Mondjuk ha normális gumi van rajta, akkor talán még motorozni is lehetett volna vele, nem csak gumit füstölni
[#5614125] 2020. 04. 20. 9:15
Sedu
[#5614083] 2020. 04. 19. 22:06
gecsa
[#5614075] 2020. 04. 19. 21:51
z00
valami hulye
[#5614068] 2020. 04. 19. 21:25
gecsa
Ki vót az?
[#5613924] 2020. 04. 19. 15:21
z00
Olyan 2007 vagy 08-tol volt bmw kezben, de talan 2010? vagy 11 korul adtak ki az ujabb modelleket, amit mar ok fejlesztettek, 449 es 511 neven futottak a nagyobb kobcentis motorok, ezekbol is volt ugyan ugy krossz, enduro, sm verzio. Eletemben egyszer lattam ilyen verziot, nem tul gyakori.
[#5613913] 2020. 04. 19. 14:45
ini
nem emlékszem meddig hirdettem de hetekben volt mérhető
még meg is lepődtem milyen gyors elment, igaz egész olcsón hirdettem, de egész olcsón is vettem szóval semmivel sem jártam rosszabbul mint ha exc lett volna helyette
egy ismerős akarta még megvenni de inkább vett inkább egy 510est, mert az erősebb....
[#5613896] 2020. 04. 19. 14:00
Ruczak
Hogy van ez évre lebontva? Mettől medddig BMW? Meddig olasz? Motor más a kettőben? Vagy csak egyik megvette a másiktól?
[#5613892] 2020. 04. 19. 13:54
z00
Gondolom tolongtak a kapuba az emberek :D
Na de nem mind1 hogy hirdeted 1 honapig vagy 3 evig.
Nemtudom a bmw korszakbol kiadott verziok milyenek lehetnek, de azok aztan tenyleg eltuntek a piacrol.
[#5613878] 2020. 04. 19. 13:21
ini
Nekem is ezt mondtak hogy a husky szar mert eladhatatlan
Aztán az első ember aki megnézte el is vitte
Mondjuk az olasz gyártást már én se szívesen vennék nem azért mert szar hanem mert alkatrész egyre kevesebb van hozzá
Pl 5 éve meg lehetett rendelni gyári szívó csonkot hozzá meg úgy kb mindent, most meg már nincs hozza szívó csonk.....
Gondolom vezérműlánc szelepek csapagy hajtokar ilyesmi dolgok lesznek utángyártott de biztos lesz olyan ami csak gyári van volt
[#5613676] 2020. 04. 18. 21:22
z00
Nem tisztem eldonteni mi hova es kinek valo, viszont tenyleg erre lehet visszakanyarodni, hogy manapsag mint a birkak, valaki mond valamit es az a szentiras, ennyi erovel, pattints fel valami fos rendszamot es hasznald utcan is a husqit, viszont ezt en sem gondoltam komolyan.
De ugyan ezek vonatkoznak egy rendszamos krosszmotorra, legyen az barmilyen marka. Kacsa 690 supermoto ? Egesz jo aron van par peldany itthon.
Vagy tenyleg, olaszhusqi gyari sm verzio, regi kutyaberg csak is fs verzio, elso szerias injektoros kutyaberg dontott blokkal, volt egy gyonyoru 570-es, 1.3 korul, nagyfekkel hasznaltauton, Azok raadasul nagyon jol tartjak az arukat.
Viszont az olaszhusqit, es a regebbi husaberget nem igazan lehet ertekesiteni ha megunod.
[#5613670] 2020. 04. 18. 21:13
z00
Igen erre celoztam, nagyon jo volt vele menni, a fentebb leirt exc250-el is, de hat egy nagy gazt nem mertem neki huzni, nem erre valo, gyanitom a 300-sem.
[#5613668] 2020. 04. 18. 21:13
Ruczak
Köszi!
[#5613658] 2020. 04. 18. 20:47
z00
Volt 690-ed, abba gondolom nem volt antihopping, de milyen jo is az amikor csak visszaereszted a gazt es a motorfek dolgozik.
Egy 2t nem igazan szereti ezt a fajta felhasznalast, van egy par ember aki azthiszi hogy milyen fasza is lesz utcan kozlekedni vele, de nemhiszem.
De ez lehet csak szubjektiv velemeny, maximum 1000 ft-os tankolasokkal, kimenni, vergodni, hazamenni. Egyszeruen nem oda valo. Tuleros, tulkonnyu. Mellesleg botrany nagy luxusnak tartom jelenleg.
Egyszer belerakta haverom a 2t 250 exc-be az smszettjet, es felrakta ra a 4dugos beringert, hat na. Jovolt, radirozott meg 4-ben is kb a kerek, de lehet csak 3ba, tapadni nem nagyon akart, burnout es stoppi az volt, de igy ennyi is, allatkodas csak.
[#5613653] 2020. 04. 18. 20:42
851Tricolore
Lehet arra utalt, hogy a 2T-n nincs motorfék (olyan mint a 4T-n). Nem is tesznek rá antihopping-ot.