Kymco

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Szeretném kérni a segítségeteket.Van egy Kymco 200i-m, amit egy éve letettem, most pedig nem akar indulni sehogy sem.Szikrát sem ad,TPI 3,4-es hibakódot ír.Tudja valaki, ez mit jelent?
Köszönöm
Köszönöm szépen, srácok!
scooter.hu berendelik a gyárit, ha szeretnéd

de pl : http://www.ebay.com/itm/Kymco-...
Szia!
Ez esetleg: https://citybike.hu/Plexi-szel...

Érdemes lenne írni neki, hátha.......
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni! A mocimon (2011-es Kymco Quannon 125 R3 - normál kivitel, nem naked) egy komoly jégeső összetörte a szélvédő plexit. Venni szeretnék rá másikat, csakhogy nem tudom, honnan lehetne beszerezni. Valakinek van valami ötlete erre?

Köszi!
Üdv! Sajnos nem tudtam rájönni hogy miért lett kevesebb a végsebesség, mert tavaly október végén letettem a motort, aztán még áprilisban 1x mentem vele, akkor indult 4 rugásra, azóta pihent. Kb 1 hete gondoltam beindítom! Se kép se hang! Gondoltam megszívta magát, úgyhogy főtengelyre 17es krova+fúrógép hátha, de nem indul! Szikra van megnéztem. Holnap kipucolom a karbit, remélem csak annyi a baja! Ha esetleg még lenne valami ötlet.....!
Szia!
Valami oka csak lehet ezek szerint, hogy kizárólag gázhúzással marad járva a motor. Nekem továbbra is az a gyanúm, hogy amennyiben motorikusan minden rendben ( kompresszió, szelephézag ) , akkor a benzinellátással kapcsolatban kell keresni az okot ( karburátor, benzincsap, vakumcsövek ). Persze ezek továbbra is csak tippek, remélem sikerül rálelni a hiba előidéző okra. Ha sikerrel jársz, írd meg mi volt a hiba oka, okulásképpen.
Szia !
Légszűrő eredeti, tiszta, indítottam úgyis , hogy kivettem a légszűrőt, tehát ez kilőve, ha húzon a kart jár a motor, pöccre indul, de csak ha húzom a gázkart, automata szivató működik, motor felpörg, de ha leveszem a kezem a gázkarról leáll a motor. karbi minden alkatrésze tökéletes.
Szia!

Légszűrő is cserélve lett? Az állítócsavarra reagál egyáltalán és ha húzod a gázt akkor járva marad a motor? Egyáltalán hogyan áll le beindulás után? A benzincsap jó? Automata szívató jól működik, felpörög a motor indítás után hideg motornál? A karburátor egyéb alkatrészei is rendben vannak? Hirtelen ennyi kérdés merült fel ami esetleg beleszólhat a motor működésébe.
Sziasztok ! Van egy 11 éves Kymco Agility 125 robogóm , újonan vettem , 6.083 km van benne , 7 évig állt. Benzintank kiszerelve, üzemanyag lecserélve, üzemanyagszűrő kicserélve, porlaszó atomjaira szétszedve, ultrahangos tisztítóban kitisztítva, összes járat és dűzni kopresszorral átfújva. A műveletek előtt egyáltalán nem indult, most akár mit csinálok nincs alapjárat, egyébként rögtön indul. Új aksi. új gyertya. Van-e valakinek valami jó tippje ?
Sziasztok! CSak egy kérdés: A People 200 nagyobb tesói (250, 300) kinek mennyire váltak be? Mármint alkatrész ár, ellátottság, szerelhetőség kapcsán. Gondolkodom 200-as nagyobbra váltásán.
Szia!
Csak úgy hasraütésszerűen nem ajánlott cserélgetni, mert könnyen lehet előidézni még nagyobb hibát. Nekem akkor is úgy tűnik, hogy a gyújtáskörben lesz a bűnös. Ki lehet mérni a trafót és a CDI-t is a szervizkönyv alapján.
Köszi az eddigi segítséget Csibewer. Volt egy kis időm, megnéztem egy két dolgot: szelepállítás;kiiktattam a pótlevegő rendszert a kipuffantóból; gyertyacsere; gyujtótekercs csere kábelestől,pipástól; levettem az ECU-t kis víz volt a csatinál, kiszárítottam; olajat cseréltem;biztosítékot ellenőriztem, megmozgattam, testkábelt csiszoltam, akkusarut csiszoltam. Annyit változott, hogy picit jobban megy, most olyan 90-ig elment a mutató, de még mindíg nem az igazi a húzása. És bár nem annyira gyakran, de még mindíg torpan.
Mi a jóistentől lehet?
Ja ECU-t is kicseréltem a régi people-val, abban talán kettővel kevesebb kábel ment bele a két csokiba, na azzal aztán folyamatos tüsszögés, egyenetlen alapjárat volt, úgyhogy visszaraktam a gyárit. Más ECU-m meg nincs, mivel a befecskendezősé teljesen más elektronikás a kábelköteggel együtt.
A hajtás hangolása is nagyban befolyásolhatja a gyorsulást, haladást. Görgők súlya, ékszíj, kuplung rugó - kontrasztrugó erőssége. Persze a katalizátor sem elhanyagolandó tényező, főleg amikor már elszállt felette az idő.

Alkatrészekkel kapcsolatban meg ezt az oldalt ajánlom:

https://www.egumotors.hu/robog...

Eddig tőlük rendeltem mindent, kérdezni is lehet tőlük és korrekt válaszokat is adtak ha bizonytalan az alkatrésszel kapcsolatban valami.
Csibewer, ha nem bosszantalak vele, még egy kérdés: Mitől lehet erősebb -vagy tűnik annak- a sima people 150-es blokkja, mint mondjuk az s200 163ccm-es motorja. Szinte érezni a gyorsulásbeli különbséget a régi blokk javára. mi okozza? katalizátor, nehezebb motor, folytás, kipufogó rendszer mássága?
Köszi Csibewer, meglesz. Esetleg tudtok még tippet adni, hogy hol lehetne beszerezni 10x22x28-as motortartó szilentet? Olyat, ami nem egy évig bírja.
Szép munka, remélem azóta már pöfög. :)
Szia!

A gyújtáskört is érdemes lenne ellenőrizni, hátha .....CDI, gyújtótrafó. Sőt tavaly nekem egyszerűen szétcsúszott egy csatlakozó és csak alapjáratom volt emiatt, szerencse, hogy a háztól nem messze történt. Szóval az elektromos rendszert is átbogarászni.
Sziasztok!

Van egy problémám, aminek nem jöttem rá a megoldására, hátha ti már találkozzatok ilyennel:

Van egy Kymco s200 karbis, 4T motorom. Eddig semmi baja nem volt, pöccre indult, tette a dolgát.

Nemrégiben az eddigi 100-103-as óra szerinti végsebesség lecsökkent 80-85-re, és a motor kicsivel 80 felett "csuklik". Olyan, mintha menet közben le-le venném a gyujtást egy másodperce., majd megy tovább. Ha nem veszem el a gázt, akkor a csuklás marad, visszaállok 75-re akkor megy tovább.

Amit eddig megnéztem: Átnéztem a karbit, ki volt hasadva a membrán. Kicseréltem a komplett karbit, a helyzet nem sokat változott.

Átnéztem a karbira menő vákumcsöveket, a benzincsövet, nem lyukas.

Kivettem a tankból a szűrőt, megnéztem a vákuumos benzincsapot, nyit zár.

Cseréltem gyertyát, helyzet változatlan.

Levegőszűrő a helyén, piszkos ugyan, de nem totálkáros. (csere lesz)

Kipuff nem lyukas, nem horpadt.

Eddig jutottam.

A moci egyébként pöccre indul, teszi a dolgát, de ez a torpanás előzésnél életveszély.

Találkoztatok már ilyennel?
....Henger...
most így áll a járgány...teljesem felújítottam a blokkot, a csavarjait újra horganyoztam, berugókart újra krómoztam, új vezérműlánc, főtengely, dugó, genger, vezérmütengey,,hemgerfely,csapágyak, szimeringek....és kb 2 óra alatt összeraktam. Ma feltöltöm olajjal, és elviekben indítható a gép. Vezérműlánc szakadás végett kellett, szétszednem.
Egészen pontos akarok lenni nem kymco a motorom ,hamem benzhou...de gyakorlatilag ugyan az a gy6 os 4ütemű léghűtéses ,125ccm es blokk mint sok más márkában is megtalálható...
csibewer kösz ez már egy nagy segítség
125 ccm gy6 blokkos izé mittudomén.hu típusú. Holnap pontisítok.
https://www.manualslib.com/man...
Találtam mégis egy oldalt róla, ezen a CDI ellenőrzése látható.