A masik ok talan az, hogy az edzesnapot is tesztnek hasznaljak es versenybeallitasokat csiszolnak. Emlekem szerint azokban a Yamahas evekben, amikor a Yamaha nem muzsikalt annyira jol, mint manapsag ez a jelenseg szinten megfigyelheto volt. Voltak nagy "Rossi-féle" eloretoresek. Akar 8-10 poziciot is javitott egy-egy futamon es nem ritkan nyert. 8 poziciot javitva ma is nyerne, de ma nem fog ennyit javitani. Lorenzo minden bizonnyal ma is meg fogja mutatni, miert O a vilagbajnok eshogy neki volt igaza: Megy a szeker Rossi fejlesztesek nelkul is.
Csak akkor Lorenzo friss hús volt a nagyok között és állandóan össze volt drótozva.
Arról nem is beszélve, hogy a 2009-es M1-et Rossinak tervezték.
A Honda pedig sokkal jobban elhasználja a hátsó gumit, mint a Yamaha.
Ezért bukta el az előző két futamot Stoner, pedig jócskán vezetett.