Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vicc, egyébként én nem is hallottam ilyen magán vámügyintéző okosságról. Lehet csak Pesten van ilyen, mert itt nem tudok róla.
jah, ez van. És vigyázz a magánforgalmi vámhivatalban is, mert könnyelműen a vámügyintéző sellők fogságába kerülhetsz :) 8000 forintért kitöltik neked az adatlapot. Menjél csak szépen a fapados 15-ös pulthoz!

Plusz infók: https://www.magyarorszag.hu/se...

köszönöm mindenkinek a segítséget.Akkor a következő évben teszem ezeket a lépéseket, így tovább lesz műszaki.(nah meg több pénzem)
Elég fura hogy ilyen ez a Magyarország ! kilopják legálisan az emberek zsebéből a pénzt, még akkor is ha csak a hobbijáról van szó !
Szánalmas és undorító ez az ország.... Hajrá Magyarország !

Dugó, és kátyú mentes utat kívánok a többi motorosnak
Érdekes. Úgy látszik mindenhol másképp megy. Nekem nem engedték eredetvizsgára a gépet, amíg nem műszakizott le, szóval benyaltam az integrált vizsgát. Viszont én műszaki után kötöttem jócskán biztosítást, még az ocsmányiroda előtt.
ja, még egy nagyon fontos dolog kimaradt! A műszakiztatás előtt biztosítást is kell kötnöd! Amúgy nem műszakiztatják le (alvázszám, motorszámra persze rendszám nélkül)

Én majdnem megszívtam, last minuite az eredetvizsga helyen online kötöttem
jól mondja a Keki srác! :)
Ilyen sorrendben! Jól jársz ha az eredetvizsgára viszel valami előzetes adatlapot (netről, KPM-től kunyizva...) Mert buták és "nincsenek felkészülve" ilyenre --nem értenek hozzá.

cirka 130-140 ezerből fogsz kijönni a papírozással
Szia,mga(nemzetközi származás ellenörzés,okmányiroda),eredetvizsga,müszaki(kpm),reg.adó(vpo
p),okmányiroda(forgalmi,rendszám,törzskönyv.Ha ebben a sorrendben csinálod 7000ft-al több marad a zsebedben mert a kpm vizsgán nem fognak integrált vizsgát csinálni.egyépként 26740 a müszaki mivel ez a moci első forgalomba helyezése.az mga 8400ft.az eredet vizsga egy 900-as mocinak 17000ft.forgalmi6000,törzskönyv6000,rendszám4200,matrica450.a
reg.adó fentvan a vpop honlapján.
Hali!
húúúhhhhaaaa...
segítene valaki? Ott kezdem hogy...........
vennék egy motort(Yamaha TRX) 850ccm, 96"os. Regisztrációs díjat kell fizetni, átírást ÉS még miket kell fizetni és kinek hogy végre az enyém legyen?
Világosítsatok fel és hogy miként kell eljárni e motor esetében.
Előre is köszönöm.
Halihó
Írtam már neked de nem válaszoltál a kárdésem még mindig aktuális Válaszod előreis köszi.
jaja

én meg az eredetvizsgások és a KPM között örlődttem, mindkettő a másikhoz küldött, hogy náluk kezdjem először. Utólag kiderült, hogy a KPM-es úriember véleménye volt helytálló, mert tényleg így tudtam kikerülni az integrált eredetvizsgát, ezzel spóroltam 7000 ft-ot.

Utána azzal, hogy elolvastam a totalcaros regadós cikket, és nem "Renátához" mentem regadót intézni (vámügyintéző cégek betelepülve az irodába) hanem a hagyományos 15-ös pultnál kezdtem.
Én a legjobban ezen az "integrált vizsgálaton" akadtam ki. Május 1-től van érvényben és minden olyan motorra el kell végezni, ami még Magyarországon nem volt eredetvizsgán,és ezt a műszaki vizsga keretein belül végzik. Na elmondom ez kb annyiból állt, hogy körbefényképezték a motort nyolcszor, meg a vázszámot, motorszámot nem is, mert nem látható helyen van és mindezért kicsengettem 7ezret. Kérdem én, ennek mi értelme, másrészt akkor meg minek van az eredetvizsgálat? Jaj de buta vagyok, hát pénzlerángatás . Ennyit erről. Amúgy meg egyedi műszaki vizsga is meredek, betoltam a motort, direkt ekecsültem rá sárvédőt, rendszámvillany, jó gumik, gyári kémény, kutya pöcse, azt még csak be sem indíttatták velem, se gumit, se fényberendezést nem néztek, még csak a gyújtást sem kellett ráraknom. Hozzáteszem egy óra volt ez a manőver . Nevetséges...
Helló!

Az én esetemben a KPM-es ürge például valami német weblapról ollózta ki a paramétereket, hogy az eredetvizsgáló ember ne írjon be hülyeséget (ugyanis eredet vizsga kell először és utána KPM). Szóval forgalmi nélkül is ki tud deríteni minden okosságot szerintem, főleg ha kicsit is rugalmasabb az ügyintéző.

Mondanom sem kell ennek ellenére hülyeséget írt be az eredetvizsgáló, mert "azt kell beírni ami a forgalmiban van" Más kérdés, hogy az olaszok saját tömegre utassal együtt írhatták be a 286 kg-ot.

Végül kiegyeztünk döntetlenben, mondván a műszaki adatlap felülbírálja az eredetvizsgálatot. Kérdés: akkor mi a kiskutya f*szának kell ennyi herce-hurca? Vegyenek a KPM-eseknek egy festégréteg mélység mérő készüléket és hagyjuk az eredetvizsgát a csudába. Lúzerkedés ezerrel, a pénzünk meg folyik össze-vissza...
Lehet h megpróbálkozok ezzel:)Mást már ugyse tudok!én is erre gondoltam amugy h mondjuk egy Honda nx 650 8dominator) névén kellene megcsinálni mert hát a blokk full ugyan az csak a külső más egy picit!köszönöm a segítséget!
Ez fogós kérdés. Gondolom megoldható, mivel az új járműveket is forgalomba rakják valahogy. Sztem arról kell egy igazolás, hogy a jármű nem volt még forgalomban még sehol, aztán azon kívül nagyjából ugyanaz lehet mint a sima behozatal. Az egyetlen gond, hogy a motor adatait, ami majd a forgalmiba kerül, azt honnan halásszák elő /súly,le,.../ . Ugyanis ez az én esetemben sem volt egyszerű. Azért annyira nem ritka a motorom típusa, mégsem volt bent a kpm adatbázisában. Aztán a forgalmiba ZX 750 került, ami elvileg a GPZ 750R kódja, meg én diktáltam be a faszinak a műszaki adatlapra a motor súlyát meg teljesítményét találomra. Szerintem ballagj be az ocsmányirodába, érdeklődd meg mi a helyzet. Sajnos többet nem tudok
Hello Mindenki!Nagy segítségre lenne szükségem!Van egy Honda Fx 650 típusú motorom magyarországon nem forgalmazták!(képeim között látható)De van egy nagy gondom vele!Ausztriából lett behozva és tanuló motor volt zárt pályán.Csak adás vételije van, forgalmija nincsen és ausztriába se volt forgalomba helyezve!Érdeklődnék h ezt a motort bármilyen modon forgalomba tudom-e helyezni magyarországon!Mindenféle megoldás érdekel!kérek bármiyen segítséget!Előre is köszönöm!Gav
már megcsináltam. illetve elindult a határozat, megvárni (+1.5 óra) nem volt időm, növelnem kell a GDPt.

Pár észrevétel/tanúlság:
- 7.00-ra értem oda, a portás/biztonsági őr kizárt 7.30-ig a 0 fokba, mondván még nincs nyitás. Hja, ha BKV-zel, szar ügy...végülis az iroda fűtését sem az adónkból fizetik.
- mindenki egyenlő, de a vámügyintézős Renááááta (lásd Winkler), egyenlőbb. Várhatsz te a sorodra, mindig jön valaki aki fontosabb.
- pozitívum: a vámosok azért segítőkészek voltak.
- rámegy még egy délelőttöm, mert befizetni holnap kell
- a regadó képlete nem is bonyolult, csak logikátlan tegnap hajnali 1 kor már vágtam a számítást
- köszönöm utólag is annak a 30-as név nélküli autó neppernek aki elmagyarázta mi megy itt.
Zoli!
Nem érdemes magánintézővel csináltatgni, annyira nem bonyolult. Írni meg olvasni tudsz, akkor menni fog. Először vpid számot igényelj, ha az nincs.
Helló!

Vámot most sem kell fizetned, mivel az EU-n belül nem fizetsz vámot. Ezért remek a regisztrációs adó, hogy kelljen mégis valamit fizetni. Én úgy tudom, hogy ezt csak akkor kell megfizetni, ha forgalomba akarod helyezni a vasat/papíroztatni. Ha hobby motor akkor nem.

A határon max az adásvételit + forgalomból kivonásit kérhetik, ha érdekli őket.

Cáfoljatok ha nem így van!
HEllo mindenkinek! Ebben a témában nagyon nem avgyok otthon és,,kérdedném tőletekk,ha egy Crosst,,vagy endurot akarok behozatni Németbőll,,vagy osztákoktól,,és nem kell rá nekem semmi papír,,akkor nem kell levámoltatnom őket nem? de most nemrég hiradóba meg azt halottam h újévtől ugye nem lesssz Osztrák határ?! szerintetek hogy lessz ez?!
OK, majd elmondom!

A kérdés továbbra is nyitott! Érdeklődve várom válaszotok a magán vámügyintézővel kapcsolatban!
Bármi történik, majd meséld el légyszi a tapasztalataid.:) Én ugyanis még csak ott tartok, h lehessen menni.:)
Sziasztok! egy SOS segítséget kérek. Holnap megyek a Petróleum utcába,vámudvar, regadó.

Kinek milyen tapasztalata van? Érdemes fizetni a magán vámügyintézőnek 8000 ft-ot, vagy csináljam/szenvedjem végig magam az adatlap kitöltést? Nagyon fontos lenne!

köszönöm!
Zoli
Sziasztok.

Hivatalosan mindenhez kell az eredeti forgalmi / is /. De és most jön a de, minden megoldható, az ember le is tárgyalt mindent az illetékes szervekkel. Mindennel együtt 120-ból fogok kijönni és ebbe nincs csúszópénz!
Mondjuk biztos me fogom köszönni a gyereknek a segítséget.
Ebbe az öszegbe benne van a regadótól kezdve minden odáig, hogy nevemre kerűl, forgalmija lesz, rendszáma műszakija stb.
Viszont ha úgy számolom, h 60-ért vettem akkor is kijövök kétszázból.
Ha nagyon utánnagondolok mondjuk 120-ért vettem volna egy jó ETZ-t mire az is a nevemrekerűlt volna azzal is itt lennék.

Köszönöm a segítségeket.
motor papírozáshoz egy hivatalos segédlet:
https://www.magyarorszag.hu/se...

itt megnézheted, hogy milyen papírokra is van szükség az utolsó állomáson, az okmányirodában. Hátha segít valakinek.

Üdv!
Hali.

Hát átírási illetéket, természetesen kell fizetnem. Én két napja vettem és holnap meg is akarom kezdeni a procedúrát, az meg, h nem fog beleférni a 15 napba már nem az én hiányosságom, ezért az okmányiroda engem nem büntethet. Megmondom öszintén az meg nem hat meg, ha a kereskedés és az előző tulaj is büntit kap mert ők ezt elmulasztották. Ma beszéltem egy sráccal szintén ilyen fénymásolt forgalmis dolog volt az ismerősének és ment neki. Állítólag összehoznak vele.