Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

arról van valakinek tapasztalata hogy ha van egy külföldi mocc minden papírjával
de pl 2001 ban hozták be és most venném meg
ilyen esetben kell valami plusz dolgot fizetni?
köszi
www.1000ps.at............gebra... többi mar rajtad mullik.....amugy otthon olcsobbak a vasak
hello,tudnal adni email cimet?
Hali nem tudna mondani nekem vki vmilyen külföldi használtmotoros oldalt, lehetőleg osztrák-ot.köszi
dokytól hallottam, CB500 topic. ahol vizsgáztatta a motorját (olasz) ott mondták motorboltosok, akik motort hoztak vizsgára...szóval egyenlőre csak szóbeszéd...
Egyébként nem tartom valószínűnek, ugyanis úgy szól a törvény ezidáig, hogy minden motor forgalombahelyezhető, ami az EU-ban megfelel a műszaki követelményeknek és nem hiszem hogy onnan kitiltják a karbis gépeket, ugyanis van belől jónéhány.
Hi! Ezt hol hallottad? Nem tudok róla.
Sziasztok!

Mi igaz abból, hogy jan 1-e után nem lehet karburátoros motort behozni az országba? Ez csak rémhír vagy valóban így lesz?

Köszi!
Hi!
Az én gépem is olaszból van. Igaz, olyan értelemben le volt harcolva, hogy cserés volt benne az összes kopó alkatrész, mint láncszett, fékbetétek, gumik, kuplunglamellák, telószimmering, fékkarmanytúk, stb.
Viszont, egy olyan motort kaptam, ami műszakilag tökéletes állapotban van, nincs széthajtva, ráadásul mégcsak csúsztatva sem volt, nemhogy törve. Az összes lábtartó, kormányvégsúly, fékkarok, kuplungkar, váltópedál gyári, karcmentes, az idomok sértetlenek, gyári fényezés, gyári matricák... Szóval nekem ez jelenti a tökéletes motort. A kopó alkatrészt meg ki kell cserélni mindig, tök mindegy hogy svájcból hozod a gépet, vagy itthon veszed. Csak ha itthon veszed, drágább is, ráadásul ki tudja milyen vázjavított, kókányolt fost veszel...
Köszi a választ!
Én is úgy gondoltam, hogy élég nagy általánosítás lenne ezt mondani az összes motorra. Leharcolt gépek meg mindenhol vannak. Másrészt gondolom az olaszoknál csöppet többen motoroznak--- ergo az áruk is alacsonyabb valószínűleg, nem kuriózum.
Üdv!
Zoli
Szia nekem szinte csak olasz import motorjaim voltak és van is.tényleg van sok leharcolt verda,meg pályán megfektetett,de van polir is.Aminek tényleges km van az órájában és müszakilag és esztétikailag is tuti.Egyépként volt már csúsztatott motorom ami egyépként műszakilag tök rendben volt.A kötelezőket meg amúgy is megcsinálod hacsak nem igazolják számlával az elvégzését.Véleményem hogy nem feltétlenül szar az ami olcsó de rendessen nézd át nehogy valami lehúzó kft akarjon megvezetni.Üdv Zoli
szevasztok!

Mi igaz abból a legendából, hogy az olaszoktól azért nem éri meg motort behozni, mert igaz olcsó,k de azért mert kurvára leszarják a szervízelését a garancia lejráta után (olajat, szűrőt sem cserélnek, egyéb rémhírek...)

Hülye duma, vagy ezért hozzák be egymás után a nagymotorokat az olaszoktól?
mindenhol, sztem shox, moto.hu-s bótb is láttam, fateréknak van rmc-s. de mér akarod keretbe rakni?
csak eltörik és elhagyod, fúrd fe la gecibe és kész.
műanyag totál egyszerű rendszámtartó keretet hol lehet venni motorhoz?
köszi!
Nekem volt olyan is,hogy az olasz forgalmi jobb alsó rublikájába ami 4-es számmal jelölnek belepescételt az olasz hatóság egy 5soros mondatot ami elméletileg arra utal hogy a mocit kivonták a forgalomból.A kivonásról határozat,vagy tanusítvány nem volt.Ha pedig kaptam a mocihoz tanusítványt nem volt a forgalmiba bepecsételve.
ha tudnak adni hivatalos forgalomból való kivonási határozatot, akkor nem lopott a motor.
ha meg ennyire parázol vegyél itthonról...
és meglehet a vásárlás előtt nézettni nem-e lopott? mert van olyan határrész ahol meg sem nézik az átkelőt.
... ne haragudjatok, de én úgy érzem, hogy meg kell ezeket kérdzzem :)
téged kell beírni vevőnek, aki behozta az meg a tanu az adásvételin (így pl. nem kell átíratni, mert a te tualjdonod)

motort csak forgalomból való kivonás után hozhatnak be az országba. ehhez az olasz hatóság ellenőrzi az ottani nyilvántartásban, hogy lopott-e a motor. Hogy miért kell itthon mégis megnézetni még egyszer EU-n belül? Mert "az egy másik hatóság" mondták az ocsmányirodában, nem hiszünk nekik.

Nem vagy köteles 2 héten belül átíratni, az csak belföldi motor esetén van így. A tied ki van vonva a forgalomból, 70 éves korodig rozsdásodhat a garázsban.

Üdv!
Üdv mindenkinek!

mi van akkor ha én veszek egy magyar eladótól egy olasz forgalmis motort, kifizetem.
de aztán kérni kell egy ilyen körözési papírt, és mivan akkor ha a motor lopott? Volt már ilyen?
és lesz-e valami változás 2008ban regadóval kapcsolatban?
Mert nekem most mind1 hogy 2007év végén vagy 2008 év elején csináltatom.
Jah és egy uccsó kérdés: Ha megvan az adás-vételi papír, akkor köteles vagyok elindítani ezt a belföldiesítést 2héten belül?
...... jó tanács mindig jól jön, tanul az ember .......
Nincs lejárati ideje a származás ellenörzési papírnak)).
Hello.

Nem tudja valaki, hogy a származásellenőrzési papír meddig érvényes?
Mert ha sokáig akkor még idén megcsináltatom, a többit meg majd jövőre.

A hobbi motorbehozatalhoz meg csak annyit, hogy simán egy adásvételivel áthozat bárki bármit (szerintem), engem pl. meg sem állitottak a határokon (olasz-szlovén, szolvén-magyar).
de ez Mo-n elképzelhetetlen
pont ezért indult az ombudsmani vizsgálat, mivel irreálisan bonyolult, és túlkomplikált a papírozási folyamat. ha belegondolunk semmi köze a VPOP-nak a regadóhoz, mivel ha euból hozod be, ez nem vám, ergo akárhol befizethető lenne.

Miért kell 5 helyre bevinni u.a. az adatokat 5 ször? Vigyék be egyszer az alváz/motor számot, és csók. Utána a BM nyilvántartáshoz úgy is hozzáfér mind. idő/pénz/idegek/és őserdő (fénymásolt lapok) spórolódna meg.
Nálunk sincs ilyen (szekszárd).mát több mocit helyeztem forgalomba,de az évek során mindíg azt tapasztaltam hogy az okmányirodában kell a legtöbbet várni,de az hogy valami magán cég helyettem intézze az ügyeket kár hogy csak a helyileg illetékes vpop-n lehet a reg.adót fizetni,igy a pesti mocisok vidéken lehet hamarabb és olcsóbban helyezhetnék forgalomba a mocit.
hát elképzelhető, hogy csak Pesten van ilyen. gondolom itt a legnagyobb a forgalom is. Fene tudja, én azért iszonyúan soknak tartok 8000 fortintot azért, hogy kitöltsenek egy lapot és elpostázzák utána nekem.

az ötlet nem rossz, de pár ezer forintig érné meg (nekem) hogy a rohangálást/sorban állást elkerüljem. szó mi szó elég gyomorforgató ez az egész...