Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó a móka. Állítottam szelep hézagot, szinkront. Teljes szűrő és folyadékcsere, gyertyacsere. Ehhez jött a tömszelence csere szimeringel és egy rakat o gyűrűvel. És még a teleszkóp is bebaxott....lassan minden cserélve lesz :D
Feltéve, hogy időközben, nem lett tárgytalan az üzenet ! Sok szerencsét !
Köszi. Ezek megvoktak.
Lentebb volt egy ajánlat képekkel, válaszoltam rá és eltünt. Ott 31/db.-ra mondta a telószár darabját a hozzászóló.

Remélem jelentkezik újra....
Olasz, Niki Tarozzi... és tölem
Eltünt az üzenet amire válaszoltam :o
Na ilyet se láttam még
Illetve van e raktáron?
Mennyi idő alatt jutna hozzám?
Milyen ez a szár? Mármint gyártás Kínai? Japán?
Honnan tudnám.megrendelni?
A vakum a cso vegen meg van, meg se tudtam mar a vegen a csapot vakummal megnyitni.
privi ment
Ok, de mennyit? 8-15-50 km kozott fordult elo. Most ki van belole veve a rugo es test uzem van. Teged (privatban ird) szemelyesen hol lehet elerni, ha szukseg van valamire?

Nem szeretnek nyitott tankjal motorozni, mert nagy sebessegeknel fordul elo.
próbálj meg úgy menni vele, hogy nyitva hagyod a tanksapkát..
Igen, az...
szia! új krómszár 31e ft/ db, felső persely szett (41X12X1.50mm) 5600 ft, alsó (41X8.00X2.50mm) 5600ft, japán Tourmax tel.szimmering szett porvédővel (41X53X8/10.5mm) 10e ft..
Lehet akkor Ricsi bontó lesz a vége.....ha akad neki normális darab.
Mert a szárak darabja 52.000 Ft ahogy néztem....+ a siklócsapágyak se 2 Ft gondolom...
Szia!

Hát akkor az lesz....
A siklócsapágyak amik a csőben vannak a vastagabban a külsőben azok milyen árban vannak?
Utána tudsz nekem nézni?
Szép estét urak. Kérlek erősítsétek,vagy cáfoljátok meg a megérzésemet. Alany Yamaha dt 50 AM-6 blokkal.A kuplung tövig behúz váltó 1-be. Ekkor vagy simán beveszi és teszi a dolgát,vagy rögtön megugrik leáll,vagy nem áll éppen le,de azonnal elindúl.Kb 3 éve volt szervizelve-csapágyak hajtókar dugó gyűrű fúrás stb-és akkor észrevettem a kuplung kosáron,hogy a lamellák kissé kikoptatták. Lehetséges lenne,hogy a beverődés miatt nem tud mindíg normálisan kioldani a kuplung? Éves szinten azért kap rendesen a kis gép 7-8000 simán belemegy egy szezoban.Ha reszelővel finoman síkba hozom,az megoldás lehetne? Igaz azzal megnő a holtjáték a lamellák és a kosár között ergó nagyobb erővel tudnak a lamellák a kosár falának ütközni. Vagyis a kérdés érdemes e vele foglalkozni,vagy dobjak rá egy új komplett kuplungot,. Köszi előre is. Üdvözlettel"D"
Az én motoromnál a hátsó lánckerék oldalirányú ütése max. 0,5 mm lehet. Szerintem nem nagyon kellene hogy kóvályogjon.
csere
Sziasztok!

Van némi problémám srácok. A 2002 r1-nek az első telók chrome szárai hullámosra vannak kopva, természetesen folyik az olaj a villaszárból.
Újrakrómozás esetleg lehetséges ezeknél? Valamo egyéb ötlet? Vagy csak a csere?

Köszönöm a válaszokat előre is!
Ha bántja a szemedet ki lehet vékony fóliából készített alátéttel hézagolni hézagolni, de nincs jelentősége
Sziasztok!!Mennyire gáz ha láncszett csere után azt vettem észre hogy a hátsó lánckeréknek van egy kis kóválygása .motort sebességbe raktam , hogy befújam sprével és akkor vettem észre hogy van egy pici kóválygása.Csapágyak is cserélve lettek ,szerelő csinálta , de menet közben nem érzem hogy baj lenne.A régit sohase figyeltem hogy kóvályog e. Járt e már így valaki?
Köszönöm.
Nekem a tankszellőző tömlő volt minimálisan megtörve,de ez csak otthon derült ki több napos logikázás után. Amúgy engem is szivatgat a gép (cb 500) olyan hibával,ami csak időnként jön elő és csak 6.fokozatban. Már lassan semmi ötletem nem lesz...
Igen egy ideig de ki csereltem miutan meg gyozodtem hogy tenyleg az s gond!
Javaslom ha igy mukodik a motorod csereld te is ki a csapot legyen csak benne az a vakum szelep .