Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te most a tisztességes szakemberről írsz.......aki elég hamar tönkre is megy ez miatt így legközelebb már csak a lehúzóshoz tud menni az ecceri ember bármivel........én sem bírom a motort eladni.....nem azzal kezdem, hogy milyen szép és megbízható és, hogy soha nem hagyott ott sőt nem is volt semmi baja hanem, hogy hol vannak karcok meg, hogy alig használtam és nem sokat figyeltem rá meg ilyeneket nehogy csalódás érje az ügyfelet....igaz így nem is sokan nézték meg.
nézd a másik oldalát, beviszel egy akkut aztán az akkus azt mondja ez tök jó aztán 3 hét múlva épp valahol a román pusztaság közepén behal....
szóval szerintem csak arra mondja hogy jó ami közel gyári állapotú, amúgy akit érdekel a téma maga is meg tudja nézni az akkut csak rá kell indítani mérés közben
egy már használható multiméter újonnan is kb 2000ft
Igaz! Ezért viszem henteshez az akksimat, annak minden jó legfeljebb a szomszéd hentes karaja szar.
És éppen ezért ha beviszel 10 akksishoz egy JÓ akksit, akkor 9 azt fogja mondani hogy az rossz, remélve hogy egyből veszel is nála egy újat.....
mondom márkaszerivz... :)
Akkor az az aksi nem volt kuka, csak el akartak adni neked egyet jó pénzért le volt hervadva, 3 óra alatt meglökték, de terhelést is a részben töltött aksin néztek, pedig azt csak feltöltöttön érdemes Egyszóval meglökték picit, majd rámértek a semmire. Hát ezek után furcsa lett volna ezt az egészet alapul venni az aksi tényleges állapotára. És gondolom ezek szakemberek voltak
De leirom neked részletesen.

Az árverés lépéseit most kihagyom (az is meg ér egy misét, hogy ha visszalépnek ketten a licit végén).

Autó átvesz, gyújtás ráad és még a kijelzők se világítanak. Semmi gond, feltöltik az autószervizben még intézem a papírokat a navnál és okmányirodában. 3 óra múlva értem vissza, akkor mondták, hogy nem veszi fel rendesen a töltést. Beraktuk, indított és átmentem az eredetvizsga helyszínére (telepen belül) ,, ahol már 20 perc múlva nem indított. Ekkor lett a terheléses teszt.
volt ott egy vessző közötte. Egyiket és másikat is csinálták, mivel nem vette fel a töltést (normális mértékben) és utána néztek terheléses tesztet is.

Elmentem vele két évet. Itthon felraktam először egy hagyományos töltőre, majd jó néhány óra után inteligensre. Vagy ott voltál a mérésnél és az autóban is az akksi mellett?
A terheléses teszten nem a töltés felvételt mérik, hanem a feszültség esést terhelést követően. Akkor azok egy töltőre tették, nem terhelő villára. Ha azon mértek volna kukát, akkor azzal nem mész el 2 évet. Ahhoz képest, hogy nem egy drága cucc, jelen esetben is megmondaná a tutit a generátor oldalról is.
van neki olyan feszültség mérője ami tud adni egy nagyobb terhelést, és ilyenkor is méri a feszültséget, látja mennyit esik
többnyire nem téved a műszer, persze egy 35ös és egy 72es között vannak különbségek, de nem sok
Árverésen vettem egy autót. Történetesen egy autószervizben (márka szerviz) vehettem át, de ez márka idegen volt. Rámértek, terheléses teszt. És nem veszi fel a töltést. Ennyi.
És mit mért pontosan az aksis rajta? Mert lehet csak egy aksit akart eladni csupán...
"megbízhatóbb ha aksis rámér"

nekem egy lemerült akksira rámért az akksis. Azt mondta kuka. Mivel a világvégén vettem az autót ezért azt mondtam bikázzuk be, majd otthon kicserelélem. Még két évet birt az akksi diesel autóban rideg (kinti) tartásban és főként városi forgalomban.ű

Szóval az se mindenható.
Az aksit simán gallyra teszi a rossz generátor, fesz szabályzó és ha rákötöd az autó aksit naná, hogy elindul, és az aksi csere után ideig óráig jó is lesz..majd az az aksi is behajlik. Ezért megbízhatóbb ha aksis rámér, mert ott kijön, hogy tényleg az aksi-e a ludas. De lehet egy sima korrodált csatlakozási pont is, ami időlegesen leveszi a rendszert.
Mondjuk most visszagondolva ismerős 900-asában mikor kuka volt az akku hidegen elindult gond nélkül de mivel nem vette fel normálisan a töltést a szar akku meg a gyújtás is inkább csak merítette össze vissza járt hol egyik henger hagyott ki hol a másik nem volt normális alapjárat se, ha nem tartottam a fordulatot legalább kétezren fogta magát és megállt kapott új akkut és helyreállt a világbéke úgyhogy mikor nem indul én is azt mondom autóakkuról megpróbálni elindítani ha indul akkor egyértelműen akku ha nem lehet tovább keresgélni
Ez biztos nem önindító hiba ugyanis elindítja majd ahogy melegszik a motor elkezd kihagyogatni és megáll ha jól értelmezem, ha az önindító lenne szar az max melegen nehezebben forgatná át esetleges menetzárlat vagy szorulás miatt de amíg meg nem állítaná a motort addig menni kellene neki ez viszont megáll magától
https://totalbike.hu/technika/motordoktor/2012/10/24/melegen_nem_indul._felek/
Ezt rövid úton ki lehet zárni. Beindítja, megy. Ha le áll és nem indul rákell kötni egy autó aksit. Ha azzal se indul, akkor akksi kizárva.
Érdemes ráméretni terhelő villával aksi szaküzletben, meg a csatlakozást megnézni, de ha állás után indul pöccre, akkor azzal nagy baj nem lehet szerintem. Én a generátor, fesz szabályzó környékén keresném a hibát.
Akkumlátor
250-es zizihez eladó gáz- ill. kuplung bowden
Tippelj te is valamit, mert kezdem azt hinni, hogy csak engem érdekel hogy kiderüljön mi a hiba oka
900-asba vákuumos ac pumpa van szerintem a 600-asba is úgyhogy ez is kilőve
A nem indítózikon átsiklottam, érdemes megnézni akkor a fesszabályzót nem melegedik-e el, vagy az üza pumpánál nincs-e kontakt hiba, ami miatt esetleg az ecu letilt. Probléma jelentkezésekor kezdj el mérni szerintem.
Igen, pontosan ezért gyanakszom valamilyen elektronikai meghibásodásra. Az önindítónak egy sima üzemanyagellátási probléma miatt még működnie kéne.