Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha megállás után még az önindító se teker akkor ott nem üzemanyag gond van hanem valami más
Lehet semmi komoly, csak begázosodik a rendszerben az üzemanyag. Ha leáll, nyisd ki a tankfedelet, ha hallasz egy nagy pukkanást, mintha légszelep szabályozna le, akkor csak keresd meg a tömítetlenség helyét, lehet egy szimpla o gyűrű szivat.
Szép Napot, Sziasztok!

Van egy Ducati 600-am melyel akadt egy kis problémám. Megköszönném ha tudnátok tanácsod adni a hiba okával kapcsolatban.

Hidegen gyönyörüen indul majd jár. Azonban ahogy melegszik terhelés kihagy mintha nem kapna üzemanyagot és leàll. Ezt követően hiába indítanád még indítózno se indítózik. Semmi. Ha hagyod hűlni, mintha mi se történt volna pöccre indul. Ezt követően ugyanaz.

Mé karburátoros a gép, azt mondanám ha mai gép lenne hogy valamiért letilt.

Valami elektronikai bibi lehet?

Köszönöm!

Üdv.
Persze, csak legyen elég vastag.
De tökéletes lenne,viszont ha megnézed nincs a listában...Ha vágok sima klingeritlapból az jó lehet?
Itt a 42-es nem felel meg neked? https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Köszi! Néztem oem parts-on de pont a kipu tömítés nincs csak szettben az egész.Tudom nem nagy pénz a szett sem,de igazából nem rég lett cserélve csak ez adta meg magát és ha nem muszáj nem venném meg a szettet.Ha megmérem lehet esélyem találni ekkorát vagy ez direkt olyan méret ami nem nagyon lesz?
Az rs-é ugyanaz, oem parts vagy e-bay "rs 125 exhaust gasket" az oemen 5 rugó az ebayen 2 font körül
https://m.ebay.co.uk/itm/April...
Sziasztok

Rotax 123-hoz szeretnék kipufogó tömítést,de mindenhol csak szettben van.Honnan tudnám beszerezni esetleg milyen más passzolhat? Köszzönöm előre is a segítséget!
Értem ini. Használtan lenne jaja. Akkor hagyom
ha van felesleges 200+ ezred egy eredeti fcr-re akkor érdemes megvenni
amúgy ha ez az összeg bárhonnét is hiányozna sok értelme nincs megvenni
használtat meg nem sok értelme van venni mert többsége szarrá van kopva, és a kínai hamisítványokat sem érdemes megvenni
holnap az lesz az első, jaja.
Vagy nem szedünk le semmit, csövet húzunk ahogy mondtam, és nézzük hogy a gyár által megadott szinten van-e a benzin.
értem. holnap rá tekintek :) köszi az infót. De lehetséges hogy lenne egy Kehini Fcr 41-es karbi. érdemes lenne megvenni? jobb mint ez a mikuni Tmr 41? illetve rá rakható egyáltalán nagyobb módosítások nélkül?
Kelyhet leveszed, megdöntöd, kitámasztod v rögzíted, hogy az úszó elérje a tűszelepet és az úszó legmagasabb pontjához mérsz a ház szélétől. Szerintem inkább a tömítésed ment el a fészeknél, de azért mérd le. A képen egy r1-é de a mérés elve ugyanaz.
Van a karbin leereszto csonk? Oda kell egy atlatszo csovet felhuzni miutan megnyitottad a leereszto csavart. Majd kinyitod a benzincsapot. Ha a szint magasabb mint a karburator uszohazanak az osszetetele akkor tuszelep. Ha alacsonyabb akkor benzinszint. De ezt mar irtam, akkor cafoltad. Probalgasd csak nemsokara mast is kell cserelni a benzines olaj miatt.
Na mostmár kiderűlt 100% hogy a benzin le befolyik az olajhoz. Be indítottam és megint nőtt a szint. És érződik is az olajon a benzin szag. Szóval következő lépés? Uszó beálítás? Vagy ilyenkor tuti hogy rossz a tűszelep?
Yamaha Fan. A 11 mm-t honnan mérejem? Esetleg egy kép segítene. Köszi.
Sziasztok
CBR 600F4i -hez keresnék gyári első főfékhengert, ha valakinek esetleg hentereg egy felesleges ne tartsa magában :)
Az úszószint 11mm a tűszelep fészek gumi tömítését nézd meg, nem kellene átengednie, és 3 méretben csináltak hozzá fészket is 2-3.3-3.8 ha nagyobb van benne mint kellene, az okozhat ilyen tünetet.
CsK írtam valamit a túlfolyóra. Nem lyukas. Ha szét szedtem nem volt benne egy csepp sem.
Miert van rajta tulfolyo? Ha szetszeded es kiveszed az uszot hol folyik ki a benzin ha osszerakrad? Uszo nem lyukas? Meleg, forro vizven n bugyborekol? Itt benzinszintnel mm-el szamitanak.
Jaés még egy dolog amiért nem gyanítom a tűszelepet: Ha be inditott motornál elzárom a benzincsapot, mielött teljesen kifogyna az utolsó 2 másodpercben rendesen felpörög a motor és kisímul a járása. Na most ha az uszó magasra is van álítva. akkor elzárt csapnál tovább kellene szépen járnia. Remélem értitek mire gondoltam. Tehát akár meddig van a karbiban a benzin végig rengeteg űzemanyagot kap valamiért.
Benzin szintet még nem ellenőriztem. De ha sok lenne benne. Gondolom ki folyna a túl folyon. Vagy nem?
Magasabb fordulaton normálisan működik azt vettem észre. Így van a benzinnel van gond. Levegőszűrő total tiszta és új. Probáltam nélkülr is. Ugyan úgy rosz. Egyébként Mikuni Tmr 41 van rajta.