Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az se rossz!
Végül is egy kipufogóról beszélünk, ami a legmelegebb az egész motoron, a legtöbb hideget, sarat, vizet kapja kívülről, belül mérges gázok, lángok, hangrobbanás, mechanikai rezgések.
A legközelebbi ember sem nézi 150 centiről közelebbről, egyes esetekben egyéb tárgyak is vannak előtte, esetleg éppen 90 km/h-val távolodik a szemlélőtől.
És ha apró karcok vannak rajta?
én sima fém dörzsivel fényeztem ki, egymillió apró karc lett rajta de nagyon egységes lett de leszedte a fél centi ráégett sarat
utána lehetett volna géppel polírozni, na de minek
ja, hogy másnap reggel szembesül vele a user, hogy mégsem kellett volna?
Ilyen nők esetében is van.

:-)
A suzuki olyat használhat ami nem szereti a sósavat. Tdm900, hornet600 és a 990 ktm kipufogot is lesavaztam es hibatlan lett. Az sv1000 nem.
Az igaz, de mint említettük, elsőre kecsegtető az eredmény, aztán jönnek az elszineződések. Láttam olyat.
Persze. De ennyiért olyan állapotot kap az ember, amilyen ez volt a vételkor. Ezért mondom hogy eladhatatlan, hacsak nem akarsz rajta bukni sok százezret. Utána meg kezdheted előlröl: megveszed, felújítod , és ugyanannyit ér mint előtte ( legalábbis ha azt akarod hogy jó legyen. De az olyan meg megveszi az olcsót, és maga rakatja rendbe ! ) . Erre gondoltam hogy eladhatatlan.
Az ilyen esetekben azért ráírják ám, hogy egy nem látható helyen végezz próbát.
Aki egy vegyszerrel nekiesik egy felületnek, annak úgy is kell.
"az hogy mire gondolnak szokszor ök maguk se tudjak"

Ezért ne ajánlgasd a 600Ft-os sósavas megoldást, mert lehet olcsó és kényelmes, de aki nincs a Te szinteden anyagismeretből, az még rá is faraghat!
Szerintem a saválló/rozsdaálló NEM olyan tükrös, mint a krómozott felület.
Ebből lehet észrevenni. Persze anyám nem venné észre.
Jól tudod...az hogy mire gondolnak szokszor ök maguk se tudjak. ;-)
Amugy teljesen mindegy mert nem igen lattam meg olyan doksit ahol fel lenne tuntetve az anyagminoseg mondjuk egy kipu eseteben.
En sokat dolgozok/ dolgoztak ilyen anyagokkal, es szokszor tervezek ilyenbol alkatreszeket, nyomastarto edenyeket, hocsereloket...nekem nem olyan nagy gond beazonositani kb mi lehet...mit lehet veluk csinalni.
Akinek ketsegei vannak, nem kell vallalni a kockazatot...
Az átlag felhasználónak azt se feltétlen kell tudnia, hogy króm bevonatú vagy anyagában rozsdamentes a leömlője. Ezért érdemes óvatosan bánni az ajánlásokkal, mert ami az egyiknél beválik, az a másiknál kárt is csinálhat. A fémpasztás kézi megoldást nem nagyon lehet elcseszni, igaz nincs olyan kényelmes mint lemaratni, de a paszta és a rongy sokkal biztonságosabb. Egyszer kell alaposan megcsinálni, a szintentartás már 5 perces dolog, feltéve ha később sem hanyagoljuk el.
Tudtommal nincs olyan besorolas, hogy savallo kulon, ezert akar keverhetik is, altalaban ugyanarra az otvozetre gondolnak az emberek. De vilagositson fel valaki, mi a ketto kozott a kulonbseg.
Rozsdamentes acel van, es ennek az otvozetnek szazfele valtozata, tokmindegy hogy hivod.
a hamisítványok bármi lehet hiszen ott forma az elsődleges szempont
de pl vettem olyan full kínai bicskát 5 ezerért ami a magyar késesek 20+ ezres bicskáit is kenterbe verik
persze az nem egy másolt márkás kés volt hanem egy kínai márka
"mert ezek az anyagok már nem olyanok mint 30-40 éve," Főleg, ha Kínában csinálták! Mert akkor akármi is lehet!
Ez így van, ezért írtam külön, de még azonos elnevezésű anyagok között is van anyagösszetételbeli különbség. Azt meg hogy egy sósavas kezelés után milyen változást mutat, nem tudhatjuk előre, mert ezek az anyagok már nem olyanok mint 30-40 éve, de ez igaz más alkatrészek esetében is.
Az emberek általában a rozsdamentesre mondják, helytelenül, hogy az a saválló! Pedig az lehet, hogy csak krómozott!
a rozsdamentes és a saválló két külön fogalom
a rozsda mentes nem korrodál ha víz éri, de ha mondjuk sós víz éri vagy egy rozsdás vassal érintkezik akkor már rozsdás lesz
a saváló meg ugye saválló az bírja a vizet is meg egy csomó más korrodáló dolgot
pl csavarokban az a2 rozsda mentes az a4 a saválló
de ezer féle anyag keverék létezik
Általában ilyenkor sehol egy buszmegálló, amibe arra az 5 percre belehetne húzódni! Én már megtehetem, hogy megnézem az "időkép"-en mi várható, és ha nagyon szr akkor maradok nyugiban.
Van eltérés rendesen. Lehet fordítva kellene tennem a leömlőre.
Szerdán elkapott egy apró szemű jégeső Márkó mellett. Tartott vagy 5 percig azt kiértem a felhő alól.
Még annyit: Ha sóval felszórt szr úton mentek, utána vegyétek a fáradtságot, és mossátok le az alját és a kipufogót. Egy háti-permetezővel pl!
Ha nem rohadna el két év alatt, akkor soha nem vennének újat! No ezért nem tart "örökké"!!
Papírforma szerint, aztán a gyakorlatban mégis előfordul, hogy rosszabb lesz mint előtte. Láttam már rozsdamentest is korrodálni és a saválló sem minden esetben meltó a nevéhez. Nem mondok márkát, de amikor olyan az anyagminőség, hogy az alig 2 éves motornak kirohad a katalizátor kockája, az azért elgondolkodtatja az embert...
A régi gyakorlatok nem biztos hogy működnek a mai anyagminőségű cuccoknál.
El lehet adni
Pl 500 körüli áron ha hibátlan minden része akkor simán elvinném
De annyiért mint írtad egyszerűen nem éri meg megvenni, ennyit csak az költ rá aki megtartja sokáig