Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy hogy az egész külső rész a cink
Az cink elemes trükköt èn sem tudom hogy csinàlta, de mondta hogy almaecetet meg talàn sòt használt...
Ö is az epoxit ajànlotta... a leíràsban ott a kèt ajànlàs...
Lassan a fél állomány tiltásba van már
Bennünket,mint letiltottakat nem lát...
Nem lenne jobb a sok smile helyett inkább válaszolnál a CB Józsi 3nappal ezelőtti kérdésére a ( Honda CBR 125 R fórumon) ha már ott okoskodtál és téged kérdezett?
Nem lenne jobb, ha vennél egy teleszkópszárat, olyat ami nem sérült??!
Nekem ez a cinkbevonat készítés tetszik. Bár lehet hülye vagyok, de a zink elemből hogy jön ki a cink ha nem vágta át?
A többit azt használjuk. Mármint a kicsiszolast, feltöltést. Mondjuk én epoxival szoktam.
http://youtu.be/mti82Jpy6Dw
Az oroszok sem mennek a hülyesègèrt a szomszèdba! ;-)
Amennyire faszsàgnak nèz ki, a visszajelzèsek szerint müködik ha valakinek szükösek az anyagi lehetösègek. Kèrem a kritikus szemlèlönek èszrevenni hogy ez egy restauràlàsi projekt rèsze... nem a mostani kidekàzott " bringàkra " van kitalàlva...
Èn a gixer telora ràmegyek ezzel a technològiàval...
Mondjuk ez engem is érdekelne hogy működik.
Én úgy képzelem, hogy a kerék forgás túlzott lassulása esetén kiiktatja a féket szakaszosan, amíg újra nem kezd forogni. Ezt lehetne manipulálni a jeladón keresztül.
Illetve a fejlettebbeknél van ugye az IMU szenzor, ami a gyorsulásból következtet a valós mozgási sebességre, és amikor ehhez képest hirtelen lassul a kerék akkor csökkenti a fékhatást, lényegesen finomabb szabályzást lehetővé téve mint az első esetén, illetve ezek képesek a motor dőlésével arányosan változtatni az ABS működését, és hívják kanyar ABS-nek.
Mi?
Ha (kerék)sebesség jelet adsz, akkor nincs blokkolás, tehát nem nyit.... nem működik az ABS.
De ennél komplexebb a rendszer....
Most mondtam
De nem elég a gyújtás. 10km/h sebesség eléréskor csinálja, és utána alszik el az ABS lámpa, nyugtázva hogy rendben van.
Más járműnél lehet máshogy van.
Nem tudom igaz-e?

Valaki mintha azt mondta volna, hogy a ABS gyujtás ráadásakor "ellenőrzést" végez, vagyis "nyomás próbát" ha ilyenkor nyitva van valamelyik légtelenítő akkor azon nyom ki fékolajat.
nem lehet átvágni az agyát? adni egy kamu sebesség jelet és egyből nyit hiszen áll minden kerék
Csak a költsége. Bár van pár sw ami univerzálisan tud több fajta modult (ABSkockat) vezérelni, ezeket érdemes használni.
Egyedi kivezerles viszont költséges,mivel specifikusan egy egy típushoz jó.
Én annyit szoktam csinálni hogyha nem működik a sw-el akkor a teljes csere után én fekezem meg úgy hogy folyamatosan mukodtetem az ABSt. Így minimális az új folyadék szennyeződés és a kockaban is cserélődik a folyadék ami fontos
Köszönöm szépen a segítséget, itt a videoban a problémám csak annyi, hogy gyárilag nincs benne fordulatszám mérő a 600as monsterbe. De majd ránézek egyenlőre utána olvasgatok meg itt próbáltam valami okosságot kideríteni.
Köszönöm szépen mégegyszer!
Nem hagyott nyugodni. Találtam egy service manualt a motoromról. Honda CBR650-nél nincs lehetőség külön működtetni az ABS szivattyút. Minden indításkor teszteli, és ennek keretében elindítja. SImán a hagyományos módon lehet cserélni a fékfolyadékot.
Jól tudod. De számtalan olyan motoros cimborám van, akik nagyon nagypapás tempóban motorozgatnak, olyan is van, aki szerint az ő abs-e még soha nem működött, mert egyszerűen még soha nem kellett akkorát fékeznie. Szóval lehet olyan helyzet, hogy nem kerül be a körbe. Az biztos, hogy ha magad kipumpálod cserekor, az bajt biztos nem okoz, de ha ottmarad sokáig, az okozhat. Akkor mi szól ellene? Szerintem semmi.
Kösz! Most tanultam újat.

Igazad van jogos az észrevétel. Nekem nem hagyományos fékrendszerem és ABS-em van. Hidraulikaszivattyú csinálja a nyomást a fékezéshez, a pedállal csak a nyomást vezérlem. Ha nem épül fel a nyomás néhány másodperc után leáll a szivattyú, ezért kell nyomogatni a pedált, illetve van egy forcefeedback munkahenger, ilyenkor abban is cserélődik a folyadék.
Ugye nekem hibridem van ami elég gyakran megy álló motorral, meg a fékezésnél a fékerő visszatermelővel is össze kell hangolni a mechanikus féket, és így tudták megoldani hogy mindig egyenletes kiszámítható legyen a fékhatás.
Első generációs Nissan Leaf-ben ezt megspórolták, ott hagyományos fék van, és két egyformát nem is lehet vele fékezni emiatt.
Illetve szerelő fórumon is bevallották hogy ők sem szokták előszedni a szoftvert ha nem muszáj, csak átpumpálják.
Utána szoktam nézni a szervizutasításoknak mielőtt szerelek, de a hagyományos ABS-hez még nem kellett nyúlnom.
Ha jól tudom az ABS működtetésekor (hirtelen fékezés) az ott lévő folyadék is a körbe kerül. Vagy rosszul tudom?
Nyilván az elegáns megoldás az amit irtal
Igy van, ami ott marad a pumpanal, az jonehany ev utan korrodalni fogja. Foleg az idosebb abs es motorokon nagyon jellemzo.
Egy sima anya, ami külső átmérőre belemegy a csőbe, aztán belehegeszteni, ha nagyon passzentosra szeretnéd, leköszörülöd a sarkait. Ha hosszabb menetet szeretnél mint egy sima anya, akkor meg ugyan ez egy menetes szár toldóval.
Elég fura ez nekem, amit és ahogy írsz. Magabiztosan írsz, tehát mintha értenél hozzá. De amit írsz, az meg inkább azt mutatja, hogy fogalmad sincs ezekről az ABS-es fékekről. Az ABS kocka alapesetben, mikor nincs szükség az ABS beavatkozására, egyszerüen átengedi magán a fékfolyadékot, úgy "működik" mintha csak egy szakasza lenne a fékcsőnek. Ezen a szakaszon át is tudod pumpálni a friss folyadékot cserekor. De mi van azzzal a folyadékkal, ami az ABS szelepek megkerülő járataiban és az ABS szivattyújában áll? Azokat hogy pumpálod ki a szokásos pumpál-tart-nyit módszerrel, mikor azok a szelepek egész addig zárva vannak, mig az ABS a jeladók jele alapján ki nem nyitja őket? Ma jött meg a motoromhoz a szervizcsatlakozó, épp azért, hogy ezeket a részeket is át tudjam pumpálni. Akkufeszültség ellenőrzés után( nem megfelelő feszültség esetén nem végrehajtható a procedúra) csatlakozó feldug, motor középsztenderen, oldalsztender ki, gyujtás rá, 2mp vár, killswitch ki, önindító gomb 4mp-ig nyomvatart, majd a 2 fék egyszerre működtetve benntart. Ekkor az ABS szépen kivezérli a pumpát és a szelepeket, első fék, hátsófék, újra első, újra hátsó, közben hallod ahogy a szivattyú dolgozik az ABS kockában, és felváltva érzed, a karon és a pedálon, ahogy lökdösi felváltva az ABS. Hogy oldod ezt meg enélkü csak pumpálássall? Számtalan kocsinál ugyan így kell csinálni, annyi különbséggel hogy nem kell külön szervizcsatlakozó, szoftweresen is indítható az átpumpálás. Persze ki is lehet hagyni, meg legyinteni. Nem véletlenül tartozik már saját fogalomként a suzuki abs kocka az autós szótárhoz, sose cserélik bennük a folyadékot, meg is szorul az összes.
Facebookon a Ducatis csoportban volt egy post erről csak nem találom. Nem szerettem volna még egy bejegyzést erről ott indítani ezért próbálkozom itt abban bízva hátha valaki tud egy oldalt esetleg egy szerelőt ajánlani Debrecenben aki megoldást tudna rá. Köszönöm szépen a választ! Remélem azért valahogy sikerül megoldani.