Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök jogos.
Az az akku kuka.
Akkufeszültség?
"a tuk eggyel feljebb allnak. Ergo kevesebb benzint"
többet...
Koszi Feri
http://www.manualedereparatie.... tessék itt van le lehet tölteni le van írva főfúvókák mérete a tűk típusa
Ugy ertettem a zegerek vannak feljebb.
Szova kevesebb benzint kaptak a szelsok!
Így jó a két belsőhenger jobban melegszik (oldalról nem kap levegőt,hűtést)több űa hűti pl a szívószelepeket.Az FZS 1000 nél a főfúvókák nagyobbak.
R-go csikidam ha a tűk feljebb vannak akkor több benzint kapnak az adott hengerek, ha a zéger a tűkön egy rovátkával feljebb van akkor a tű lejjebb kerül és kevesebb benya spriccel be a lyukba, egyformán kell álljanak a tűk gyárilag szokott eltérés lenne a két külső henger és a két belső hengerhez tartozó karburátoron de az nem úgy van megoldva hogy eltér a tű állása hanem a tű profilja lehet más vagy a főfúvókák mérete különbözik hogy a te motorodon ki mit mókolt az évek során az már sose derül ki érdemes lenne letölts egy szervízkönyvet és leellenőrízni hogy az eredeti méretű típusú fúvókák meg tűk vannak a karbiban meg hogy a helyükön legyenek .
Sziasztok!
Most takaritom a karbimat 1992es gsx750f es azt latom hogy a ket szelso karbiban a tuk eggyel feljebb allnak. Ergo kevesebb benzint kapnak. Ket kozepso eggyel lejjebb. Ez vmi tapasztalati beallitas leghuteses suzukinal vagy allitsam egybe oket?
Koszi
276 oldal. én sürgőssen leszedném amig elérhető.
ez user manual. A másikat meg töltsd le te, a fiam jó pénzért rendbe hozza a géped..... (ott telepítő alkalmazást akar futtatni... :) )
Itt egy ingyenes service manual cbf500-hoz
https://ulozto.net/file/bTrY4C... (slow download)

4,1-ben van a karbi beállítás....
Na, azért én 3 másodperc alatt találtam:
https://www.ebay.com/itm/Honda...

Magyarul valóban nem fogsz, de a Hondák nem olyan ritka típusok amihez ne lenne valami.
Nem lehet elég korán kezdeni, itt vagy 6 éves lehetett a töki, alig lehetett lerobbantani a kínai kis szarról, ami egyébként elég jól bírta a strapát, vázat, lábtartót kellett néha hegeszteni, de a motor működött és alkatrész is van hozzá. 8-9 évesen már a vejkei krosszpályán ugrált, most meg már A2 vel repeszt egy xj600-on és erősen agitál hogy vegyünk egy bontott karbit amivel ki lehet nyitni a fojtott motort....
https://www.sportmotor.hu/vide...
Akkor nyomatékosabban! Hétfön minusz 3-ban már nem indult el a motorom a parkolóban, egyik munkatárs autójáról bikáztam be...Otthon kivettem az aksit feltettem töltöre. 10 perc mulva " fel volt töltve". Rámértem, 12.8 V üresjáratban. Azért éjszakára rajta hagytam... napközben pihent, eset kibasztam az erkélyre a hidegbe 12.6-12.7 V -ot mutatatott. Levittem, beszereltem.. Rátettem a müszert, gyüjtást rákapcsoltam...12.1-11.9 V. Indítózáskor volt még 6 egész valamennyi is. Elindult még így a garázsban ahol kb 8-10 °C a hömérséklet...de nem hiszem hogy ezt kint is tudná...közben adtam neki egy fél fordulatot kifele a pilot csavarokon, mert nekem sem szerette inditáskor a szivatót, hanem annélkül inditottam, és mikor ketyegett akkor húztam rá fokozatosan. Szóval a porlasztás nagyjából rendben, de az aksi az kuka, ha ennyire elejti a feszültséget, nem lesz normális gyújtószikra...Ezért érdemes megcsinálni amit mondtam, nem csak az "elméletileg rendben"-nel tovább lépni.
Az egyik autósfórumon kérdezte egy csávó hogy állított-e valaki lapkás motoron szelephézagot.Illetve az ő autóján kell-e állítani,mennyire macerás,és kell-e hozzá célszerszám.Irtam neki hogy nem akarlak megbántani,de ha ezt kérdezed akkor célszerűbb lenne szakemberhez fordulni.Egyébként én mkp motort lapkáztam,a célszerszám relatív,a művelet meg azért nem egy kerékcsere.
Aztán a fickó majdhogynem elküldött a francba hogy szakembert javaslok,hisz ő mindenhez is ért.Senki nem válaszolt neki...
- Service manual nélkül ne kezdj hozzá.
- Megfelelő (cél-) szerszám nélkül ne kezdj hozzá.

Legjobb lenne a lakhelyed környékén egy profi szerelőt keresni. Szerintem.
Köszönöm a válaszodat!
Dajnos, manuált nem találtam ehhez a típushoz, pedig igen sokáig keresgéltem.
Az akksi frissen van töltve, és elmiletileg rendben is van.
A csavarokhoz pedi, ..... Nos azokhoz, valóban vacak hozzáférni, különösen a jobb oldalihoz.
Több állásban is próbálkoztam vele, eddig sajnos sikertelenül.
Mieleött eltekered a PILOT csavarokat, nézd meg, hogy mennyire esik le az aku feszültség indítás közben... (ezt akokr érdemes elvégezni, ha már nem új az aksi, de az új - utólag beszereltek is van hogy 2 év után elhaláloznak.)
Ha az rendben, akkor meg módszeresen tekersz kifele mindegyik porlaszónál egy negyedet, aztán ha még mindig nehezen indul, akkor megint egy negyedet. A gyári ajánlás a netröl letölthetó szervizmanuálban van benne. nagy valószinüséggel szükséged lesz egy derékszögü csavarhuzóra a müvelethez.
https://www.louis.de/artikel/c...

https://www.manualedereparatie...
Sziasztok Tagok!
Szeretném a segítségeteket kérni. Az alany egy 2004es, CBF500. Nyáron a vákuumos benzincsap cserélve lett rajta, onnantól hibátlan volt a gép. Most, hogy beállt a hideg, képtelenség elindítani. Ha ráhúzom a szívatót, akkor teljesen reménytelen. Ha a napi első indítást szívató nélkül indítom, akkor beröffen, néhány másodpercig jár, azután leáll. Gázadásra azonnal leáll. Innentől megint esélytelenség indítani. Hidegindítóra a légszűrő felől, beindul, de ha elfogy az anyag, akkor leáll. Volt karbi takarítás. Légszűrő takarítás. Ha egy félnapos szenvedés után beindul és jár egy darabig, onnantól tökéletesen indul bármikor. Szóval, gondoltam a karburátoron a levegőcsavar rossz beállítására de nem tudom, mi a jó állás. Illetve, ha valakinek volt már ilyen tapasztalata, és tudja a megoldást azt megköszönném, ha segítene rajtam!
Köszönöm szépen Nektek!
Azt elhiszem! A csöpp kis 5 évesnek meg akarom csinálni a csöpp benzines kétütemű motorját, de még szerintem kicsi hozzá. Közben azon is gondolkodom , hogy akkusra kellene átalakítani! A karburátor egy primitív kritikán aluli kínai szr helyette feltenném egy damilos kaszának a karbiját! Ez a ""motor"" is berántós.
Évente 10-12ezret megyek.Az én unokáim 400-ra vannak tőlem,ráadásul nem M.o-on. De imádnak motorozni...
"De nekem évente 2x kell." ?? Annyira elkormozódik, vagy látod az állagán, hogy cserélni kell?? De én is évente cserélem, és eddig bevált.