Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legalábbis amire az van írva...
;-)
Milyen hülye fogalmazás ez?
""...csak a D.I.D patentszemek megfelelőek, mert más gyártó patentszemei nem biztos, hogy jók a D.I.D láncokhoz."
Ha nyávogást hall akkor macskát hall nyávogni, mert a macskák nyávognak.
A tourmaxal még nem volt bajom bár van aki szidja.
Gyari vagy utangyartott pl tourmax? Allitolag az is japan. Sot lehet o a gyari beszallito is. :)
Fajta van, pontos meretet nem talaltam. Vagy rendelek egy db keszletet es profi tolomerovel megmeretem valahol, vagy benyelem ezt a bekat es lesznek ujabb felesleges dolgok itthon. Fuvoka szettet hol erdemes nezni?
Én meg még vettem is olyat ami benzinálló.........oszt mégsem, simán szar volt a kiváló benzinállónak árult viton, nem tennék már mást mint a gyári garnitúrát ha drága ha nem, túl sokszor basztam rá.
Most rákerestem Google barátommal. Szerencsére lehet találni bármilyen O gyűrűt már. Benzin állót is
Ez nem is vita tema es nem is penz kerdes. Csak nekem nem kell mas csak az o gyuru (sot az sem biztos). Nem mindegy, hogy Tourmax kb 20-25 ezer (gyari tobb) vagy max 12 db o gyuru max 2 ezer. Tavoli analogia, hogy ego csere helyett a komplett lampat cserelem. Persze az is egy opcio, hogy mindent cserelek akar kell vagy nem es ujabb 6 evre el lehet felejteni.
https://www.parker.com/Literat...

O-gyürükröl.... van csak ebben a katalógusben majd 2 tucat különbözö anyagu o-gyürü, vagy 8-10 féle shore keménységü keverék...statikus és dinamikus felhasználás, metrikus meg gondolom imperial méretezésü tömítö gyürü...ezért aztán nem biztos, hogy a LIdl-ben vagy a sarki csavartboltban, de akár a szakboltban vásárolt pont megfelelö arra helyre ahova éppen potolni kéne...
Hasonló mint a kötöelemek, nem biztos, hogy mindenhova jó a vasedényes 4.8-as fejbeütésü hatlapfejü csavar...

Már 20.5€-ért van lánc bontó, és szerelö szerszám ami az általános méretekhez pont jó...
https://www.ebay.de/itm/SWV-40...
...mert azért mégis van különbség a baszakodás-gányolás meg a "szerelés között" .
jt nem volt még sosem
egy gagyi regina volt anno még a hondán, de az is alig jött le
az biztos hogy a did alig jön le, még a gyerek 50es derbijéről is pedig a 420as jóval kisebb mint az 520as
neked lehet valamit elszúrtak a hőkezelésnél
Én tapasztaltam a sajátomon pedig az sem ment 130fölött hogy meglazult a stift vagy nevezzük akárminek, ezt egy láncmosáskor vettem észre, hogy le tudom szedni szinte kézzel(jt lánc).
Illetve meséltek olyat, hogy tejesen kinyílt és csak a szerencsén múlott hogy nem hagyták el.
mindig a bűnösséget kell bizonyítani
Nincs mit bizonygassak, keress ha nem hiszed el.
mutass egyet
vettem már le néhányat, a vékony gagyi szimó lánc biztosító eleme se jön le könnyen csavarhúzóval
Jó hát akkor ilyen nincs.
szerinted miben más a nittelőszem babapiskóta forma eleme mint a patentszem ugyanez az eleme?
ha a biztosító lemez nyílik akkor nagyon gyorsan kell menni vele, csavarhúzóval is szinte lehetetlen annyit emelni rajta hogy leugorjon
biztos ki lehet számolni mekkora sebességnél van forgatónyomaték hogy kinyíljon, én úgy gondolom ezt nem sok motor éri el
Csak mert régen trollkodtam
http://www.gerecsemotor.hu/lan...
Én meg nem takarítom
Mi a fenének? Sprével lefújom, az feloldja, lecsepeg a szennyeződéssel együtt.
Ha meg hajtómű olajat használok az simán letörölhető a következő kenéskor, az nem olyan gusztustalan ragacs.
Ez 520-as.
Ez nem igaz azért szokás nittelni mert előfordulhat hogy a patentszem stiftjének a külső oldala kinyilik nagy sebessègnél.
520-as láncnál vastagabbnál már csak nittel szokott lenni leginkább szerintem. De lehet jól tévedek.
ugyanannyit bír a hozzávaló patent szem mint a nittelő
a nittelő (szerintem) azért van mert a motorosok 90% béna(szerszám hiányos) ahhoz hogy otthon megcsinálja így elviszi szervizbe és ott nincs(elméletileg nem lehet) hiba
a patent szemet meg a júzer vagy jól teszi be vagy nem a biztosító lemezt is 2 féleképp felteheti, kevés zsírral sok zsírral stbstbstb
több a hiba lehetőség, mint a többi otthoni mókolás
Így van, ha nem jelentkezem tavasszal, akkor pórul jártam.
nekem a ballistol ami legjobban bejön, de egy ideje jó drága lett, nem is veszek egy ideje, ellenben jobban ken mint a wd40
ha sok kell akkor petróleum+műszerolaj keverékkel tisztogatok, az a legköltséghatékonyabb szer
pl sóher cégeknél a szivattyú beázott csapágyainál remekül feloldja a rozsdát, és még használható lesz egy ideig.......2-3 50ml fecskendőnyi cucc után szinte új lesz