Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na a lényeg. Ha lehúzod a helyéről, akkor a gumi perselyek és porvédők legyenek jó állapotban. Ha cserélni kell akkor cseréld. Nem vészes az ára, fék felújító készletben benne szokott lenni.
Pucold ki, és kend újra megfelelő zsírral, mert ezt kb. senki nem szoktam megtenni, és sokat számít a fék kezelhetőségben.
Én Agip TOP2000-es zsírt szoktam használni ilyen helyen. Vízálló, hőálló, jó terhelhetőségű, kicsi az induló súrlódása és tartós, és olcsó.
Azért mert úszó féknyereg.
Bár láttam olyan hülyét aki kirögzítette mert zavarta hogy mozog, és csodálkozott hogy miért szar a fékhatás és miért csak az egyik oldalon kopik.
Sziasztok.Nm rég óta motorozok és van a mocival egy kis problem.Adott egy 1993 as cbr 600f2, és lötyög a jobb első és a hátsó féknyereg, a csavarok meg vannak húzva.Nm tudom hogy mi lehet a probléma.
Én levenném a szelepfedeleket és megnézném a vezérlést, hogy ott jelen van-e minden, manual 2.22.
FT az front top dead center míg az RT rear top dead center. Amit ha oda forgatod és robbanás ütemben van akkor ott allitassz szelephezagot. Pont.
Sziasztok! Honda Transalp, 2005. Teljesen szétszedve jelenleg szelephézag állítás miatt. A gondom: Haynes bácsi azt mondja, első-hátsó hengernél FT és RT jelölésnél állítunk hézagot. DE kizárólag sűrítő ütemben, ami azt jelenti h ha forgatom, a jelölés előtt benyomja a kipu szelepet, akkor nem jó és 360 fokot át kell tekerni. CSAKHOGY: ha a blokkon található, jelöléseket mutató kis ablakban nézem a megfelelő jelölést, áttekerem 360 fokot, megint ugyanott vagyok, megint benyitja előtte a kipu szelepet azaz a tárcsa 360 fokja alatt a teljes 4 ütem megtörténik . Lehet h ezt a blokkot valaha szétszedték és rosszul tették vissza a főtengely helyzet jelölő tárcsát, minden tökéletesen megy egyszerűen a tárcsát nem a megfelelő állásnál tették vissza? Igen, tudom h akkor van jó helyzetben ha a dugattyú fent van, és kicsit meg lehet mozgatni a himbákat. Csakhogy sajnos nincs szelephézag. Egyik fölső állásnál sem. Nem merek úgy állítani h dugattyú fönt, de jelölés sehol... Tipp? Trükk? Megoldás?
A motor nem az enyém volt én idáig nem süllyedek
Sok balesetmenteset kívánok Neked!
Megtettem asdig vissza se adtam a min vastagsága 4,5 lehetett volna ez meg alúlról karcolta a 3,5-et
Cseréld le a tárcsát
Biztos olvastátok valahol, ti is, hogy régen az éjjeliőr azt szokta ordítozni, hogy "tűzre-vízre vigyázzatok !" No ez a dolog igaz a fékre is! Nem kell az utolsó pillanatig húzni neki, utána pedig fékevesztett fékezésbe kezdeni! Láttam nem is régen olyat, hogy elkerült a motoros, majd legalább 200 méteren égett a féklámpája! A motorfék mi a rongybatekert pacifütyinek van ott neki? Versenyzőt játszik?!
Ohh a napokban nekem is volt ilyenben részem ezt a betétet meg a tárcsán lévő orbitális váll ette már annak ellenére hogy volt még rajta bőven ferrodol csak hát ugye már beleért a betét fém részébe akkora volt rajta a váll
gyenge akku
Üdv,Kérdezném a hozzáértőket:Kymco Xciting 250-2006 os első telókba mennyi olaj való?köszi
Kawa zx-10 04évjárat önindító teker benzinpumpa nem megy Fi folyamatosan világít a motor nem indúl mi lehet a prbléma
Pontosan! Gondosan felmatricázva :Leonardo 50... Még a vázszámot is kiegészítették egy CCM 50 - el, plusz a km órára ragasztottak egy 100-ig skálázott matricát....
Mert mindig csak ez a fékevesztett maximalizmus!
Fogadjunk, hogy rendszám nélküli "ötvenes papírokkal"...
Fhúúú B+!!!
Nem értem mi a gond, úgy látom még maradt a fékbetétből
Aprilia Leonardo 150....."meg kellene nézni a féket is mer valami nem jó"
2 db tps van, a masik a masodlagos fojtoszelephez van. allitani csak az egyiket lehet.
Egy tps van, azon tudsz állítani is, ha simább alacsony fordulatú járást akarsz, de azt nem felügyeli másik tps.
A pirosan világító lámpa és az F1 üzenet miatt lett rövidre zárva, ekkor írta a -c00 üzenetet