Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rájöttem miért nem használják ezt a topikot az MV-sek.
Nehogy elromoljon.
Intézd el a lottó ötöst és be se fog állni a szám
Micsoda egy pörgős totyik ez itt kérem szépen.
érdekelne a moci, képet tudsz róla küldeni kierzo66@fibermail.hu ra? külföldön volt már forgalomba helyezve? köszi
Esetleg nincs vkinek egy felesleges hátsó ülése Brutale-hez?
Fekete lenne jó,de minden megoldás érdekel.
Cserébe nagyon szép ez a motor
Nagyon halott ez a fórum..
Ez nálam nem megnyugvás kérdése. Én az esetek 99%-ban pályán motorozom. Nagyon szar érzés úgy elmenni pályázni, hogy vajon kibírja e a motorom. Na nekem erre nincs szükségem. Na meg nem utolsó sorban nincs semmi versenysorozat itthon az OB-n kívűl amin lehetne indulni. Na ahhoz meg nagyon kevés vagyok.
Megnyugodtál már?
Én is voltam úgy hogy azt mondtam soha többet olasz motor!Volt is egy gyönyörű R6R-em,a 750es Brutálém után,de..... Most mim van Brutale.Viszi a pénzt az biztos,de szerintem akit megfertőztek az olasz motorok az nem fogja jól érezni magát egy japán villanymotoron!
vkinek eladó alkatrészek 750-es brutale-ra van?Kuplung munkahenger karostól,lábtartó....ami kopik ha csuszik a motor
Kedden padolás után betettük a vasat a kocsiba és ma kivettem a Wolféknál, hogy bekössék a fokozat kijelzőt. ami a másik szaron volt. Na itt ért a meglepetés. Nem indult ez az olasz szar(mármint a motor). A kb. 800km-es motorban tönkre ment az ac pumpa. Mondanom sem kell, hogy a szintén olasz gyártmányú gpcrono fokozatkijelző is megadta magát állásában. Hát uraim ennyit az MV agustáról és az olasz retkekről. Én többet még cipőt sem veszek amire az van írva, hogy made in italy. Ha esetleg valakit érdekel akkor szivesen megválok tőle.
Így néz ki gyári színben:
A mérés az 50papír volt.
Szép kis eredmények!
Anyagilag mibe fáj?
A hivatalos eredmény amit Bogláron mértek.
Gyári elektronikával és egy teljesen nyitott kidörentő rendszerrel a végén egy Bódis slipon-al=157,8le.
Ugyanez rapidbike elektronikával kiegyenesített nyomaték görbével bizony kicsit gyengébb lett=154,9le. De bízom benne, hogy lineárisabbá és jobban motorozhatóbbá vált így.
Pénteken a H.Ringen próba.
Az adatok hátsó keréken értendőek.
Kb. annyira saccolom. Na de az erőhiányt ellensúlyozom a mérhetetlen velem született tehetséggel.
szar....szar....na de nem az mv ....de nem ám!így talán meglesz vagy 150le keréken!de nincs ezzel gond amíg kurvagyorsvagybazmeg!
Most lesz belerakva egy rapidbike. Azon kívül ami változtatva van rajta: Bódis slipon, egy katalizátor nélküli közép, elöl -1 hátúl +3 fogaskerék. Valamint lesz benne egy gyorsváltó. Na persze a telók a súlyomhoz vannak lőve és a fékfolyadékok le lettek cserélve brembó racing folyadékra. Kb. ennyi ami változtatva van rajta.
Kiváncsian várjuk az eredményt!
A tiedben van vmilyen elektronika?Commander,v vmi egyéb...?
Az enyém eléggé kormol vmit kellene kezdeni vele.
Ha minden igaz akkor kedden kiderül hány lóerő keréken egy mv f4 1000. Remélem nem jön közbe semmi. Igen csak kiváncsi vagyok az eredményre.
Olajat cseréltem a motorban.
Agip Racing 4T 20W-50et tettem bele.Lett egy új motorom sokkal halkabb,szebb a hangja!
Tied se csúnya!
Köszi!
Király a géped:)

Üdv
Gábor " a fuvaroztató"
Ilyen dobom is van. : )