Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kéne egy-két infó: mennyi most a ménes keréken,hány db injektor eteti a blokkot,kompresszióarány,közlekedési stílus?
Ágót ne bántsátok,ő csak biztosra megy a hajtókarokkal,bár egy bizonyos töltőnyomásig az felesleges..
Egyébként tényleg annyi lenne külföldön az ára,ezért kezdtem el fejleszteni a sajátomat mert nekem sem tettszett az ár,a víz befecsit is azért csináltam meg mert nem akarok 150.000-et kiadni érte...
lehet, telefonon beszéltünk 20 percet és már nem emléxem rá pontosan
de nekem elég plusz 30-40 lóerő és inkább stabil, megbízható motor mint pár ezer kilométerig tartó őrület
Jó de Agó úgy kezdi, hogy Carillo hajtókarok az meg fél milla körül van.
akkor ha eccer ráérsz szívesen venném ha elmondanál egy-két dolgot. én szeretném erősíteni a vasat, a turbo nem érdekel, inkábba kompresszor jöhet szóba..az Ago 1 milliót mondott rá, mármint alapra, de lehet több is..szerintem az erős túlzás, másképp mondva nekem sok...
Szia KawaBBusa!
Mindent én magam csinálok,még a kompresszort is..
A kicsi pénzből relatíve tág fogalom(kinek mi a pici)...Minden azon múlik hogy mennyi pacit akarsz kihozni a gépből,ennek függvénye a zsebbenyúlás mélysége.
Engem effektíve alapból érdekelt a téma,így lassan 4 év alatt összeszedtem némi tudást...
Nézz szét a Bike-turbo.com oldalon(érdemes:) ) ott többségében turbós építéseket találsz,de a supercharging részen az a 600-as az enyém:)
Egyébként nem olyan bonyolult dolog mint ahogyan azt sokan gondolják.
NLB,

közbekérdeznék, mert érdekel a téma..
neked a kompresszorfeltöltést ki csinálja, illetve szerintem a zx14re is lehetne megépíteni apró pénzért

üdv
Olvastam a szopásodat az mv-kkel,én a helyedben olyan botrányt csaptam volna, hogy megkerestem volna az európai igazgatót,szépen leírtam volna hogy mi történt már sokadszorra a magyar szervízben,n mered oda már bevinni,segítsen a probléma megoldásában,stb.
Szerintem ha ügyesen fogalmazol,akkor ingyén kicserélik az egész mocit és még elnézést is kérnek!?
Pályázni sosem pályáztam,inkább az utcát szeretem jobban.
Én is gondolkodtam már egy 748-as blokkhibás dukiról vagy sp vagy sv1000 blokkal ,persze a motorszám kisavazva mint egy régebbi autónál,mivel úgy tudom(eu törvény) hogy csak az alvázszám számít már csak(legalábbis autoknál).Gondolom a motorkerékpár sem kivétel.Ha meg nem eladásra hanem magadnak csinálod akkor meg pláne senki sem fog belenézni a blokkba hogy az-e a gyári...
Szerintem ha felkeresed valamelyik csopper építő céget/mestert,szerintem mindent meg lehet beszélni velük..
Várom az idom képeket, uram!
Már régen megfordult a dolog a fejemben . De nem találtam olyan szerelőt aki bevállalta volna.
És mennyit pályáztál vele? ? ?
Ott derülnek ki igazán a dolgok.
A Full-Gas-ban beszélgettünk az Attilával aki a Ducatit forgalmazza. Azt mondta, hogy a mostani Ducatik azért már igen faszák. Nem olyanok mint régen. Rá pár napra hallom ám, hogy Egedi Sanya alatt megállt a blokk. Aztán rá pár napra "Atom" Adorján Tomi alatt is megadta magát a mostani technika. Az én véleményem az olasz sportmotorok megbízhatóságáról a következő: egy rakás szar az egész.
Tapasztalatról nem tudok beszélni,de eddig minden szerelőtől,és tulajtól akit csak ismerek csak negatív kritikát hallottam...
Állítólag a gsxr-ek is csak 2005-től lettek jók, nagyon sok anyaghibás volt(suzuki szerelő mondta).
Bár igazából az ember a kinézetébe szeret bele és nem a technikai háttérbe(tisztelet a kivételnek).
vot ducatim, soha semmi baj nem volt vele.nemelyik japan naked gep is kezd egesz jol kinezni.. mindig ez az orokos olasz kontra japan bullshit
Mert azért valjuk be őszintén ha az mv vagy a duki kinézetre olaszos,de belül megbízható japán lenne sokan eladnák a lelküket érte, és akkor az olyan desszertről nem is beszéltem mint a vyrus
Vegyél bele egy honda blokkot
Azzal nem lesz semmi gondod(tapasztalat)50.000 km-nél biztos ami biztos kicseréltettem a csapágyakat, tömítéseket, stb.(bár a szerelő szerint nem nagyon kellett volna) pedíg kapta ám keményen az ívet.Egyedül a váltóban a körmöket sikerült csereéretté tennem
Valahol már láttam ilyen hibrid építést, csak ott egy ducati 916-os fostalicska blokkját cserélték ki megbízható honduszra, még a kuplung is csörgött, szal kívülről meg sem mondtad volna!
Jó a 312 is csak legyen hozzá kábelköteg meg komputer.
Valamelyik nap majd lefotózom és felteszem ide a képeket.
van egy MV CORSE riasztom ha kell vkinek. uj, 90 penz. Brutale/F4
valakinek nincs az az ules alatti ronda talca eladoba?
luckyz, 1000est nem tok.
A szín lényegtelen,ha küldesz egy címet és elérhetőséget ahol megsasolhatom,elmocizok arra megnézni...
Akkor ez az mvzés olyan mint a magyar narancs...sok hibája ellenére mégiscsak a tiéd
Hát igen..tiéd a szőke ciklon,de ribi mint állat
Ááááá . Vettem egy igen csúnya Scarabeót . Igen szeretem .
Gsx-R. Hogy ne rohadjon le állandóan.
Vegyes érzelmekkel jár MV tulajnak lenni . Egyrészt szerintem a világ legszebb motorja, viszont a megbízhatóságban sajnos igencsak hiányt szenved . Én pl attól, hogy kibaszottul utálom igencsak szeretem .
Hát tudnék csak most kivittem költözés miatt Predátork2 barátomhoz és nem tudom mikor tudom lefotózni. Én is használtam vettem Qpi spanomtól. Ő is MV-vel pályázott. Olyan érdekes világos neonzöld az alap és kék matricák vannak rajta. Egy festés abszolút elfér rajta .
f4 1000. A 166 lovas.