Amúgy ez nem egy ritka eset, jellemző ezekre e szocikra, ismiék most újjítottak fel egy 250-es Jawat, az meg légszűrővel nem megy valamiért, az nélkül meg gyönyörűen ketyeg. MZ vel kapcsolatban az utolsó 125-ös ETZ-m okozta a legnagyobb megrázkódtatást, 0-ról raktam össze a blokkot, rádobtam egy fasza hengert, aztán a karbinál lepődtem meg a legjobban, 110-es fuvókát beledobtam, síbertű eggyel a a legfölső alatti rovátkába (tehát minél kevesebbet kapjon), légcsavar talán fél fordulattal ki, és láss csodát, a motor első rugásra beindult, és úgy ketyegett, mint eddig még egy MZ-m se. Rendesen vette a gázt, sőt talán jobban is mint ahogy szokták, 4-5000 nél megjött a torokhang, és rendesen kicsapkodta az órát. Valami nagyon jól sikerült rajta. Arra akarok kilyukadni, hogy lehet, kevés a kompresszió, gyújtás felőli szimering szokott elmenni, és olyankor is vannak hasonló dolgok, ott hallani minimálisan, hogy kifúj, valamelyik tömítés lehet, nem 100%-os, úgyhogy milliónyi hibalehetőség van, lehet, a trafó gyenge, vagy a gyújtáskábel, azt is érdemes megnézni, valakitől kölcsön kell kérni, és rádobni.
!
tudtam szerezni babetta gyújtást kompletten álló+forgórészt is.
most az a nagy kérdésem hogy: ha rá rakom a 150-esre(most van töltés,akksi+minden ami gyárilag adott hozzá.
akkor is kell akksi bele ha felteszem a babi gyújtást?
vagy megy akksi nélkül is?
akkor az új gyújtáshoz nem kell más csak a trafó+alaplap+forgórész+tilisztor.
akkor a feszszabra meg a többi elektromos küttyüre(az ülés alatt) nem is lesz szükség?