Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Adott egy CBR600RR (06), amit a gazdája javarészt közúton használja. Szeret vele pályázni is, és mivel 1x-2x már megjárta és csúszott a motorral, most olyan idomszettet szeretne ami gyakorlatilag tökmindegy hogy hogy néz ki, de e jelzéses világításokat akar rá tenni hogy közúton is mehessen így vele. Ez még így okés is. A fő kérdés pedig az, hogy érdemes-e még kiegészíteni egy ilyen ( http://www.ebay.com/itm/HONDA-... )bukókerettel, vagy felesleges? Ha igen, akkor a linken szereplő megfelel, vagy a kiálló részei miatt veszélyes a vázra, és inkább gyártasson hasonlót "sima oldallal"?
Szia!
Goldfern S33 racing. Sokat bír, nem eszi a tárcsát, jól harap de szépen adagolható és az ára is jó, viszont márkán belül csak ezt, mást NEEEE! Sokat próbáltam már én is pl: Ferodo, EBC, Galfer de már vagy 3-4 éve csak ezt használom. A tapasztalatok nagy része azt mutatja, hogy a gyári első fékrendszer nem igazán jó. De sztem próbáld ki és ha nem tetszik, akkor alulra R1 nyereg, és felülre egy minimum-es Brembo (próbáltam az R1 gyári pumpájával is, de mivel én a fékkar belső részénél húzom a fékkart ezért túlságosan nehéz volt fékezni 15-20 perc után).
En is a Vesrah-ra szavaznek. :-)
Szia! Tőlem is egy pont a Vesrahnak, nagyon jó betéteket csinál. Tavaly az srjl17-tel mentem utcán, pályán, év végén kapott egy pár SS-t, állítólag most ez a jolly joker. Sajnos nyilatkozni még nem tudok az utóbbiról, mert 20 km-t mentem vele és el is tettem télire. Majd tavasszal
A főféhenger meg az összesben szar, jobban jársz ha vagy más márkáét rakod fel, vagy veszel egy Brembo 19rcs-t, nekem is ez utóbbi van.
Szia!
Szerintem Vesrah betétet vegyél, nekem ezzel volt a legjobb tapasztalatom versenypálya használatra. Pedig használtam Brembo, TRW-Lucas, Galfer, gyári-Suzuki, Ferodo, EBC és még a fene emlékszik, hogy milyen verseny-fékbetétet.
sziasztok!
tapasztalatra lenne szükségem!
gsxr 600 k6 motoromba szeretnék csak pályára való normális fékbetétet, ha van valakinek tapasztalata és megírná megköszönném.
ferrodo vs sbs vs brembo vagy más típus
gyári a fék teljesen kivéve a fém-fékcsövet.
illetve ha valakinek van konkrét tippje pannonia-ring es áttétellel kapcsolatban megoszthatná velem.
ja és még olyan kérdésem van a gsxr 1000 750 600 főfékhengere megeggyezik? az enyém alján 3/4 es szám található ami ha a collra utal az kb 19mm etr jelentene? /kétlem/
na meg az első villában kb milyen a gyári viszkozitású olaj 5w? vagy ki mit ajánl-rak bele?
Köszönöm!
üdv fero
Köszi, hogy írtál! Várom majd a tapasztalatokat! Előtte is ha lesz esetleg. :)
Szia,
Állitolag sokat számit. Én is most cseréltettem ki, áprilisban meg tudom mondani mi a tapasztalatom.
Üdv.:
K. I.
Nász Balázs Kőszárhegy 06307351167
Mennyire észrevehető hogyha a ez első teleszkóp rugókat 8,8 N/mm-es kicserélem a 9,5 N/mm-esre. Yamaha R6
Számolások alapján most ez kellene a súlyomhoz.
Nem tudom elképzelni, hogy van olyan ország, ahol ez a bevett gyakorlat. Tudtommal ha végleg leadnak egy totálkáros motort bontásra, akkor a vázzal két dolog történhet: ha jó (ami TK motornál ritka :)), akkor kibontják, eladják, biztosító figyelembe veszi az értékét kártérítéskor stb., de az eredeti vázszám megmarad, azon nem változtatnak, pláne nem köszörülik. Ha nem használható, akkor viszont vágják a vázat. EU-ban tudtommal így megy, de nyilván nem ismerek minden jogszabályt minden országban, de én se hiszem, hogy hivatalosan hibátlan vázakat árulnak kiköszörült azonosítóval. Meg presze motorblokkot.

Igazoltatás tekintetében pontosan úgy van, ahogy a többiek írják: ahhoz, hogy a rendőr vagy akármilyen arra felhatalmazott hatósági személy ellenőrizze a motor azonosítóit, nem kell rendszám, nem kell a motornak közúton közlekednie, semmi ilyen feltétele nincs. Simán megnézhetik akármikor (akár egy házkutatás során a saját garázsodban is), és ha gyanús, akkor következményei lesznek.
Most nemrég volt itt is cikk a sportmotoron, hogy lefoglaltak egy utánfutón szállított endurót - az is rendszámnélküli hobbicélú sporteszköz volt, de ez nem tartotta vissza a határőrt attól, hogy ellenőrizze a vázszámot:
https://www.sportmotor.hu/maga...
Hondabubus Tinnyén. Nála jobbat, és megbízhatóbbat nem találsz.
Jól tudod, anno ugyanezt mondták nekem is a hatóságok. Ha a teherautó hátuljában utazik, akkor is kérhetik a papírjait.
Sziasztok!
Tudna valaki ajánlani megbízható szerelőt első villa olaj cseréhez? BP vagy Székesfehérvár környékén Csak olaj csere lenne.
Szerintem már az is óriási változás lesz nekem (H.ring: 2:09), mivel még a gyári 2006-os olaj van benne.
Egy régebbi superbike magazint olvasgatok,pont van egy cikk...
Én úgy tudom, hogy a jármű legális eredetét még akkor is tudnod kell igazolni, ha pályamotorról van szó, és ahhoz egy adás-vételi nem feltétlenül elég.
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2012/07/12/rendszam_nelkul_hobbicelra/
Normális esetben a pályamotornak ugyanúgy meg kéne lennie minden azonosítójának, papírjának, a különbség csak annyi hogy ki van vonatva a forgalomból, se biztosítás se adó se műszaki nem kell rá.
Ha nem így lenne akkor rém egyszerű lenne tisztára mosni lopott motorokat.
99,99% hogy lopott motort vett a barátod.
Külföldi gazdasági totál káros. Nem tudom de lehet kint ez a gyakorlat a meg semisités helyett. Egyébként műszaki szempontból nagyon jó vétel volt. Így vette a barátom és pályázásra fogja használni.
Akinek nincs baj a nyakán az nem köszörüli ki. Ennyi.
lehet csak én vagyok a naiv vagy tudatlan, de akinek nincs baj a nyakán, az minek köszörüli ki a váz és blokk számokat?!
Probáld ki
Miért is kellene kiköszörülni ?
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ha egy pályázásra használt, széria motorból átalakított pályamotorból ki köszörülik a váz és blokk számot, akkor annak szállításakor lehet e gondom egy közúti ellenőrzésnél.

Van e tapasztalat arról, hogy mit tesz a rendőrség ilyen helyzetben.

Köszi a válaszokat!
Sziasztok Fanok!
Tudom, hogy nem ujkeletü a dolog, de nem tudja-e valaki, hogy mi lett azokkal a 600-as Gixerekkel amik a Hungaroringen voltak pályaoktató motorok ? Szétlettek szedve, vagy valaki megvette az összeset? Ugyanis kellene nekem ami rajta volt kipufogó dob. Ha valaki emlékszik rá, hegesztett dob egy darab csővel. Van-e valakinek tudomása róla, vagy valami elérhetőség? Előre is köszönöm.
Üdv!

Van esetleg valakinek tapasztalata ilyen időmérővel kapcsolatban? Érdemes beruházni rá? Vagy szerintetek gagyi? Mert elég olcsó az itthoniakhoz képest.

Köszi!

http://www.ebay.com/itm/V3-Pla...
Szia!

Köszi a segítséget!

Sajnos jóval drágábban adják itt.
Az emelő 359Euro+görgő készlet 60
Constands emelő kerekekkel 270Euro

Egy ismerősömmel megoldom, hogy a Constands Ausztriai címre szállítson, aztán onnét meg majd eljut hozzám. ;)