Szalonból kijött, vagy néhány éves használt, de karbantartott (nem leharcolt) ZX6-tal és R6R-rel is kehet 2:00 percet a H-ringen és 2:05-öt a P-ringen menni. Nem kell hozzá extra futómű átalakítás, persze nyilvánvaló, hogy ha jobb gumiképet, kiegyensúlyozottabb futómű működést, vagy nagyobb lelki nyugalmat akarsz és van rá pénzed, akkor rá lehet dobni egy motor árát.
Szerintem a Kawa kényelmesebb, komfortosabb, mint az R6R. Mindkettő viszonylagosan nyomatékszegény, igényli a forgatást, fékük hasonlóan magas minőségű. A Yam sokkal orrosabb, magason és kézen állva ülsz az egyébként elég széles ülésen terpeszben, a Kawa ebben szerintem jobb.
Egy 2010-es motorra nem kell fél milliós futóműtuning ehhez a köridőhöz. Legrosszabb esetben a szelepelést kell kicserélni de az nem ilyen nagy tétel.
Egyébként meg tessék elolvasni a videó leírását: http://youtu.be/A_N7-5200eo
ZXR-400-al L3 alap. 2:15.9 ment a Pannoniaringen október 10.-én. Ettől a motortól (ZX6R) és magamtól a 2017-es szezon végére 2:08-2:05-öt várnék. A 23-éves technikával is jókat motoroztam, csak hát nem egyszerű a karban és jó műszaki szinten tartása.
Kérdésem arra irányult, hogy mennyire viselkedik jól a motor a gyári futóművel pályán. Van e valakinek tapasztalata vele. Kell e kezdésként még rá dobni 500eFt-ot új öhlins gátlókra vagy sem.
Most vennék egy injektoros pályamotort és a 2010 ZX6R meg a Yamaha R6 2007- van benn a kalapba. Gyári állapotú gépek összehasonlító teszt videója alapján nincs nagy szakadék a kettő között. Kérdés, hogy mennyire igazak az abban bemutatottak.
Egyébként a 2010-es évjáratok lehetnek a válság gazdaság szülöttjei? Előfordulhat, hogy gyengébb műszaki tartalmat kapsz mint előtte vagy után évjáratnál?
Kezd olajcserével. A gyári futóműolaj nehezen melegszik, 2-3 kör kell neki. Ha meg még sosem volt cserélve akkor pláne.
De amúgy meg a versenyszintű pályázás 1:55-nél kezdődik.
Esetleg mond valakinek valamit a Krizsánszki Gy név? A kérdésem miértje, h vettem egy pályamotort amihez állítólag neki is volt köze, és szeretnék feltenni néhány kérdést a motorral kapcsolatban h mit lehet tudni róla. Ha valaki tud valami elérhetőséget az úriemberrel kapcsolatban azt én nagyon megköszönném!!!!
Trailer Europe - ALFA TEN2 a típusa elvileg, vagy legalábbis valami hasonló van a forgalmijában, nem emlékszem pontosan. Mindenféle méretben van, oldalfalazható. A motortartókat mi gyártottuk rá, a gyáriak általában gyengébb minőségűek és nem is lehet olyan jól rögzíteni velük a motort.
Mi így csináltuk: https://www.sportmotor.hu/foto...
160 cm széles a plató, nem értek össze a motorok. Azóta volt már rajta két S1000RR és egy GSX-R 1000 is, úgyhogy megoldható. Az utánfutó 130kg, szóval éppen nem haladja meg a 750kg össztömeget három motorral sem.
Szerintem a Kawa kényelmesebb, komfortosabb, mint az R6R. Mindkettő viszonylagosan nyomatékszegény, igényli a forgatást, fékük hasonlóan magas minőségű. A Yam sokkal orrosabb, magason és kézen állva ülsz az egyébként elég széles ülésen terpeszben, a Kawa ebben szerintem jobb.