Sziasztok!
Új volnék ebben a közegben, voltam már pár pályanapon és mutatja magát, hogy ezt úgy jó csinálni ha van egy pályázásra fenntartott motor.
Épp tegnap zúztam le (megint :) ) az utcai motorom és gondolkodok hogyan tovább.
A jelenlegi gondolat az, hogy egy olcsó kis pályamotor jó lenne.
Látom a mami kupás srácokat etz-vel menni... durvák... ami olcsónak tűnik vagy egy 125-ös sport még ami szimpatikus. Aprillia af1 esetleg rs.
Ha segítenétek pár tapasztalattal, gondolattal merre is induljak megköszönném !
Üdv: Dani
Most legalább kiderül, hogy nem is tucc motorolni :) Csak parasztból tuttá menni a tizedes + a többiekkel :) :P
Egyébként már Te is kivontad Magad uccárú 100%ba' nem, szóval megválsz a tizestől ?
Tenyleg csuszott... mondjuk ez a koridokon is latszott, de ebedszunet utanra mar egesz jo lett, de kb csak azok az ivek, amiket sokan hasznaltak. Ha le kellett terni a jo ivrol valakit elozni, az vicces volt, mert nem mindig sikerult az elozes
Voltal mar kint motorral?
Nem a most vasarnapi lesz az elso idei nyiltnap?
Kepek alapjan nekem is kicsit polirnak tunik a beton, de ez majd vasarnap kiderul...
Tervbe van nekem is!
Bár a tapadási viszonyok vonatkozásában van némi aggályom...
A pálya olyan sima mint egy biliárd asztal , és a felülete mint a tükör... Euro-ring feeling lesz...
Új volnék ebben a közegben, voltam már pár pályanapon és mutatja magát, hogy ezt úgy jó csinálni ha van egy pályázásra fenntartott motor.
Épp tegnap zúztam le (megint :) ) az utcai motorom és gondolkodok hogyan tovább.
A jelenlegi gondolat az, hogy egy olcsó kis pályamotor jó lenne.
Látom a mami kupás srácokat etz-vel menni... durvák... ami olcsónak tűnik vagy egy 125-ös sport még ami szimpatikus. Aprillia af1 esetleg rs.
Ha segítenétek pár tapasztalattal, gondolattal merre is induljak megköszönném !
Üdv: Dani