akit sikerült kifékezni az utána már nem került elém
Jogos amit írsz.
Személy szerint én is nem kevésszer fostam össze magam amikor az 1.51-52 esek úgy előztek,hogy azt sem észleltem hol érkezett meg kivéve amikor belémtérdeltek,mert nem tudtam időben "lehúzódni"-pedig én úgy tudom,hogy aki elől megy és megkapja a kék zászlót az maradjon a saját tempójában,saját ívein a hátulról érkező ekkor helyesen fog tudni cselekedni... ez pedig valamennyire hozzátartozik a versenyzéshez,mert hát kihívás nélkül ugye értelmét is vesztené...Aki pedig mindenáron kupát akar szerezni az induljon egy két osztrák vagy német rendezésű versenyen a Hringen-ott még a 48.helyről is lehet csodákat művelni
Akkor sincs tragédia. Engem nem érdekel pl annyira a kupa. Persze, szeretnék ismét dobogóra állni, de a verseny érzése, az előzés, a küzdelem fontosabb. Ha pedig tényleg így lesz, hogy nem indulhatok R-ben, akkor marad a FélSvéd kupa
DT szerintem 2010-ben is felejtős lesz részemről... Bár csodák még történhetnek..
Ha nem indulhatok nem indulok a DT-n csak az OB-n és elkenem Kispatakit
.
mert mentél 1 évet a Dunlop 750-be! Így te már nem vagy odavaló.
Figyeld meg hogy ezt fogják mondani. Azért gondolom mert ugyanaz fogja szervezni aki az R szériát is szervezte.
) aztán kigyorsítás elején még mellé is érsz, mert ugye nem meri rátekerni az ezresre a gázt... aztán amikor már majdnem egyenesben áll a motorja, akkor nyél, és persze hogy otthagy a 'csába... aztán kanyarról kanyarra kezdődik előlről. Ebből max a küzdőszellemet lehet tanulni. Jobban szeretem, ha olyan mezőnyben vagyok, ahol van pilóta, aki 1 mp-cel gyorsabb mint és olyan is aki 1mp-cel lassabb mint én.. akkor van lehetőség tanulni és fejlődni. Másrészt, én egy elb@szott amatőr motoros vagyok, és nem akarok profik között menni. Mert ugye az OB eleje, Kispataki Viktor, Juhász Dávid stb.. (a teljesség igénye nélkül) profik! És minden tiszteletem az övéké! De nem hiszem hogy ők is örülnek annak amikor kismillió "lámát" kell kerülgetniük már a 4. - 5. körben, mert körözik őket. Egy 2,00-ás idő, ami talán annyira nem is rossz és az 1,51 között nagyon nagy tempó különbség van! Szvsz butaság egy mezőnybe rakni ezeket a kategóriákat. Na de mind1. Engem többé nem fenyeget ez a veszély. És talán az sem, hogy a DT-ben induljak. Én azt látom, hogy hiába pofáztam Rezsőnek, semmi értelme. Marad minden a régiben, és nem biztos, hogy nagyon jósnak kell ahhoz lenni, hogy előre lássuk a DT nem túlzottan tömött rajtrácsát a 2010-es idényben... De ne legyen igazam.... UFF..
a jeteseknél egy régi kawa típussal csinálták, mert annyi embernek volt, és sokszor még többen indultak ott mint a gazdag-újgépes mezőnyben.
-így én annyira nem vagyok ellene az összevonásnak.Valószinű hogy egy 03-04-05 ös mezőnyben nem lett volna ennyi esélyem tanulni...
Na még egyszer fussunk neki. Profi versenyzőnek az számít aki fizetést kap a motorozásért. Se a Kispataki se a Juhász Dávid eddig fizetést nem kapott azért hogy motorozzon. szponzorai voltak mind a kettőnek akik megkönnyítették nekik a versenyzést. Rajtuk kívül még rengeteg veled hasonló időt a pályán teljesítő embernek van szponzora. Lehet neked is adna a céged ha szépen kérnéd Őket. Akkor Te is Profi lennél? Neked is van licenced. Amit Te nehezményezel az nem a versenyzőkön hanem a Technikai szabályokon múlna. A Chrobák attól még kifújja az orrát az ezresek jó részének mert 600-as a gépe. Kérdés mennyire frankó. Amire vágysz, hogy olyan mezőnybe menj ahol veled közel 1 időt mennek ahhoz először több kategória kéne. TE is vettél kereket a motorodba hogy az majd gyorsít, sőt motort is(R6). Gyorsított? Tudod a választ. Ha ezeket a kívánalmakat amiket itt felhoztatok teljesíteni kellene én megoldanám de qrvára utálnátok érte.(nem mintha így másképp lenne) Eleve a komoly technikai szabályozást szigorúan betartatnám nem úgy mint a Rezső. Akkor nem érhetné eleve szó a ház elejét arra hogy a másiknak ilyen vagy olyan a motorja, kereke stb. Ha meg csináljátok az orrba szájba fejlesztéseket és elvernek egy rosszabb motorral sírtok rítok ,hogy nem akartok profik között menni meg nincs kupa stb. A Kispataki év végén ment a K9-es modellel. Addig K7 volt.
Abszolút nem értek egyet veled. A Rezső kitalálta az Open kategóriát a széttúrt motoroknak mivel kell a nevező meg a pénz, ezért aztán mindent megengedett de ez azzal járt, hogy összevonta a két mezőnyt (neki is legyen valami haszna) Ha a legelején következetesebb nem fajultak volna idáig a dolgok. Nem mellesleg ha mész a márkakupában és értékelnek és megelőz valaki 1 tükrös motorral, mondjuk a Zoli bácsi akkor mi lesz? Márpedig LX így lesz mert pl.: a Zoli bácsi 59.-nél v. 00.-nál tart. És az utolsó versenyen kihajtott tükörrel előzgette a VIP. motoros menőket. Azonkívül ha én csinálnám a márkakupát amatőröknek ahova tartozni szeretnél 2 dolgot engednék meg. Idom, fém fékcső és másik olaj a gátlókba no szelepelés! Se áttétel se slick. Úgyhogy mindjárt alakíthatnád vissza a motorod. A Ti gondolatotok úgy működik, hogy a motorral bármit megtehessünk de csak lassú emberekkel kerüljek össsze. Azok akik így gondolkodnak maradtak el az idei mezőnyből jórészt. Ami sajnálatos dolog mert egyrészt sok jó fej van köztük, másrészt a küzdeni akarás hiányát mutatja.. Ha meg nem így, akkor miért nem a motorozást élvezed csak úgy magában?