Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még nem volt tempó a célra rában, ezért a célegyenesben sem voltam még olyan gyors. ha majd normálisan tudok/merek menni vele, akkor lehet meglesz a hatodik is... most még féltem a festést
Szia AGO!
BANDIT 1250-re mennyi lenne cucc bruttóban progizással ?Azt nem tudom hány térképes kell rá,de azt te úgy is tudod.
Köszi.
Üdv.
ago, régebbi nem USB-s commander belövéssel is foglalkoztok? Nekem sima PC3 van a motorban és ha nem sikerül eladnom a vasat akkor lehet rászánok még annyit hogy beállíttatom. CBR929-ről van szó.
jól mondja AGO, a kék a stock, a fekete a lelakott (tré láncszett, nulla áttétel, tojés felni)
csak azért értetlenkedek itt - már bocsánat - mert én is 14 - 45-ös áttétellel megyek, az enyém viszont 6.-ban forog le.. hhhmmm.. nem értem.. nem 6.-at akartál írni?

LX
Szerencsére nem vészes, a bukógomba végezte a dolgát.
Átégett az idom, kopott a dekli, a lábtartó és a fékkar.
Nagyon le volt döntve már, amikor elment atz eleje, ezért nem volt nagy az ütés, csak csúszott.
bigoneoszi:
már nem emléxem, de szerintem (felülről lefelé)
PC 4 térképpel
PC 1 térképpel
gyári
freon orig
ÍÍÍÍÍÍ, sorry Papi! Az necces! amúgy csak bandázni mentem leginkább... pályára bôrruha kell, nem bô ruha...
Oké,rendben ezért kérdeztem.Kössz az infót.
-1 +2 és a négytérképes cucc... ettôl 2 másodperccel hamarabb tilt minden fokozatban
köszi, és ezt a commadert hova kell feldugni, mert van pár "vak"csatlakozom, ami kb 5 10 saruból áll, a fejidomban is meg az ECM-nél is. nem tudom ismered e az én tipusomat (954RR) , ezek gyárilag benne vannak, vagy akkor teszik bele amikor a PC-t?
az 5.? Hát milyen áttétellel mész te?

LX
Én is oda akarom majd vinni... Majd 1szer...
most állítottunk a motoron,a gyári elektronikát(proptech programmal asszem)több gázállásnál,a motor brutál jo lett,illetve erős.eddig 5.ben forgott le célegyenesben,most 6.ban éppenhogy nem elég nagyot lép
Nem is kérdés, de legalább nem H-D rendszámtartóm van, Pupák!
Bőgatyában kijön a ringre, oszt a parkolóban tépi a pofazacskóját...különben meg az Öcsém összecsukta a gixxert a célrarában . Jó is az, ha az embernek van egy szerető családja...
Jaja értem én, de ahogy ismerem a Janát azt úgy állítja be ahogy a leg optimálisabb. Vagy a te vezetési stílusodhoz ha azt akarod.
Viking, egyszerûen béna vagy, ez van
Nem vagyok egy Troy Bayliss, de ettől még be lehet normálisan állítani egy motort.
Mint írtam, korábban egy Ago-féle K4-gyel motoroztam, most pedig egy Jana-féle K2-vel, tehát van összehasonlítási alapom.
Ha figyelmesen lvasol, nem a végteljesítménnyel van gondom, hanem a viselkedésével.
hringen célegyenesben pont leforog az ötödik is... nagyon beteg lett!
Erről azt kell tudni, h aki a Prop-tech-et csinálja az a Suzukinál volt igen komoly mérnök, aki eléggé vágja a dolgokat...
Akkor lehet a motorozásodon kéne állítani, mert a Jana sztem eléggé vágja a témát(pl:200 lovas 1000RR)...
Ezen melyik az alapérték? Mert azt nem vágom...
Az én K4-emet is Ago állította, zseniális lett!
Már jeleztem felé, hogy a K2-őt is meg szeretném nézetni vele, mert a mostani térképet V. Jana csinálta, de nem vagyok elégedett a motor viselkedésével.
Mi 2 éve ( sőt még a fejlesztés alatt akartunk segítséget nyujtani) tárgyaltunk, de nem akart senkivel se foglalkozni.
Tudtunk volna sok mindenben segíteni, de nem jött össze.
Rengeteg cégnek van AutoTune modulja (pl PowerCommander, Bazzaz, stb..) Ezek a cégek mellett eléggé nehéz labdába rugni....

Továbbiakban tényleg nem akarok nyilatkozni mert ő mond A-t, én mondanék B-t és nem sok értelme lenne.

Nekem is volt a motoromban "autómatikusan állítós" ketyere, de msot sem az van benne.... miért is?!
1. nem online állítja, mivel ezt nem is tudja egyik sem, nem annyira gyorsak és mire tudná állítani, addigra már más tartományban van a motor
2. Akkor tuti jó, ha mindig pont ugyanúgy motorozol ( gázreakció, hőmérséklet, benzin minősége, levegő oxigén tartalma, stb, stb, stb..) Különben mindig elállítja valahova magát, de azt se azonnal...
3. stb, stb, stb...

Szerinted, ha a saját motoromból kivettem, akkor?! :)))))))
Félsvédé. Ha egyről beszélünk. Az is K5-ben.