Power Commander

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha rákattintasz a nevemre ott minden adatom megtalálsz az e-mail címem is.
Még nincs benne, most vettem a napokban. Én fogom berakni, azaz folyamatban van.
Mondasz egy emailt, megírom mennyi volt.
GSX-R K5 1000-em van és nem bántam meg a pc-t.
Csak pályán motorozok.
Megértelek téged mert az R1 hez kell a pc.
De itt nagyon sokan el vannak varázsolva!Fingjuk nincs arról,hogy miről "szól" a pc csak gondolják hogy "tuning" huuu akkor kell.
Mindennapos közúti használatnál tök felesleges kibaxni 130-150ezret egy pc-re és a beállitásra.
De aztán nekem kurvára mind1 ki mire költi a pénzét.
Mindig is lesznek érvek ellenérvek.Erről szól a fórum.
Neked szintén R1-ed van,tehát a Te gépedre is az vonatkozik mint millerére.
Köszi a válaszod

Mi a külömbség a motoron ,mit érzel?(egyenletesebb a járása,jobban gyorsul,stb?)
Neked mennyiért adta és mennyit sikerült alkudni belölle?
Ki rakta a mocidba?
Szerintem nincs akadálya, ha injektoros, és van hely beépíteni a lambda-szondát a kipuba.
Kint van az ára a lapon, én alkudtam (érdemes).
írj egy emilt neki (Tamás).
Nem tudod Suzuki GSR 600 van ilyen motyó?
Mennyibe kerül ez az önállítós cucc?
Sok vezetéket el kell vágdosni?
Igaz, de ha pl. elviszed a mocit egy riasztó beszerelésre, kapásból el fog vágni az is legalább 3-4 vezetéket. Ugyanott vagy.
Erre a kütyüre meg rengeteg csati kellene, és nem volna hova tenni a motoron.
Ez is egy jó termék csak nincs hozzá Plug&Play kábel.A stock kategoriában nem szabad kábeleket vagdosni így ez oda nem homológ.SBK ,open vagy utca az marad csak.
Ezért kell inkább Motty AFR-t venni, azt nem kell belőni. Automatán állítja magát, mindig az aktuális környezetnek megfelelően.
Ebben teljesen egyet értek veled.A Te motorodat tesztelték egyszer valamelyik újságban?Nagyon jókat írtak a róla.Gyönyörű
Te nagyon okos gyerek vagy, látszik, hogy tapasztalatból beszélsz.
Mennyit motoroztál utcán PC-vel és anélkül? És pályánű?
Világszerte százezrek a PC-t használják utcán és senki nem panaszkodik!Akkor szerintem itt vmi más lesz a baj.Szívesen letesztelném azt a befecskendező vezélőt amit te beszerelnéd a saját motorodba.
Persze hogy drága. Motorozni is drága. El kell dönteni hogy az ember meg tudja-e fizetni, vagy nem ér meg neki annyit. Egyébként, aki vesz egy több százezres rendszert, az valószínűleg meg tud oldani egy PC-t és egy beállítást és egy sportlégszűrőt 110-120 e ft ért... Pláne egy többmilliós motorra
Miért felesleges a Pc?Ha feldob az ember egy full rendszert a mocira akkor hagyja,hogy majd köpje a 10 méteres lángot?Meg olyan alapjárata legyen mint a hullámvasút?Szerintem jó dolog,csak még sajna a pc árán felül a belövés is drága.
Látod látod, vannak kivételek ezek szerint.

De feltételezem Neked nem ilyen hulladék motorod van, és már jól meg is bántad, hogy sok pénzért megvettél bele egy ilyen szart ami semmire nem jó, max. pályán...
Rosszul vágod,mert van pc-m
Jó,kivétel az R1(04-08) aminek hulladék a nyomatékgöbéje és a pc segít rajta.
Felesleges pénzkidobás ? Neked se volt még PC-d azt már vágom...
Azzal azért nem árt tisztában lenni,hogy a PC pályamotorokra kell!
Ahol nagyon fontos a precíz gázreakció!
Közúti motorokra igazából teljesen felesleges pénz kidobás!
yamaha xjr-re lehet ilyen PC-t szerkeszteni?
Hy Mnidenki!
Érdeklődnék kicsit naívan és bizonytalanul!
Miért is jó a PowerComander?
Mekkora teljesítménynövekedést jelent? Fogyasztás mennyire változik?
Kivel érdemes beszereltetni és mibe kerül a beserelés?