Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha ilyened van http://www10.pic-upload.de/26....
az akkor fesszabályzó lesz :)
Ura!
Valaki tudna segíteni? Van nálam egy Puch Imola aminek a vázába rendesen eldugva találtam egy Ulo-803 jelzésű valamit, ami nincs sehova bekötve, és az eddigi Imoláimban sem volt.Négy érintkező van rajta sorrendben a következő jelölésekkel:
-C
-49a
-21w
-10w
Ha valaki tudja hogy mi ez az segítsen, mert én elvesztem!
Se ilyen kapcsolási rajzot nem találok, amin ez szerepelne, se rájönni nem tudok!
Köszi a segítséget!
elérhetöség?kép esetleg?
a daxról tudsz képet feltenni? mert kivi vagyok rá !
Tudok egy kék/ezüst gyári festésűt eladót. 250,000Ft

valamint eladó a DAX-om 120,000Ft-ért. Alkalmi...
kinek lehet az országban ilyen gépe?
Megvan még a Honda ss 50-esed? Ma láttam egyet börzén. Nagyon jó hangja van és nagyon megy.
lenne egy hülye kérdésem hogy ha köbö félmilláért eladnám az összes ktm cometeimet ha lenne rá vevő?
-63-as ktm comet felújított
- comet 504 félig felújított
-comet 504 tartaléknak vagy összerakásra
- comet cross féle
-ritka comet mustang
- és egy épített tuning comet caferacer
meg egy halom blokk cuccokkal.
a összes motorról szinte nem hiányzik semmi.
ja amugy ehez a kismotor rendszámhoz kapcsolódóan nekem is van egy dongómotoros biciklim és engemis állított már meg rendőr hogy miért nem viselek bukót rajta és mondtamneki hogy ehez nemkell nembüntetett meg mégis 60km/h ra képes ha huzom neki rendesen de a 40 et gond nélkül viszi szóval ennyi erővel simán lehetne rá jogosítvány mert ha 60 at megy és nincsrá akkor pl egy aprillia sr 50 es robogóra ami 85 öt megy miért van?
ja megjegyzésnbek 140 es órát akassza.. :DDD
Laverdába milyen akumlátor mehet?
bár az se lehet tekerni 40 km/h nál mert akkor üthetik a bokádat. lásd a kreszben :D:D
Bityigli!
Szerintem túl optimista vagy! Manapság a döntéshozóink csípőből olyan okosak, hogy nem szorulnak rá, holmi szakértők véleményére. Ha mégis csak adnának valamit a látszatra: akkor széleskörű egynapos társadalmi vita keretében figyelembe vennék motoros kérdésben a zenetanárok, a vegák, és a csokornyakkendősök véleményét! Ezért is születnek az egyre jobb törvények!
sajnos igen. habár ha véletlenül köteleznének rendszámosra a kismocikra akkor két lehetőség lenne. abból hogy ha az egy hogy csak a hivatalos adásvételi rendszámozható a felülvizsgálat után forgalomba részvehet. a másik lehetőség ami csak rosszabb esetben hogy csak hivatalos forgalmival rendelkezővel forgalomba helyezhető, akkor itt marha sok papírnélküli simsonok babetták és sok egyéb motor porosodna a sufniban vagy méhben végződik....
akkor mi lenne a helyes megoldás?
Nem írtál hülyeséget, már csak azért sem, mert gyakorló motorosként mondtad el a véleményed. Viszont a döntéselőkészítők, meg a döntéshozók ( országgyűlési képviselőink, meg a szakminiszter ) nem igazán motorosok. Ők a felkért szakértők véleményére alapozva hozzák meg a jobbára kompromisszumos döntéseket. Ezek a szakértők, -jó esetben egyetemi professzorok, rendőri vezetők, meg mindenféle gazdasági szakemberek, akik remek lóvét kapnak ezért. Schilling Árpi szakújságíró szerint néha őket is megkérdezik, vagy inkább tájékoztatják egy-egy döntés során. Ugye jelenleg a kismotorrendszám bevezetésével kapcsolatos hatástanulmányok elemzése folyik. Állítólag több változat is vissza lett dobva ilyen-olyan okok miatt. Egy biztos; mindig a szarabb megoldás lesz végül...
egyébként van egy aranycometem aminek minden papírja megvan azaz törzskönyforgalmija és 50-es :D és akkor elvileg rendszámozható. bár ha 50-es rendszámos akkor rögtön nagy motornak fognak nézni. és emiatt nem mindegy hogy vezethetsz e b- jogsivel ez a jó kurva kérdés nemde?
bár ha legkisebb rendszámos motorral csak is b125 vagy A1-el vezetheted a 50-es rendszámos motorral. és (oda vissza) ennyi erővel 125-ös rendszámos 11 kw-os motorral le lehetne menni csak b125-ösel. akkor inkább sima 50-es vagy 50/70 v 125/50 de itt neadj isten történjen baleset mert az benne lenne a pakliban.... habár rövid sztorim:
hogy volt egy romitex(sachs madass replika) 50-es 4t motor nna azzal szívás volt mindennap 51-es úton napi 30 km oda vissza. De kapott 80-as hengerszettet meg kis tuning hengerfejet. és vmi piszkálást. és így rögtön biztonságosabb volt közlekedni mert akkor 80-al mentem a 51-esen napi szinten és akkor végre nem igazán szorítottak le az autósok. :)
őszinte legyek 80 ccm-ig nem kéne rá rendszám mizéria. és a segéd motorkerékpár fogalmát inkább a korhatárhoz lenne kötve.
hogy mondjuk vki 20 éves elmúlt és vagy 2-3 év vezetői gyakorlata van akkor miér ne mehetne úgy ahogy tud mint a többi kocsis azaz lakott területen kívül lazán 70-80-al ha adott motor képes erre. Ezért hülyeség lenne büntetni. lehetne rávitázni. :) és Bocs ha hülyeséget írtam. :)
Olyan nincs is, de olyan szabály van, hogy csak olyan járművel hajthatsz fel egy adott útra, ahol az ott megengedett sebesség kétharmadával képes vagy haladni. Azért, hogy ne legyél plusz veszélyforrás. Nyilván a 60 km, ami a Szimók gyári adta volt erre nem elég. Nem kell a forgalmiba korlátozás, mert a kresz már eleve rendezi ezt. ugyan úgy, ahogy a mezőgazdasági vontató sem mehet autóúton. országúton is külön rendelkeznek a közlekedésének feltételeiről. Ugyan ezért nem közlekedhetsz hintó szerű autókkal sem az autópályán, hiába van veterán minősítése!
De gondolom egészen nyilvánvalóan életveszélyes lenne Szimóval, Cobrával, vagy Kreidlerrel autópályázni, pláne nálunk!
Cobrával lakott területen dombról le megcsíptek a rendőrök még régen 86 al, megállítottak ő is nézte az órát kipufogót kérdezte ez 50 es mondom igen ez az. De nem büntetett meg.
No azt meg hogy?

Én nem tudok olyan műszaki vizsgáról, ahol olyan papírt osztogatnának, hogy nagymotor, de korlátozott lehetőségekkel.
Bár mennyire is furcsa, a rendőrök között is egyre több a normális, pláne a motorosrendőrök között! Nem kell velük szívózni, és akkor ők is "emberek"
Régen a KRESZ oktató nőm azt mondta, hogy alapszabály: Ha sáros vagy és leállít a rendőr akkor még véletlenül se tagadd, hanem rögtön ismerd el, és csak utána sorold a mentségeidet, majd közöld, hogy tudod, ez nem ok a szabályszegésre, de ezen már nem tudsz válltoztatni. Ha viszont neked van igazad, ne engedj, és ha nem boldogulsz, kérd el a jard szolgálati számát, és az elöljárója nevét, szolgálati helyét, és ne hagyd annyiban a dolgot!
Nekem eddig mind a kettő bejött. Volt hogy megbüntettek (nem sokszor), de mindig megúsztam a legenyhébbel!
Más!: Simót is lehet rendszámozni (van erre is ilyen egy), csak nem minden útra hajthatsz fel vele. Az autópálya és az autóút "tiltott terület", mert oda veszélyesen lassú, de egyébként közlekedhet.
Múltkor kicsit siettem, Erzsébet-híd.
Belső sávban ott araszolt két motorosrendőr a kocsik között, én meg a belsőben ami ugye eleve mérsékelten szabályos libakergetővel láthatóan nem negyvennel. Kicsit elcsuktam, de rájöttem, hogy már tökmindegy mert elmentem mellettük akármennyivel. Nem érdekeltem őket.
A minisztériumokban ülő nagyonokos emberek olyan épületes dolgokat bírnak kitalálni nálunk, mint pölö a mopedautóhoz rendes B jogsi kell.. Értelmesebb helyeken simán kreszvizsga elég és éetkorhoz kötik.
Tehát ha betartom a sebesség határt akkor nem nagyon szaroznak. Ha meg megállít és kéri a biztosítás csekkjét akkor csak azért mert 120 van az órában csak nem büntetnek meg. Hát majd kiderül, a napokban a településünkön egyre gyakrabban látok motorosokat, robogósokat igazoltató rendőröket. Sok a quados és a rendszám nélküli krosszmotoros felénk, amik nagyon hangosak is gondolom azokat szeretnék megcsípni. De simán elhajtanak a rendőrök elől, motoros rendőr felénk nincs. Tehát motorral simán elhajtok a rendőr elől ha kocsival van, még simsonnal is.
fogjunk össze,irjunk a minisztériumba,hogy csináljanak már valamit...de lehet hogy azt is mi szivnánk meg:)