Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ha nem tűnne fel, gyárilag is igy áll a szög.
Talán van rá karbim.
Pontosan milyen kell? Kép esetleg?
értem.
de a karbinak nem mindig jó ha ferdén áll be mert esetleg befolyik a sok benya meg nem zárna rendesen mindig a benyaúszó
Ilyenről éppen pár hete tettem le megisz csináltam mindent jólis nézett ki de egy méretelhibázs után félreb@sztam az egészet.
Oldalra húztam volna ki vele a 17-es binget Ds-en.
postás moci volt valaha
Érden.
egyenes vagy könyökös?
és hol csináltattad?
kép nincs de videó van. itt nézz meg
Hát te mit vettél?
Egész alakosat is kérünk!
Én a 125-ös Zündapp-ra is csináltattam, kúrv@ jó lett! Elötte hetekig azzal szivtam, mivel oldjam meg...
És 1000 Ft alatt megúsztam...
Brumo nyomjál fel egy közeli képet a karbicsekről ahogy most van szerelve!
tudom a eszergával nem könnyű 45fokos könyököt csinálni hacsak nem komputeres. és mindárt kb 2ezertől 5ezer lenne.
és ez a réz csak 95 forint.
és szépen is meglehet csinálni meg lefújni ezüstre is.
Inkább esztergáltatni kéne.
Ne megint a sufni dolgokra koncetrálj...
ilyenre gondoltam:)
tudod min gondolkoztam hogya könyöknak 45-ös fok nak kéne lenni és akkor a vízserelésiboltban kapható 18-as réz csövet kéne felszerelni:) sztem, az a legjobb megoldás:) csak alapot kell csinálni neki vaslemezből és összeforraszrani ezüstcinkel vagy ónnal. bár azoknak magasabb hőt bírnak mint a sima cink
Hello
Azután érdeklődöm hogy valakinek lenne e KTM squadra vagy quatro CDI-je ha lenne valakinek légyszíves irjatok.Előre is kösz.
nagyobb fogyasztás lassú kipörgés, kevesebb erő!
A szivót kúposra polirozva, a kiput ne piszkáld, előgyujtást 0.7re lehet vinni, ha nem kopog!
Ha kimarok a 80-as sachs hengerének a kipufogó és szívócsonkjából megnagyobbítom kb 2 mm-el
Milyen változással számolhatok?
csak segéd motorom van kezdö vagyok
Na iylet biztosan nem tennék motora, hacsak nem babettáról van szó, ahol a teljesítmény hatodrendő szempont.
Abban a derészögű könyökben a valós áramlási keresztmetszet a geometriai tördékére csökken.
A másik lehetőség.
Miután fokozatosan kül.csisz papírokkal előkészítettük a felületet először a keményebbik lószőr korongal polírozunk ez durván hozzányomható és bőven kell pasztázni.Ezután a puhábbik filckorongal 4 csillagos (ékes) polírpasztával az előzőre keresztbe átpolírozzuk.A végén egy tiszta rongykorongal tükörfényt adunk neki akár fogkrém használatával is.
Langyos ultrásvízben lemosod.Tetszés szerint lakkozható.

Ezek sem elttek tökéletesek de most amit írtam arról a tunertkérdeztem meg szóval így csináld ha puha anyagot polírozol.
Hello!

Először szemrevételezed az anyag felületét.HA azt tapasztalod hogy nincsenek benne mély karcok akkor minden rendben mehet tovább a dolog.
Úgy kezdtem hogy 500-as papír 600-as papír 1200 as papír de mindet jó alaposan és rnegeteg munkával.Utána láttamh ogy ez matt.Összedobtunk itthon egy polírgépet amelyre rongykorongot tettünk.És azzal meg prevent pasztával illetve ilyen papírhengerben lévő anyagból tettem rá és szépen gyenletesen nyomtamneki.

Fokozni lehetett volna úgy hogy először lószőrkorongal megjáratni jó húsosan pasztával aztán rongykorongal tükrösíteni.
A hangsúj a felületelőkészítésen van ha szar felületet polírozol
szarlesz.


Minden idomnak más lett a fénye érdekes nagyon.
értem.
a méret miatt irtam