kb. 50 telitankot motoroztam eddig ki vele. A harmadik első fogaskerék van rajta s a másodok lánc s hátsó lánckerék s a második garnitúra gumi. Ezeken kívül semmit nem kellett még rá költeni. JA mégis..... 8 tankolásonként egy olaj csere esedékességét szoktam elvégezni rajta. Hajtom rendesen s hála nagyon bírja
én az ltz ajánlom, a hondához még nem volt szerencsém
(Vagy legalább is NEM járatósnak...)
de ha kész lesz jó lesz
) , szóval egyelőre marad ez. Csak már mennénk, holnap este nagy járatás lesz!
quadorzó Jani volt,őrült Attila
és mi ketten LTZ-vel...háááát azt hittem full unalom lesz de neeeeem Attila gondoskodott róla hogy izgalmas legyen a túra...nagyon tetszett legközelebb is megyünk az tuti Jani jó fej az Attiláról nem is beszélve.Szép a vasad jó állású paripa....van szép sárga festékem lefényezzük ?
A héten járatás, gagyi kiegészítők Méh telepre hordozása, új alkatrészek felszerelése, aztán jövő héttől Goooooooooooo...)
. Hátránya viszont, hogy boldog-boldogtalan feljelente. Azért, mert megteheti.
Ltz-s haverok, mert van pár, és nekik hamarabb volt gépük mint nekem, kipróbálták a trx-et, még a 400as és egyöntetűen azt mondták, hogy amíg nem volt kiegyenlítőtartályos a ltz addíg sokkal, sokkal nokedlibb volt mint trx.
3-4 Le a külömbség amúgy köztük.
A trx.ben a xr400 blokk van, ltz meg ugye drz.
Egyik sem komálja a csutka forgatást, ezek túra-endúro blokkok.
Ha kajakra forgatni akarod, akkor 450, meg sok lé a motorgenerálra