Énszerintem - már amennyit én értek hozzá - a hengertalptömítés vastagságával már csak a hardcore tuningerek szeretnek játszani.
Én azt gondolom, gyári henger (legyen az 70-es is) alá egy gyári tömítés, arra a megfelelő hengerfejnek jónak KELL legyen. Így nem lenne szabad detonálni, ha valóban az a probléma.
70es de noname.. a hengertalp tömítésekkel mar nem akarok szorakozni mert mar szamtalanszor kiprobaltam lemezt , papírt de sehogysem lett javulas, (a présmagasság szempontjából) tehát ha minimálisat maratnák ki a hengerfejből égéstér nagyobb lenne és nem detonálna, ha valoban az a baj.
Köszönöm hozzaszolast, Remelem megfog oldodni, mert nincsen kedvem jobban belemerulni nemis tudom mi lenne kovetkezo dolog talan hengerfej egester nagyobbítasa?
Nálam a főtengely hajtott egy kis bordásszíjat és az tekerte az olajpumpát. A bowdenen lehetett feszíteni, az állította az olajpumpa állását.
Piaggio blokk.
Pedig ha nincs jelzés a fúvókán az baj. Vagy veszel, de szerintem már egy db. elkerülte az ezrest, ami nem egy bazi összeg, csak hát... ha több kell és csak próba lesz vele és kiderül, hogy nem az kell, akkor már drága. Illetve veszel vagy kérsz olyan fúvóka furatmérőt.
17,5 naraku karbi van rajt, sajnos nincs a fuvókán irva , hogy mekkora, max kisseb nagyobbal ki lesz probálva… olajszivattyun nem tudok állitani ugyanis főtengelyrol kapja kozvetlen a hajtást a szivattyu ..
...bár én a gyári C3-as csapággyal raktam össze, de beszerelés előtt a csapágy külső gyűrűjéből 1-1,5 mm-t leszedettem, hogy ne üljön fel a sonkára, így onnét is kapott kenést.
(De lehet, ez a mostani robogómnál van így?)
Nekem, amikor 70-es DR hengerszettem volt, akkora szükséges minimum méretűt raktam bele, és az asszem 68-as volt, és egy 17,5-ös DO PHVA. Az olajzót minimálisan megfeszítettem, de a bejáratás idejére, a benzinbe adagoltam kis plusz olajat. Tehát az 50-es hengerhez képest minimálisan kapott több olajat - mármint a bejáratás után.
Igaz, párszor le kellett vennem a karbi úszóházát amíg azt mondtam, hogy ez már jó.
Valóban olyan, szerintem elso korben nagyobbra cserelem fuvokat, ha akkor sem valtozik akkor meg a prestavolsagot növelem meg .. 250 km es hengernek szerintem mar nem kéne megragadni?!
Csak azt nem értem,hogy ha keveselné az anyagot akkor mit köpne ki még a kipufogón ennél is jobban?! mert gondolom a felesleg távozik onnan, vagy ez betudható a "tögymörgésnek" ennyire?
Ezt kiszűrheted mondjuk ha 100-as benzinnel is megnézed, annak nagyobb a kompressziótűrése.
Amúgy igen, bizonyos fordulat felett. Nem sokat tudok erről, de ezt tapasztalatból megtanultam, akkor nekem a nagyobb főfúvóka megoldotta.
Sziasztok! Van egy frissen összerakott yamaha boosterem 70es naraku henger 17,5 naraku karbi, doopler főtengely, c4 es főtengelycsapágyakkal, kb 250 km lett eddig belerakva, finoman járatva, most ,hogy egy kicsit kostolgatom 40 km/h fölött jönne egy fémes hang de nem akarom tovább erőltetni nehogy megszoruljon... ennyire passzentos lenne még? egyébként nagyon jól gyorsul hangja is egyébként szép.. a kipufogóból öklik a cucc képeket csatolok ezt kb 50 km en hozta össze,ha valakinek épitő jellegű hozzászólása van ne tartsa magába! préstávolságom 1mm létezhez ,hogy detonálhat?
Latatlanban nem tudom, ki akad es hol, de nekem olyan szaga van a dolognak, mintha a csuszo csapon, amin a variator kupos tarcsaja csuszkal (es ezzel ugye "valtana" kepletesen szolva), lenne egy kopasbol eredo vall. Ott megakad es onnan erolkodik elindulaskor, illetve innen nem is "valt feljebb" , ha elhetek ezzel a kepzavarral.
Szia! Pont olyan, mint amikor kocsival kettesben indulnék, de ilyenkor már a normál végsebességet nem tudja produkálni. Pont ezért cserélték a variátor görgőt és a szíjat. Nincs az a jól kiteljesedett, recsegős hanja, mint a végsebességnél. Inkább elinduláskor jellemző a megtorpanás és változó, hogy helyre áll, vagy "csökkentett" módban halad tovább. Van amikor menet közben max gázon elgyengül, majd 300 méter után újra begyorsul. Komplett variátor csere kellett volna?
Attól függ, hogy értelmezzük, hogy "elmegy az ereje". Ha olyan értelemben megy el az ereje, hogy hallhatóan erőlködik a motor, nem tud felpörögni, stb. akkor a motorban van a bibi. Ha rendesen felpörög, de mintha "csúszna a kuplungja", nem tudja a nyomatékot leadni a hajtásnak, akkor ott a variátor környékén nem kóser valami, pl. a tárcsák csúsznak vagy a tárcsák egymáshoz képest nem tudnak megfelelően mozogni. És amikor megakad, olyan mintha kocsival vagy váltós motorral kettőben indulnál és sokat kellene csúsztatni a kuplungot (csak itt a röpsúly csúszik)...
Ennyiből nem tudok okosabbat mondani.
Sziasztok! Van egy négyütemű kínai robogóm. 4ezer km van benne. Soha nem volt szétszedve, kötelező szervíz időben történt. 4000 km után az alábbi hibát tapasztaltam: Esetenként előfordul, hogy veszít a teljesítményből. Van mikor menetközben, de az sem befolyásolja, hogy hideg, vagy meleg a motor. Elvittem több szerelőhöz, így ki lett cserélve a karbi, a variátor szíj, a variátor görgő. Szerintük tökéletesen működik, amikor "készen" átadták a robogót, de pár kereszteződés után újra előjön a probléma. Teljesítmény lecsökken, erőtlen a robogó, zöld lámpánál meg kell lökni lábbal, hogy induljon, végsebesség 30-35 km/h. Van amikor tökéletesen működik lámpánál jól gyorsul, végsebesség 60. Szerintetek hol kellene keresni a hibát?
Én azt gondolom, gyári henger (legyen az 70-es is) alá egy gyári tömítés, arra a megfelelő hengerfejnek jónak KELL legyen. Így nem lenne szabad detonálni, ha valóban az a probléma.