(az igazi az a maximum 0,02 mm) No akkor kimérés, és tengelyegyengetés, egy délelőttön keresztül püföltem finoman egy tüskével azt meg a kalapáccsal, de a végén jó lett. 0.03 körül vagyok de ennyi belefér egy 50 éves
gépnek.
ÁÁÁ karbi le, belenyúlok a szeleptérbe minden sejtésem beigazolódik, megvan a szivacs, félig a szívó szelep alá szorulva félig valahol a motortérbe. folyt köv
Két dolog: ha legközelebb összerakjuk a hathengerest (vagy valami hasonló összeröfit csapunk, és eszembe jut, hozok egy fonendoszkópot, és meghallgathatjuk mindenki motorját, összehasonlíthatjuk a zajokat
A másik: Nem lehet, hogy a főtengely ferdülése a fémszivacs beszipuzásának eredménye? Val'sz'eg kellett ahhoz erő, hogy beszipákolja mindazt a szeleprésen át...
Mindenesetre örülök, hogy sikerült megoldanod a problémát!
Mindenkinek jó pöfékelést:
Sir John & Jocó