, úgyhogy "meg kellett igazítaniuk". Majd küldök képet holnap.
Mivel a kormányon történt átalakítás után, nem tudtam hova tenni a lámpa kapcsolóját, ezért egy LUCAS replika kapcsolót szereztem be, min az eredeti 500 RES-on. Emiatt viszont némineműleg chopperesre kellett csinálnom a gyújtáskapcsolót, szerintem annyira nem lett rossz. A sportlégszűrő helyett majd visszamegy a tea doboz (ezt Rubensnek írtam :-) )
Azaz, vagy az úszószelep zár rosszul, vagy túl magasra van állítva az úszó szintje. Én ez utóbbira tippelnék, ha nem kifelé ereszt, hanem a légszűrő felé.
Kissé sajnáltam is Arthurt. Ezt nevezik "derékszögelésnek" a motoros szakmában. Ugyanezt szokták a hajtókarral is néha eljátszani
Nem kommentálnám inkább az esetet.
Hogy ez jó, vagy nem jó, azt mindenki a saját szemszögéből eldöntheti.
Mivel nálam az elektronikus gyújtás jó és megbízható, időt hagy más értelmes munkákra a motoron.