, de az Urál már csak éppenhogy lassított, ugyanezen szisztémával
. A Pannóniák dobfékei szintén elég gyengécskék voltak, akár T5, akár P21
. Viszont az MZ-k dobjai jól redukálták a mozgási energiákat
. Érdekes volt viszont, hogy ha az MZ dob esővizet kapott, akkor nem volt lassítás. A legkisebb fékezésre is totális blokkal válaszolt
.
Valami tesztben olvastam hogy a RE dobféke alulmarad a minimum követelményeknek... lehet a tesztmotor nem volt jól beállítva
Na mindegy melegében megoldottam egy plussz úttal, amúgy fékpadon mértek (ami jó volt a biztos szerint) tehát belőhető a dobfék is, én szétszedtem és áttisztítottam műszaki előtt, mert a fékkulcs már nem akart visszaállni eredeti helyzetébe (tele volt ferrodol porral) Utána világítást néztek, index (ha van!) féklámpa, itt féltem mert az én Doherty fékkaromon nincs kapcsolónak hely így kapcsoló sincs, na ebből nem is lett baj, a lényeg a lábféknél világítson. Sztendert én is levettem, a KÖHÉM szerint így nem jó. Visszacseréltem a SMITHS kilóméterórám, mert a replikán nincs távolsági visszajelző, na ezt sem nézte senki... egyszóval 4300 pár forintért megvolt a vizsga, és korrektek voltak a biztosok is. Már készülök Bokorra, mindent visszaalakítottam
Igen valóban én írtam a Fimolról és, hogy alkalmazom a Royalban. A 3000-es szervikor töltöttem fel a motort ill. a váltót az adalékkal. 2000-et mentem vele azóta és meg kell mondjam nagyon jók a tapasztalataim. A váltó sokkal finomabb lett és a motor könnyebben indul és az alapjárat is sokkal egyenletesebb lett. A primer oldalba a kuplunghoz nem öntöttem mert a Dömével úgy beszéltük meg, hogy azt inkább hagyjuk, bár szerintem nem csúsztatná meg a kuplungot! A magam részéről javaslom a Fimolt!
Rubens