Üdv.!
Pozitívak a visszajelzések!
A bizonyíték az elmúlt 60 év
Sokan keverik az indiai piacra gyártott ugynevezett "beltenyésztett"Enfieldekkel, de azért ezeknek az EUs modelleknek számos szabványnak kell megfelelniük stb..
Szóval: KIRÁLY mind!
Mivel már majdnem elfogyott az összes, próbálunk még rendelni a gyárból egy UTOLSÓ szállítmányt!
Remélem ideér még idén, mert akkor azokat még üzembe lehet helyezni! ! !
okt.16.-an lettem egy 500-as Bullet tulajdonosa. Hát hogy is történt:
Régóta szerettem volna egy hagyományos 4 ütemű motorkerékpárt. Sokáig keresgéltem veterán motorok között, de amelyik tetszett , az ára volt magas,amelyiknek az ára megfelelő lett volna ... de tudjátok!
Augusztus végén Vácon egy benzinkútnál tankoltam éppen az öreg Suzuki autómat, amikor a mellettem lévő helyre begurult egy Royal Enfield. Azt hittem egy szépen felujított veterán motort látok. A hangja... hát az valami káprázatos volt. Otthon egyből az interneten el kezdtem keresni, és nagy meglepetésemre láttam lehet nálunk újonnan kapni. Elmentem Dorogra megnézni, nagyon megtetszett.
Mit, megtetszett , ilyen kell nekem!
3 nap múlva öreg veterános barátommal újra elmentem megnézni,/ Ocskay Zsolti bácsi köszönet utólag is a segitségért /, de egy kicsit lelombozódtam, amikor az összes költséget, /reg. adó, vizsga,..stb/ kiszámoltuk. Feleségemnek napokon keresztül csak a motorról meséltem.
"Vedd meg ha annyira tetszik!" mondta. Zsebemben az előleggel el is mentem újfent megrendelni a motort, de csak motornézés lett belőle.
Miért..? 20 éve nem motoroztam, akkor egy 250-es Jawa motorom volt, vajon fog -e újból menni ?
57 éves korban tényleg kell ez nekem? Feleségem látva, tépelődésemet reggel azt mondja:
-megakarom nézni azt a motort!
Elmentünk , én már negyedszer. Amikor meglátta..." ezt meg kell venni, hát ez valami gyönyörű!
És akkor megrendeltem, 2 hét múlva meg elhoztuk. Azóta motorozom ismét, szinte megfiatalodtam, szeretném ha mindenki érezné azt az érzést amikor ez a remek motor duruzsol az ember alatt!
A napokban összeismerkedtem a Váci Royal-os fiatalemberrel, itt volt nálunk Kismaroson, a mellékelt képen látható a 2 motor az udvarunkban. De be is fejezem, majd legközelebb az első 100 kM tapasztalatairól!
hát a Pannoniákra is kézzel festették a csíkokat - asszonyok.
Nem csúnya ez az új blokk, legalábbis így képen, de szerintem a régieket is kínálatban tartják valahogy.
Nagyon kihalt a fórum mostanában...
tegnap meg egy kicsit megjarattuk az Enfieldet, csinaltunk egy fotosorozatot a toparton. Az alábbi kép ennek a féregnyúlványa, Omm barátom "marlonbrandózik" a gépen.
haaaaaat valahogy nem tudom.
ez mar olyan 80as evekre hajaz..marmint a blokk .) az mar tul nagy fejlodes
azert lehet hogy en avgyok pesszimista. de ebbol kinezek nehany gyermekbetegseget. de adja az isten, hogy en csak pesszimista legyek.
Jó cikk, kösz az élményt
Anno ismertem egy emberkét, akinek volt egy szép T100-asa (asszem az volt; 500-as kéthengeres Triumph). Tárkányi Laci neve ismerős?
Találtam egy rövidke cikket is, franciául volt, de a bábelhal átferdítette nekem angolra:
The date of application of the standard Euro 3 similar to great steps, Royal Enfield was to make evolve/move its legendary one-cylinder of one half-litre. The carburettor was replaced by an injector, but the remainder of the engine has also largely modified him. If the esthetics of Bullet Electra remains unchanged, preserving this acquired line decades ago, it is a completely new engine which takes seat within the framework cradle. To meet the standards Euro 3, the carburettor yielded the place to an injector shouldered by a probe lambda and a catalytic pot. The engine gains 6 horses and develops now 28 horses, which always leaves with the shelter radars. But the evolutions do not stop there. The clutch and the gear box are not dissociated any more from the engine, the dry casing was replaced by a wet casing and the distribution adopts hydraulic valve lifters (!), which slices very clearly with the image of simplicity associated with the mark. On the level of the practical aspects, one finds a witness of passage automatic in reserve, the tensioner of chain of distribution is now automatic and a simple glance with the port-hole makes it possible to supervise the oil level. As many small installations which should interest those that the voluntary rusticity of Royal Enfield could reject. If few technical data are for the moment available on this new version of Bullet Electra, the improvements made by the new engine will be judged at the time of the road test, to come over connected ms Restez.
Az eredeti itt található pár képpel együtt: http://www.moto-station.com/ar...
Pozitívak a visszajelzések!
A bizonyíték az elmúlt 60 év
Sokan keverik az indiai piacra gyártott ugynevezett "beltenyésztett"Enfieldekkel, de azért ezeknek az EUs modelleknek számos szabványnak kell megfelelniük stb..
Szóval: KIRÁLY mind!