Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Azt szeretném megkérdezni h s50-es szimsobhoz lehet-e kapni nagyobb hengert mondjuk ugy 60 cm3-re gondoltam. Segítstek
SZia!
köszönöm szépen a válaszod,de azota megjavult:D:)
kuplungkosár el volt törve,meg ami rakja a seb-eket az volt kikopva!
megcsinálák 8ezerért:S
most fötengelycsere,meg az elektromossága lesz megcsinálva(index,akksi stb)
szval itt tartunk:)
de azért köszi szépen,üdv:)
Bejárató³pad hozzávaló³i: végy egy kipurcantott 90es motorházat, tegyél bele döglött főtengelyt halott csapágyakkal, köss rá egy legalább 300 wattos villanymotort, az egészet csavarozd fel egy stokira, és kész a " bejáratópad" ! H át kábé tenyleg ennyi, még csak egy infuzó³ adagoló van, ami az olajat csöpögteti menet kö¶zben, meg egy olajgyűjtő edény. Ezzell a készséggel, hengerfej és szimeringek nélkül szoktam az érzékenyebb cuccokat bejáratni, egy két napot kell menniük í­gy, ami arra elég, mintha nagyjáó³l 200 kilométert ment volna a motor, szóval a legí­nosabb első szakszt szoktam ezzel megúszni, ízlés szerint lehet a dugót melegítghetni közben.
És számodra ez meglepő? :) Van még egy elmebeteg az országban, aki 15-20 szegmensből álló kiput gyárt kézzel, egyedit, ami még jó is? Ja, és tizenezerszinteingyér?
Bejáratópad hozzávalói: végy egy kipurcantott 90es motorházat, tegyél bele döglött fÅ�tengelyt halott csapágyakkal, köss rá egy legalább 300 wattos villanymotort, az egészet csavarozd fel egy stokira, és kész a " bejáratópad" ! H át kábé tenyleg ennyi, még csak egy infuzió adagoló van, ami az olajat csöpögteti menet közben, meg egy olajgyűjtÅ� edény. Ezzell a készséggel, hengerfej és szimeringek nélkül szoktam az érzékenyebb cuccokat elÅ�járatni, úgy két napot kell menniük így, ami arra elég, mintha nagyjából 200 kilométert ment volna a motor, szóval a legkínosabb elsÅ� szakszt szoktam ezzel megúszni, ízlés szerint lehet a dugót melegítghetni közben.
Ez Tuji kipufogó....
kiváncsi leszek , milyen bejáratópadod van amúgy??
Megbocsáss, de ez NEM tipushibája a simsonnak! Akkor dobálja le a seeger gyűrűt, ha1; nem emel ki rendeen a kuplung, és erősen rugdossák 2; szarul van beállítva, vagy kopott a váltó 3; ha gyenge minőségű seeger került rá. seeger gyűrűt csapágyboltban kell venni, és ott is valami normálisat nem valami kínai gagyit, azt nem fogja ledobálni, hacsak nem az eső két pont valamelyike érvényes.
A rövigebb, vastagabb csövü verzió még nem tudott bejáródni, és mostanában nem is fog tudni, mert megevett egy alátétet, és beletört a foga! (Dugattyuja) Ha jól tudom 10000 fordulatra tervezett renccer,aszondi a gazdi, hogy kettőben hetvenet ment, mielőtt fogorvoshoz kellett fordulnia, pedig alig volt még benne 200kilométer. Ez a kettőbenhetven kb reális is, az enyém is ilyeneket ment, amikor pár éve csináltam eféle szettet. Majd mellátjuk mit megy, most készül az új dugó, jön hozzám a bejáratópadra, kicsit megigazgatom, oszt jó lesz.Nagyon csalódott lennék, ha nem 110 közelében lenne a vége mire bejáródik.
mit tud ez a simson???
HEllo!
Lehet, hogy azóta válaszoltak, vagy megvan a hiba, de azért hátha nem!
Szóval szerintem sikerült előcsalogatnod az S51-es blokk egyetlen típushibáját, lenyomta a váltódobról a seeger gyűrűt!
Csak felfele nem veszia sebességeket, lefele minden rendben van? FÖlfele meg kettő fel, pici vissza, és veszi? MErt akkor tuti az a hiba! És ha az , akkor túl erősen tapostad meg a váltókart!
Mint a hengerből is láthatod ez nem egy halálra élezett henger, bár 6 felömlős, a szögek nem nagyok, a kipu is hosszú, azért van betekerve a könyök a blokk alá, elég volt neki az eredeti karbi. Ez majdnem ugyan az a henger csak élesebben. Ehez viszont már egy huszas jár.
simson karbival jól viselkedik a membrános henger???
Még lőttem pár képet Bacsitól
Azért ha belenézel abba a jobboldali hengerbe, lehet látni benne ezt-azt, főleg ha felnagyitod. Még ezt találtam, de ez sem a mienk, csak olyan modon lett átalakítva, ahogy mi szoktuk, legalábbis a rendszerét tekintve, meg a membránházat, amiből nem sok látszik, de majd kérek még képet róla.
2 oldalas a membrán. RS 50é! az a csonk már nem sokáig lesz rajta, nagyobb karbit kap és más csonkot is.
Egyébként nem előnyös az a hosszú vékony csonk a membrán elött. Ha jól látom egyoldalas membránt használtatok, aminél előnyösebb a kétoldalu, pl amit én preferálok az mbx 80-asé. Ennek több müszaki oka is van, az első, hogy ilyen volt ithon :) a második, hogy ehez öntettem membránházat, mer átalakítót a kerbihoz.
sajna nem találam képet a jajátjainkról(jellemző)
egy kép a membrános szerkentyűnkről...
vagy így
vagy így
valaki kérdezta, hogy lehet cimconra tárcsát ekecsülni, hát ha befér a kép, akkor akár igy.
igen megjött a pénz még multkor...
Kösz, megjött a hogyishívják, gomdolom hozzád meg a zsé.(multkor itten dráma volt, azért nem tudtam tovább értekezni)
hú mien polír a block
fasza