Kicsit megkésve, de köszi a válaszokat. Van még itt valami lehetséges az hogy a gyújtástrafó nem egyenletesen adja le a szikrát ha a motor melegszik, s ebből adódóan nincs melegen alapjáratom ,nem ingadozik hanem egyszerűen leáll ,s a sokadik rúgásra indul, nehezen pörög fel Talán cseréljem le a trafót egy újra? Köszönöm ha tudtok valami jótanácsot adni
Kikopott keverőcső, nem jó méretű főfúvóka, túl dús üzemanyag-levegő keverék (pl súber rossz állásban, levegőcsavar tökig betekerve). A gyertyából meg mindenkinek más válik be, egy próbát tehetsz más márkájúval is.
Több eset is lehetséges. De szerintem a megoldás: A karburátor pontos, a neten megtalálható, a gyárinak megfelelő beállítása , és a fúvókák ellenőrzése a méret szempontból !
Sziasztok!
Nekem ns 51 van. Egy kérdésem lenne hozzátok. Hideg motornál indít könnyen, megy is jól, de lepadlózva valami visszafogja, majd ha gázt vissza engedem ismét érezhetően húz. Ha melegszik, akkor viszont nincs alapjárat leáll, vagy nem pörög fel egyből a
gázadásra viszont a gyertyát szépen kiégeti őzbarnára. Ja és ami még nem tetszik rajta hogy túráztatáskor olyan hangja van mint a szuszka embernek ki Úgy az orrábÓl beszél. S még egy fontos brisk n 15yc gyertyát használok várom tanácsaitokat előre is köszi
Azon a fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményt, de alatta erőtlen. A karburátor 21-s kell, hogy legyen, persze a megfelelő karburálás is fontos lenne. Szerintem ezt még a gyári főtengely elbírná, de a magas fordulat nem a hosszú élettartam záloga. Egy Simson kb. a 6500-s fordulaton bírja legtovább és még haladni is lehet vele. Nagy fordulathoz lehet a gyújtással is van babrálnivaló. Nekem fontosabb az üzembiztonság mint a száguldás, annyi változtatást eszközöltem az évek folyamán, hogy az első lánckereket cseréltem 17-re, így igaz lustább, de kisebb gázzal is tudok haladni a forgalommal. A hengerem sem alapméretes már, mert fúrva lett párszor, de még nem érte el a 60-s méretet, igaz már 47 000 km körül jár az óra. Van egy csomó cikk a tuningolással kapcsolatba az interneten, főleg a simsonos klub oldalán, olvasd át és utána eldöntheted érdemes-e belevágni és egy gyári motort átszabni ami jóval rövidebb élettartamú lesz ezután.
sziasztok! tudom már megint egy ilyen kérdés, Láttam a neten egy 63ccm star hengert 6felömlös,9000-re hangolt 10lóerős. az miit jelent hogy 9000-re hangolt? 9000-res fordulaton megy a legjobban vagy mi? 21mm-es szivonyilással. akkor . Ehhez jolenne a gyári fötengely meg karburátor? vagy milyen karbi kell ehhez? és a megszakitós gyujtás elég ide? a válaszokat köszönöm!
kicsit megkésve de itt vannak a képek
így ahogy van 10 ezer a két kerék, a belsők egy nyáron futottak kb 500km, az egyik kólső full repedezett(még csehszlovák gyártás) a másik ép de az is több mint 10 éves
az egyok ráf alu a másik vas, nincs észrevehetően felótve sehol sem, agyak épek egy nyarat(500km) futott cx márkájú csapágyakkal(ilyen cx csapágy volt majd minden endúrómba és bírt annyit mint a többi márkás)
együtt 10 ezer a kettő, de csak az alu ráfos is 10 ezer :))
gumival anélkül aki ahogy gondolja de gumi nélkül se lesz olcsóbb......
Hello. Ha jól tudom a henger felöli csavaron kell kifelé tekerni. Azt hogy mennyire azt majd érzésre eldöntöd ha majd jobban veszi a sebességet.
Találtam egy kis videot 9:45 fele tér rá arra a 2 csavarra ha értesz németül segíthet. http://youtu.be/5PDyk0xBoqk
sziasztok! segitsetek légyszi, a Starom nehezen veszi a 2-idat volt hogy 4-5-dikre ugrott csak be. Azt tudom hogy a blokk tetején van 2csavar, de pontosan melyiket kell állítani? ami előrébb van vagy ami hátrébb? és mennyivel tekerjem el?
Nekem ns 51 van. Egy kérdésem lenne hozzátok. Hideg motornál indít könnyen, megy is jól, de lepadlózva valami visszafogja, majd ha gázt vissza engedem ismét érezhetően húz. Ha melegszik, akkor viszont nincs alapjárat leáll, vagy nem pörög fel egyből a
gázadásra viszont a gyertyát szépen kiégeti őzbarnára. Ja és ami még nem tetszik rajta hogy túráztatáskor olyan hangja van mint a szuszka embernek ki Úgy az orrábÓl beszél. S még egy fontos brisk n 15yc gyertyát használok várom tanácsaitokat előre is köszi
Azon a fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményt, de alatta erőtlen. A karburátor 21-s kell, hogy legyen, persze a megfelelő karburálás is fontos lenne. Szerintem ezt még a gyári főtengely elbírná, de a magas fordulat nem a hosszú élettartam záloga. Egy Simson kb. a 6500-s fordulaton bírja legtovább és még haladni is lehet vele. Nagy fordulathoz lehet a gyújtással is van babrálnivaló. Nekem fontosabb az üzembiztonság mint a száguldás, annyi változtatást eszközöltem az évek folyamán, hogy az első lánckereket cseréltem 17-re, így igaz lustább, de kisebb gázzal is tudok haladni a forgalommal. A hengerem sem alapméretes már, mert fúrva lett párszor, de még nem érte el a 60-s méretet, igaz már 47 000 km körül jár az óra. Van egy csomó cikk a tuningolással kapcsolatba az interneten, főleg a simsonos klub oldalán, olvasd át és utána eldöntheted érdemes-e belevágni és egy gyári motort átszabni ami jóval rövidebb élettartamú lesz ezután.
így ahogy van 10 ezer a két kerék, a belsők egy nyáron futottak kb 500km, az egyik kólső full repedezett(még csehszlovák gyártás) a másik ép de az is több mint 10 éves
az egyok ráf alu a másik vas, nincs észrevehetően felótve sehol sem, agyak épek egy nyarat(500km) futott cx márkájú csapágyakkal(ilyen cx csapágy volt majd minden endúrómba és bírt annyit mint a többi márkás)
együtt 10 ezer a kettő, de csak az alu ráfos is 10 ezer :))
gumival anélkül aki ahogy gondolja de gumi nélkül se lesz olcsóbb......
Találtam egy kis videot 9:45 fele tér rá arra a 2 csavarra ha értesz németül segíthet.
http://youtu.be/5PDyk0xBoqk