{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5466246] 2018. 06. 28. 21:54
eryk04
Hátha a kettőből össze tudsz legózni egy jót.
[#5466238] 2018. 06. 28. 21:34
ini
ez egy fészer oldalán lógott kb 15 évig
és sajna ez is n3, nem volt időm belenézni de biztosan nem csilli-villi......
[#5466228] 2018. 06. 28. 21:14
ekecselek
Beszarás ! Ez n3-as ! Ini , most már tuti hogy szivatnak !
[#5466224] 2018. 06. 28. 20:58
eryk04
Ezt most ásták ki a kertben?
[#5466198] 2018. 06. 28. 20:24
ini
Itt az új karburátor
A bizakodásra semmi okom
[#5465986] 2018. 06. 28. 7:25
ekecselek
Helyes ! Ne add fel , nehogy egy kotvány simó megszivasson !? Te Ini nem lehet hogy az a rohadék is olvassa a simo fórumot ?!
[#5465985] 2018. 06. 28. 7:17
ini
Ez mind igaz amit írtál
De ha lehetséges gondtalanul motorozni miért kellene szerelni agyalni?
Amúgy aki szopni akar avval is megteheti, 70es henger sport kipufogó direkt szűrő és utána lehet agyalni
Görgő súly kuplungrugó kontrasztrugó szíj hossza vastagság stbstb
Amúgy pl enyém motoron 2 X2 csavar és hozzá férek a karbihoz, nem kell sokat baszakodni a burkolattal

Ma nem érek rá esetleg pénteken ismét ránézek addig lesz időm megnyugodni
Remélem addigra a pót karbi is ideér
[#5465982] 2018. 06. 28. 6:54
ekecselek
Persze hogy igazad van , csak elhülyéskedjük ezt a Simodefasza dolgot , hisz Honecker mérnökei rég kihaltak ! De ez a kotvány elavult technika sokmindenre megtaníthat lurkókat amit a későbbiekben hasznosíthat , legyen az szerelési feladat , vagy vezetés technika , gondolok itt a sebességek kapcsolgatása , megfelelő fokozatok kiválasztása , üres megtalálása , vagy akár az indítási feladat megértése , gyujtás , benzincsap , szivató , rugás ! Tehát egy gondolkodó embert kíván ! Míg a robogóra ráül , gombot nyom gáz , azt bebaszódik a susnyásba a droid ! Nekem a 78- 82 es évek voltak a motoros kezdet , de csak Komár jutott , a Simó csak álom volt , na meg szerelhettem a másét aki lusta volt hozzá , de így legalább én is élvezhettem a csúcstechnikát ! De akkor a Pony val is elmentünk Győrből Debrecenbe , Vácra , Balatonra , Pécsre meg bárhova ! Ma a droid felpattan a robeszra , azt ameddig van lé nyálra addig nyélen megy , akár ki a világból ! Azt sem tudja hol a motra a robesznak , hogyan van a meghajtás , csak megy mint egy ökör ! Nincs defekt , nincs slussz , nincs megszakítóhézag , nem lukas az úszó , nem szakad a kuplungbovden amit átkötöttünk az elsőfékre stb. Ha így nézzük és nem a végsebességet , ma is a simót választanám ! Sajna most is szerelek néha robit , amit iparkodok elkerülni , mert aki ismeri ezeket a kacatokat tudja miről beszélek , egy hányinger már a szétszedés is , nincs olyan hogy legalább egy műanyag fül el ne távozna , és még nem csináltál semmit . Volt nagy robogóm kicsi is , több darab , és fajta , tudom miről beszélek ! Most van egy robi az imént taglalt igénytelen , gondolkodás mentes és probléma mentes üzemelés érdekében , na meg az én nyugalmam érdekében anya jár vele munkába ! De ha a hétvégén egy közös lődörgésre megyünk akkor én az 50essel , anya meg az 53 assal gépészkedik szigorúan ! És szereti is , nem csak azért mert otthagy vele a f@szba , hanem mert egész más a filingje mint a robesznak ! Viszont dolgozni el nem menne vele a világ f@száért sem ! Én is a múltból merítem a simo szeretetét , és az én szememben 100 robogó sem ér többet egyetlen kotvány Simónál és most itt nem a pénzben kifejezett árára gondolok .
Tehát mivel téged már szellemi , lassan fizikai téren is tönkre rakott az átkozott , nyílván a robesz a befutó ! De ne add fel várjuk továbbra is a nekifutásokat ! Mit nem adnék egy vidiért amikor a lelkiismeretes javításod után még csak nem is pöffen az átkozott ! Biztos feküdnék tőle , ahogy "bíztatod" az exet !
[#5465974] 2018. 06. 28. 4:28
ini
Köszi!
Ez már megvolt ebből néztem ki a fúvóka méretét
[#5465973] 2018. 06. 28. 4:27
ini
Villany oszlop- villany szelep
Valamiért átírta a buzi telefon....
Ezt a szerelő dolgot nem értem
Sógornak is volt szimó de mégis béna szerelni
Ez a Simson defasza téma szerintem túl van tolva...
A dugót megnézem de szerintem minden megvan
[#5465966] 2018. 06. 27. 22:49
feferi948
[#5465955] 2018. 06. 27. 21:38
ekecselek
Miben jobb ? Gondold el , kinek a segge alá adnál egy 1000es gépet , egy robeszos hülyegyereknek , vagy aki a simóval élte át a gyerekkorát , melyikük kezelné megfelelő tudással hamarább ?! Vagy ha valami gond van , melyikük orvosolná hamarabb ? Melyikük lenne az életképes Mc Giver , és melyik lenne málé arcu droid ?
[#5465953] 2018. 06. 27. 21:32
ekecselek
Mivan ? Villanyoszlop ?
[#5465952] 2018. 06. 27. 21:31
ekecselek
Részben furat , részben öntvény üreg a csatorna , valahogy azt hiszem körbeveszi a kejhet is , és azt a részt nem lehet egyszerűen takarítani még levegővel sem ! Nézted , a pilot oldalán meg van a dugesz , ami egy 6 mm hosszú tengely dugesz ha jól emlékszem !?
[#5465951] 2018. 06. 27. 21:30
ini
Jobb a robogó
Amióta kibasztam belőle a vákuumos benzin csapot és tettem bele egy villanyoszlop azóta bármennyit áll pöccre indul csak fél percig gyújtáson kell hagyni
[#5465949] 2018. 06. 27. 21:25
ini
Akkor hogy fúrták ki a svábok??
[#5465948] 2018. 06. 27. 21:22
Pocses
Ennèl csak a Romet a komplexebb!
[#5465947] 2018. 06. 27. 21:18
ekecselek
Csak meg kell érteni a lelki világát ! Szerintem a Simo az első intelligens kiborg , megérzi a szeretetet , és viszonyul hozzá , mert ha besértődik , qrva isten hogy több hibát tud produkálni mint a világ összes fostalicskája ! Ugye , Ini ! De ha azt érzi valaki szereti , elpusztíthatatlan túlélő lesz belőle , akár a nyelvénél fogva is csapkodhatod a falnak ! Azért mondják hogy jobb a robogó /ami nem igaz / , mert a simó teljes embert követel ! Aki Simóval gond nélkül közlekedik , annak a NASA űrrakéta is csak hajóhinta ! És Mc Giver is qrva isten , hogy Simson servízben kezdett !?
[#5465943] 2018. 06. 27. 21:03
feferi948
Azt mondják a simson egyszerű mint a faék, pedig nem.
[#5465937] 2018. 06. 27. 20:46
ekecselek
Apropó lezárások ! Az egyik abból a járatoldalán képes meglazulni , kiesni ! Nekem is pótolni kellett egyet a karbi jobb oldalán , elöl ! Nagyon figyelni kell milyen hosszú dugesz kerül vissza ! Egyébként sajna olyan a járat , hogy nem tudod furdancsolni !
[#5465936] 2018. 06. 27. 20:44
Pocses
Így is annyit eszik mint egy öngyújtó. Jó, hogy otthon hagytam esik mint a marha...
[#5465933] 2018. 06. 27. 20:41
ekecselek
Nem tömítés kell oda hanem felpókolni a tank mellé egy 20as kannát ! Hát nem veszed észre hogy visszatermel !?
[#5465932] 2018. 06. 27. 20:40
ini
nekem régen úgy is elindult hogy be volt téve sebességbe és meg lett rántva a kerék
vagy ha rajta ültem át kellett csak billenteni a holtponton
na mindegy
megvárom a másik karbit, ha avval jó lez valamit csinálok vele ha mást nem kifurkálom a járatból a lezárásokat és végighajtok benne kézzel egy azonos méretű fúrót van a melóban tized lépcsőkben mindenféle, akkro csak nem lesz retek benne, bár én nem látok benne semmit sem
vagy nézek egy "normális" n1 karbit, ami 100x jobb volt
[#5465931] 2018. 06. 27. 20:39
Pocses
Akár a TLV 210. Egy fèl tekerès a pedálon azt már pötyörög is. Ma tankolás után vettem èszre, hogy rendesen tolja ki a benyát a tnksapkánál. Most ellett meg a tömítès kikemènyedett meg el is repedt. Irány a citibájk volt is nekik kemèny 350- pèzèrt.
[#5465928] 2018. 06. 27. 20:28
ekecselek
Tehát egyértelmű amit írsz , nem indul , csak ha húzod a gázt ! Mivel az n3 nem a siber felől kapja az alap naftát , így az tök zárva van . Mivel a tied csak úgy pöffen ha megemeled , azt jelenti nincs alapjárati csatornában benya ! Több oka lehet , alacsony benya szint , ellenőrizted , kilőve , rossz fuvóka , kilőve , levegő csavar helytelen beállítása , pilot helytelen beállítása , fals levegő , koszos alapjárati csatorna !? Azt a csatornát nagyító és éles fény segítségével ekecseltem , és valahogy nehezen jött ki a tajték belőle , hiába lőttem 8bar levegővel ! De azért sikerült , és úgy indul mint a safhausen , és az lapjárat simán megvár egy bolti bevásárlást ! A simo vidimen n1 van rajta , de most az n3 al is remeg a blokk alapjáraton , akár hideg vagy meleg motornál is ! Pedig aztán ha egy blokk kókány akkor az én frankenstein blokkom tuti az ! Amióta elkészült , második rugásra elindult , azóta is elsőre indul hidegen , melegen ! Hónapok óta teszi a dolgát napi használattal ! Már szinte bosszantóan üzembiztos !