Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem az a fajta mondjuk már pont nem tetszik, de ez már egyéni ízlés kérdése...
hát igen, én is észrevettem hogy elég kevés van belőlük, pedig egy rooftop féle 660as nagyon bejönne
Sztem egy 625/660-t nem annyival drágább fenntartani egy 640-hez képest mint amennyivel nagyobb élményt nyújt...mondjuk az igaz hogy nehezebb jó állapotú használtat találni köztük (mert sokkal kevesebb készült belőlük)...
köszi, akkor marad az lc4 640 terv :D
10 óránként olajcsere...amúgy közútra erős kompromisszumok mellett ajánlott. Mindennapi használatra szerintem meg egyáltalán nem...hacsak nem szakadt rád az OTP
Szerintem kb 12ü.óránként olajcsere.
Ha elfogadsz egy véleményt és közútra akarsz sm-et, akkor lc4 vagy drz.
Foxgirl féle Bergeknek mi a szervízigényük? hétköznapi használatra alkalmas?
talan mert a 165 os gumanak magasabban van a pereme?!
Kicsit laikus kérdés: hogy lehet hogy a 160/60-as gumi jobban beleér a láncba mint a 165/55-ös? Maradjak inkább a 165-ösnél, vagy várjam meg míg kicsit lezabálja a lánc a 160-as gumi szélét? Vélemény?
Ha pályán elkezdesz tempót menni, főleg slick-el, akkor nagyon hamar rájössz, hogy mennyire kevés az úszúnyerges, gyári fék...
az igen, a mérete 260, csak a betét+a tárcsa BRAKING (ami nem gyári)
Engem tuti be fogsz előzni...igaz, nálam n+1. a fontossági listán a SM szett...
hát de a mérete 260 nem?
Nem gyári, BRAKING- féktárcsa, de ez is nagyon jól fog.
1esbe kihuzatom és simán gurul 1-2m-t elsőkeréken, szóval nem rossz
Na basszus, mindenkinek hamarabb lesz motyója mármint nekem

Zsir a verda,nekem is gyári tárcsa lesz egyenlőre elöl, kicsit tartok töle
Nem baj...majd elmúlik, wehehe!
ilyen lett a motorom
Ott a baj már nem kicsi!



OFF, de jó!
igen, itt a 4 fal közt
Én benne vagyok !
móning!
Szép reggelt moto!

A tegnapi gyalorlástól rendesen izomlázas a kezem...