Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt jó tudni, még a végén be kellesz szerezni egy nyomatékkulcsot.
Ez így igaz a felső pedig 17 Nm

Annyira nem, csak akadozva jár...szigorúan 12 nm!
Az alsó villahíd képes úgy összeszorítani a teleszkópszárat, hogy megszoruljon benne a dugattyú?!?
Ez általános hiba, mert az alsó villahidat csak 12 nm-rel szabad meghúzni. Sokan meghúzzák ezerrel, hogy nehogy kilazuljon, és ilyenkor elkezd benne szorulni a dugattyú...de nem azért, mert besüllyesztetted...
Oké csak mi a gyári érték érted. Beállítottam ahogyan szerintem jó lesz azt cső.
Köszi azért.
A telószárak, részlegesen összenyomott állapotban.
Természetesen nem úgy kell érteni hogy mint a beton és hogy onnantól se ki-se be, de kisebb, éles szélű hupliknál (utca, ugye) rendesen pattogott tőle az eleje.
Lehet nem is a szorulás, inkább a ragadás a jó szó rá.
Megszorulni? Mi szorult meg?
Én tavaly úgy jártam hogy mikor beengedtük a telószárakat (~10 mm-t), egyszerűen elkezdett megszorulni az eleje. Mikor visszaállítottuk, meg kicsit letekertünk a hátsó rugó előfeszítéséből, egyből elkezdett működni
Eladó egy összesen csak kipróbált,tiszta új FTE Beringer alsó-felső fék,karcmentes állapotú!
Eladó pár megmaradt tökéletes v szinte új alkatrészem!

-520 z ring lánc,fogaskerekek: első:14,17 hátsó:
-oldalidom,tanksapka,új elox narancs kormányvég
-szinte új brembo hátsó fékbetét,olajszűrő fedél 2db,fék rudazat,gyári ktm lábtartók
-gyári nyitott exc kipufogó rendszer szinte új,komplett polír leömlővel
-gyári ktm WP teleszkópok,allul fellül állíthatók
-gyári ktm brembo alsó-felső fék,szinte új +váll mentes első-hátsó féktárcsa
-gyári ktm magura kormány

tel:06706657560
Utcára teljesen feleslegesnek tartom a vázgeometria állítgatását. Hagyd gyári értéken, nem tizedmásodpercekre gyúrsz.
Oké köszi, habár én a pályára nem megyek csak a szerpentinekre szeretnék.
Ez pályától, és stílustól is függ. Minél jobban beengeded, annál jobban fordul, de romlik az egyenesfutási tulajdonsága. Szűk, kanyargós, kevés egyenest tartalmazó pályára jobban beengeded, a tempós, nyújtott kanyarokkal, hosszabb egyenesekkel bíró pályára, meg inkább az ellenkező irány a jó...
Helló
valaki tapasztalt megmondaná hogy mennyire "kell" beleengedni a telót a villabefogóba? tudom ez szubjektív de létezik talán egy aranyközépút.
köszi
Ti milyen olajat használtok Ktm-be?
Milyen vastag a tárcsa?
150/60-17-ben van Pirelli Diablo Supercorsa V2.
Ez mintás de versenygumi. 2 féle keménységben.
62650Ft

Nem keverendő az SP és a BSB változattal ami ugyan supercorsa de utcára van és kb fele ennyibe kerül
Mi feltettük a 165ös dunlopot, a 16/63 michelint, és a 170es dunlopot is 4,25ös felnire. Az első 2 majdnem hibátlanul kezelhető volt, a 170es viszont már lapközeli helyzetben csúszkált.
Jó arra a 160-as is! Én is azzal használom.
Nekem 4,25 -ös felnim van,arra való a 150 -es gumi.Azon szép profilja van..
Sajna elég ritka. Ha valakinek van slick ebben a méretben,érdekel...
Nekem is teljesen máshogy állt az LC4 felnijén egy pilot power 160/60 mint valami túrás bridgestone 160/60.
Létezik. túrásabb gumik laposabbak. sport gumik meg hegyesebbek
Helló
Most 160-as van és így is lapos és széles. Létezik olyan hogy egy másik gumi nem ilyen lapos profilú?Lehet jobban járnék egy keskenyebb felnivel.
Biztosan, de elég lapos lehet a profil. 5col a 160-170-es gumikhoz van.