Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó pár b-king alkatrész: első-hátsó felni gumival
első féktárcsa 1db.
hátsó féktárcsa
első futómű kompletten
első-hátsó féknyergek
hűtő ventillátorok
bowdenek
tank
kormányon lévő kezelő szervek
fékcsövek
hátsó fékmunkahenger
hátsó ülés
hátsó lámpa
víztartály
hátsó farokrész
tankon lévő krómos vezérlő
bal oldali lábtartó konzol
váltó rudazat
stb.
T:203192852
negatív.
Bear, a gumik meg vannak még?
20.-án megyek Én is ringre
Nem is akarok pályacsucsot dönteni vele de azért köszi
Ezzel egyáltalán nem pályáznék. Überfos gumi, nem pályára való. Ha még is előre raknék 2,2-őt hátul meg 1,7-1,8-at. Melegen persze.
hát, most mentem 1117 km-t Ausztriában. Kanyarodni jobb, de más. A futóműve sokkal jobb, bár odakint mindegy, mert az útminőség szuper, de itthon utassal bizony éreztem a különbséget. Jobban pakolható, az utasomnak kényelmesebb.
Ami más: a boxer alulról húz, de a 100LE nem 200. Utassal éreztem 140 felett, és addig is, míg elértem, de nem vészes. Megbánni nem bántam meg. De azért jó volt néha megrángatni a békát
Ezért jó ez a fórum
Márciusban vettem, én nem is tudtam ezekről a visszahívásokról. Azt mondták a kalászi suzukiban, alvázszám alapján, hogy a fezszabályzó miatt volt szervizbe a csavarok miatt nem. A szervízkönybe is csak 1 garis bejegyzés van. 11500km van most benne, eddig bírták a csavargók
Bear, te megbántad, hogy eladtad a Békát? Van jelentkező az enyémre, de majdnem rányomtam a telefont, hogy nem is eladó...
akkor igen mert a Bélákat vissza hívták a kopogó hang miat amit a kuplung csavarok fel lazulása okoz
A kuplung csavarok miatt is visszahívták...nem nagy kunszt, menetrögzítővel kell visszatenni és annyi, még az olajat sem kell leengedni...
Csak a fesszabályzó miatt hívták vissza...mi köze a deklihez?
Vagy lemaradtam valamiről?
Gariba vissza hívták a Bélákat a tiéd nem volt?Mert ha igen akkor nem szabadna fellazulnia csavaroknak!
Köszi, holnap viszem is akkor a legközelebbi szervizbe 3km remélem kibírja.
Azonnal csináltasd meg, valószínűleg fellazultak a csavarok, ez miatt volt visszahívás is, nem nagy dolog megcsinálni, de nem szabad vele így járni.....legalábbis nagy eséllyel ez a gond, persze lehet más is....
Sziasztok!

Akadt egy kis gondom a járgánnyal. A jobb oldalról, ha behúzom a kuplungot kopogó hangot hallok. Ha kézzel megfogom a deklit, olyan, mintha valami forgó alkatrész hozzá ütődne. Amúgy a kuplungolás váltás jól működik. Valakinek valami ötlet? Esetleg egy ügyes kezű megbízható dokit tud valaki?
Előre köszi.
15-ezret mentem a gyári gumival és csak az utolsó ezer km volt gáz. Nem azt mondom, hogy nincs jobb gumi, de nekem a gyári is jó volt.
Nekem a gyári Dunloppal csak bajom volt. Szinte mindig csúszkáltam vele, kivéve ha nagyon meleg volt az aszfalt.
Én úgy vagyok vele, hogy inkább ragadósabb gumit használok, amiben még érzek tíz százalék tartalékot utcán szélsőséges helyzetekben is. Szerintem ezen a téren egy ilyen motornál nem szabad kompromisszumokat kötni. A rossz gumiválasztás hamar megbosszulhatja magát. Javítsatok ki, ha nincs igazam
Qualifier
Hááát 3900 km Mentségemre legyen, hogy még hétvégén is dolgozunk. Ilyen ez a pékáru szállitás, de ha nem vagy toppon akkor van helyetted száz aki viszi Még igy is a sok boltos morog, hogy miért nem szállitunk jan.O1-én, vagy husvét-karácsony másnapján
ahha. Az enyémen tuti Qualifier volt, de hogy elé volt-e írva...
A Dunlop Sportmax vagy 5-féle gumi lehet még. Qualifier, GP, Roadsmart stb.
a gyári nem Qualifier?
Mennyi van a gumikban, hogy még mindig azt használod?