Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Ma egy "M" felirat kezdett villogni a műszerfalon.
Valaki látott már ilyet? Mit jelenthet?
Köszi
R
Szia

A bkingpeti@gmail.com-ra küldd el nekem az elérhetőséged, és megbeszéljük a részleteket.

További kellemes napot!
Szia, engem érdekelne a motorod. Ha eladó várom válaszod. Köszönöm
Sziasztok
Eladó lett a B-Kingem. Ha valaki érdekel írjon, köszönöm!
nem olyan egyszerű a dolog.. magnéziumos a dekli, papírvékony és belülről van odagyógyítva szintén valamilyen papírvékony menet, ami 4 oldalt be van vágva, hogy ki tudjon folyni az olaj. ebből tört ki az egyik..
gondolom le kell szedni a teknőt a műtéthez, és nem úg csinálják meg, hogy rajta van?
Gépműhelyben megjavítják kis pénzért....
Csere Megrepedt?
nem tudjátok véletlenül, hogy az olajteknő milyen anyagból van a B-Kingen? megtépték a csavarom és már be volt ragasztva, de most muszáj valamit kezdenem vele.

ötletek?
Köszi!
Naná, hogy ott leszünk!
Kösz a dicséretet . Szeretem hogyha tiszta./megérdemli!/ Amugy a láncot Brigéciol-al mosom /egy évben egyszer ősszel/ amugy meg Valvoline láncspray. Rajta marad és nem a felnin
Nemtom itthon mit szólnának a rendszám ilyen fajta felszereléséhez! Amúgy szoktatok trafit benézni?Elég nehéz a békával betartani a sebességhatáro[
O02]kat!
Vietnámi model!
Melus elcsodálkoztunk a bkdon, mintha a szalonból utánfutón kihoztad volna és kanyartól gurultál a bejáratig olyan tiszta volt. A láncod milyen csodaszerrel tisztítod?
Alsóörsi felvonulásra valaki?
Mi biztos nem voltunk, mert Miskolcról jöttünk és nem mentünk be Pestre, de visszatérve a CBR-re mindenki tudja a "helyét" a langrétrán
Ki volt az aki itt a Váci úton meggyalázott a lámpánál egy cbr-t?
De azért szép a "csorda"! Lehetne egy KIRÁLY találkozó valahol féluton mint a Busásoknál, vagy valamelyik nyilt napon
Hát a közepén én lennék mellettem pedig a haverom . sajnos pont előttünk történt a halálos motoros baleset Mogyoród előtt Szörnyü látvány volt. Haver mondta is, hogy elgondolkozik a motorozáson
Egy helyen 3 kirâly mik vannak!
Ha meg van a sapkanyomás és nincs is az olajban víz, vagy épp fordítva, akkor a következő a termosztát, ahogy azt már említették, csak ehhez meg kell bontani a motort, a hűtőben való forrás azért elképzelhető mert a légtelenítő cső a termosztáthoz csatlakozik ha zárva marad, a forrásban lévő víz a légtelenítő furaton és a csövön keresztül át jut a hűtőbe majd onnét a kiegyenlítő tartályba, viszont ebben az esetben a hűtőnek nem szabad üzem melegnek lennie, mivel a termosztát beragadt ugyebár. Másik kérdés az hogy ha ez így van mennyire teszel jót a vízszivattyúdnak, szóval sokat ne járasd sztem. A termosztátot könnyű ellenőrizni, kiszereled, melegített vízbe teszed a hőmérsékletnek kb 82 foknak kell lennie, amikor a termosztát el kezd kinyitni, majd 95 fokon kell 8 mm-re nyitva lennie, képeket is találsz erről a manual 1F-11 és 12 oldalán, ha neki látnál.
A hűtő csövek hőmérséklete?
Termosztát kinyit?
Ha feltöltés után a szint stimmel és műszer szerint nem forr a víz mégis bugyog esélyes lehet a hengerfejtömítés, szerintem el kellene vinni egy szerelőhöz, lehet autószerelő is ő tutira be kell tudja metszeni a hengerfejtömítés hibát, vagy legalábbis a hűtősapka nyitónyomását megmérni szerviz leírásban benne az érték először én ezt ellenőrizném. Ha nem lenne meg a leírás: A letöltésre kattints!
Szia

Az olaj szint rendben van, oda nem ment víz, legalább is nem látom. Ha felöntöm vízzel a hűtőt, amint felmelegszik, a kiegyenlítő tartályban láthatóan emelkedik a mennyiség, majd elkezd folyni, illetve forrni. Ventilátor működik, a hőfok jelző is a három egységen van.
?