Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én visszatértem Gixerre. Ezért már tárgytalan részemről a BK.
Gratula!
Sziasztok! 1 hete vettem 1 Bk-t 900 km-t mentem vele eddig nagyon élvezem én raktam rá plexit mert nekem nagyon kellett a GSR után szokni kell de azon vagyok
Érdemes beruházni a King-re, mert szerintem nagyon egy kezes motor, de ha kell akkor egy beteg állat. Amikor 4.-ben is teszi a seggét, az valami kurva jó
Semmi gond, félreértettelek. Annyira passzolt az én hozzászólásomra amit írtál de ellenben rám nem volt igaz hogy picit rosszul esett.
Na mind1 ezt is megbeszéltük
Kormánygátlót az egyik (mostmár így utólag) agyhalott cikkben olvastam.
Az az igazság nem akarom elsietni a vételt viszont már nagyon szívesen tulaja lennék egy BK-nak.
Ami neked van az pl patikának tűnik ha ennyi lenne a keret bizony megnézném.

Picit OFF de ha már így belejöttünk. Régebben nézegettem az egyes GTI golfokat, elmentem a világ végére egyet megnézni. Kinyitom a motorháztetőt és ott figyel benne egy karbis 1.5-ös motor, mondom az embernek ez meg mia F....SZ??? Erre azt mondja - úgy kérőd hangnemben - "miért dizelest akartál" ..... nem B...EG GTI-t!!! Ez meg nagyon nem az. Erre az autó hátuljához sétál és rámutat a GTI feliratra és azt mondja "hát ez pedig az" Na ott nagyon érett már a pofon.
Bocsánat! Elfelejtettem hozzá irni, hogy tisztelet a kivételnek! Akinek nem inge, ne vegye magára. Csak már tele van a tököm az olyan emberekkel akiket előzőleg leirtam, és az olyanokkal is amiket te leirtál, hogy új állapotban van, aztán kiderül, hogy egy roncshalmaz és az ember utazik párszáz kilométert feleslegesen Tehát mégegyszer BOCSÁNAT! Magukba nézve tudják kiről beszélünk. Más: kulungkosár fellazulás visszahivás nem volt. Aki megcsinálta az meg, aki nem az nem. Nemtudom, hogy hol olvastad a kormánygátló hibáját, de nekem egyik motoron sem/B-King/ tapasztaltam, hogy lenne valami baja, sőt nem is hallottam róla. Fesz.szab. csere 2x volt visszahivás.
Már látom a tied nekem a költségvetésemen túl van. De az indulatosságodat akkor sem értem.
Amúgy kicsit sok lett az amúgy
Nem gond ha elkel menni megnézni csak már eleget utaztam olyan eladó motorokhoz/autókhoz aminek a fele sem volt igaz a hirdetésben leírtakhoz képest.
Ha le van fújva az esetek többségében azért szokott lenni mert szarrá törték, tisztelet a kivételnek.
Km állapot függő a K2-esemben 59e km volt és hibátlan volt, nem ette az olajat, nem füstölt.
Ne magadból indulj ki hanem a sok átbaszós hazudgálóból, gondolom ismered ezt a fajtát?!
Nekem 1.8 max jelenleg a keret ha ennyiért találok nekem tetszőt megveszem ha nem akkor kivárok és gyűjtök még hozzá.
Amúgy Te mennyiért árulod? Amúgy megértőbb barátibb hozzáállást reméltem.
Azt szeretem a vevőkben, hogy a helyükbe kell vinni a motort, hogy megnézze, vagy fizessem ki neki a benzint, hogy eljött. Amugy az enyém is eladó és multkor felhivott egy fickó, hogy nem-e vinném fel neki Bp.-re a motort, mert megszeretné nézni. Nem akartam neki mondani, hogy elmégy az a.....-ba. Én nem tudom, hogy mit képzelnek? És azt sem értem, hogy ha nincs annyi pénze, hogy megvegye (persze bizonyos keretek között alkuképes) akkor mit cigánykodik? Meg mit akarnak 0 Ft-ért uj motort? Ha le van fujva az a baj, ha le van matricázva az a baj, ha a pálya közelébe járt az a baj, ha kevés kilométer van benne az a baj, ha sok az a baj. Elmegy mindeggyik a fa......-ba. Persze amit ő akar eladni az über fasza
Volt időm egy kicsit visszaolvasgatni. Látom kuplungcsavar, feszszabhiba és esetleg egy jobb kormánygátló beszerzése a gyári helyett a "hibalista".
Ha más nincs akkor már csak az eladó példányokról kérem a véleményetek, hátha valamelyiket ismeritek. Mondjuk ráérek venni, nem akarom elsietni.
Engem egyik sem győzött meg amik most vannak a használtautón. Egyik sem "szerelem első látásra" így gép előtt.
A legolcsóbb ami fent van az majd 200km tőlem és nem szeretnék oda-vissza 4száz km utazni ha nem jön be. Bár ez képről leírásról esélyes lehetne.
A kereskedős nekem nem szimpi, jobb szeretek tulajtól vásárolni.
A mattra fújt necces. Miért lett lefújva? Mondjuk pont olyan huligán mint én szeretném de gondolom használva is így volt és ha igen akkor lehet nem kéne erőltetni.
A negyedik szintén megérne egy pillantást, ez nincs is messze (kicsit zavar a tankon a horpadás, bár ha csak ez a baja akkor nem gond).
Külföldi papíros nekem már drága, hiába a kevés km benne.
Ismeritek valamelyiket?
Sziasztok!
Napokban adtam el makulátlan GSXR1000 K2-esem. Rendíthetetlenül K7-től volt az utód betervezve.
De félek hogy sikerül egy "agyonhasznált" vacakot venni így megint elgondolkodtam egy naked-en.
Ezért felütött bennem a B-King láz!
Mondjuk régebben is szemeztem vele de nekem túl drága volt, most viszont lehet be tudnék egybe ruházni.
Alig találok infót róla. Nem vált be annyira? Vagy csak egyszerűen ez már tényleg túl sok ebben a kategóriában? Ha igen akkor pont nekem való
Tanácsot kérnék mire figyeljek vételnél, vannak-e kifejezetten erre a típusra kiterjedő "problémák"?
Illetve használtautón eladó példányokról mi a véleményetek?
....döbbenet, hogy az ott lézengők csak állnak ott nyitott szájjal bámészkodva, és nem rohannak segíteni a bajba jutottnak....
Örülök, hogy túlélted, tényleg nem sokon múlt!!!
Családot meg lehet érteni, főleg ha gyermeked is van. Kitartást!!!!
Remélem még sokáig így fog kinézni. :)
3 hét kóma, 1.5 hónap intenzív, 3 hónap kórház, 9 hónap rehabilitációs intézet, 42% rokkantság. De jövök megyek. Motorra nem tudok felülni, mert nem hajlik annyit a térdem. Meg a család megölne ha csak gondolnák rá.
De ezek szerint te javítható voltál... nem lehetett egyszerű...
Aztán másik vagy mi?
1000 jurót adtak érte roncs árverésen. Az első villa a váz egy részével szakadt le a motorról, nem volt javítható.
Mi lett a motorodal, kuka vagy javítás?
Háát izé nem volt megkötve, hogy egy kép.
Legutolsó kép a vasról!
Rakjtatok fel ti is!
Boldog újévet neked is!
Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek !!! Bár nem nagyon pörög az oldal. Mindenki eladta a gépet?