).
, úgy egyébként egy átlagos 400-asban a dugók, főtengely, szelepek mennyit bírnak, javtásuk kb mennyiből áll meg? Ha esetleg nagyon melléfognék...
. Ekkora szívást
. Azért kösz az infokat/segítsége, majdcsak kialakul, jövő ilyenkor már fel is ülhetek rá talán
A gyújtáskapcsolóról 5 perc megállapítani, hogy jó-e. A róla lejövő kábelköteget szét kell húzni, és páronként megmérni, hogy bekapcsolt állapotban "átmegy-e a ménkű rajt'"
Mint írtam, nálam egyik pár között van kb. 100 ohm ellenállás, de nem tudom, hogy a 650-es esetében is így van-e, jó esélyel igen. A 650-es kapcs. rajzot nézve nagyon hasonló a 600-ashoz.
Tehát én ezt tenném:
Csati széthúz, gyújtás bekapcsol, műszerrel 200 ohmos állásban megmérni (a gyújtáskapcsoló felőli csatiban)
fekete/piros - fekete/narancs között : 0 ohm
zöld/fekete - fekete/fehér : 100 ohm (ha ugyanolyan, mint a 600-asnál) vagy 0 ohm
fekete/zöld - barna/fekete: 0 ohm
Ha ezt méred, akkor jó a kapcsoló.