, de ha az olajleeresztő csavart huzzuk túl, akkor ott lehet cserélni a csavart, roszabb esetben az öntvényből szedi ki a menetet
, vagy nem vesszük észre-megeshet- és szépen kirázkódik menet közben, aztán korcsolyázhatunk.
de 17 villáskulcsot nem veszek itthonra, mert hülyén néznék ki itt az utcába (IX.ker.) ha lemennék és olajat cserélnék a járdán és leengedném a fáradtolajat a kanálisba. Nincs kazánom hogy elégessem télen.
Én is motoros vagyok, innentől kezdve nem értlek. Tehetek én arról, hogy egyedül vagyok a gépemmel? A saját topicomban csak egymagamban beszélnék.
Én nem akarom kritizálni a szakmai tudásod, mivel nem ismerlek. DE! Azért hidd el, a nyomatékkulcs előtt is volt élet! Kicsivel több, mint 100 évig raktak össze motorokat nélküle. OK, egyszerübb, megbízhatóbb vele a szerelés, de aki egy olajleeresztőt beszakít, az inkább ne nyúljon a fakezével a motorhoz. De lehet, hogy egy izzócseréhez se.